Promocja projektu unijnego pn. INTERAKTYWNA ŚCIEŻKA HISTORYCZNA realizowanego przez Gminę Kędzierzyn-Koźle

Data publikacji 2012-12-21
Data zakończenia 2013-01-07 12:00:00
Instytucja Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270551 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 798230009, 798225007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CPV: 22462000-6, 79822500-7, 79823000-9
Przedmiotem zamówienia jest Promocja projektu realizowanego przez Gminę Kędzierzyn-Koźle, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej RCz-RP 2007-2013 Przekraczamy Granice Fundusz Mikroprojektów Euroregionu Pradziad:
-Opracowanie graficzne, wydrukowanie i dostawa dwujęzycznego przewodnika z miękka okładką- 2000 szt.
-Opracowanie graficzne, wydrukowanie i dostawa plakatów- 500 szt.
-Opracowanie graficzne, wydrukowanie i dostawa dwujęzycznych ulotek (polski, czeski) 2500 szt.
Zamawiający przekaże przetłumaczone materiały.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Piramowicza 32
Nr domu 32
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Kod Pocztowy 47-200
Województwo opolskie
Tel 77 40 34 451
Fax 77 40 34 451
Internet www.kedzierzynkozle.pl
Regon 00052450700000
E-mail zp@kedzierzynkozle.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej: -Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności: nie uzyskania w terminie od dostawców, bądź Zamawiającego elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku przedłużenia terminu realizacji poszczególnych projektów, i wynikającym z tego tytułu brakiem przekazania materiałów przez Zamawiającego Zmiana jest możliwa w przypadku, gdy zaistniała sytuacja nie wynika z winy Wykonawcy. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontraktu między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.kedzierzynkozle.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych UM Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32, pok. 417, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Data składania wniosków 07/01/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych UM Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32, pok. 417, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Interaktywna ścieżka historyczna współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa.PRZEKRACZAMY GRANICE Umowa nr PL.3.22/3.3.07/11.02783/8
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składane odpowiednio do art. 44, 50, 56, 60c, 68, 73 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.Istotne postanowienia umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek.Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)