DOSTAWA MLEKA SPOŻYWCZEGO ŚWIEŻEGO O 2% ZAWARTOŚCI TŁUSZCZU – powtórzenie II

Data publikacji 2017-11-30
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623322-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka spożywczego świeżego o 2% zawartości tłuszczu, szczegółowo określona w Załączniku nr 3 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (Pakietów).
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8e637ff5-c91d-4462-bab0-b174083c769e
Biuletyn 623322-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 000288857
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań, Kancelaria Szpitala (pok. 35) przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147. w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MLEKA SPOŻYWCZEGO ŚWIEŻEGO O 2% ZAWARTOŚCI TŁUSZCZU – powtórzenie II
Numer referencyjny DZPS/Ż/41/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka spożywczego świeżego o 2% zawartości tłuszczu, szczegółowo określona w Załączniku nr 3 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (Pakietów). 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
Cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada lub będzie posiadał samochód przeznaczony do transportu żywności w warunkach chłodniczych wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdu przez Inspektorat Sanitarny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu narzędzi , wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Wykaz środków transportu - załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) aktualny certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub aktualne zaświadczenie o posiadaniu wdrożonego i stosowanego systemu HACCP lub dokumentów równoważnych wraz z protokołem z ostatniej kontroli sanitarnej i arkuszem oceny lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Powiatowego Lekarza Weterynarii. b) Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno – sanitarne i może służyć do przewozu żywności.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności:, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony formularz cenowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ); 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zostały określone w SIWZ - załącznik nr 8 - Projekt umowy
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)