GuidZP400 |
7e69ee91-0941-41aa-99d7-81dd3d2b99c6
|
Biuletyn |
626170-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Tomaszowski
|
Regon |
59064845100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Antoniego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tomaszów Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 242 127
|
Zamawiajacy fax |
44 725 28 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-tomaszowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przeslać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.),lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
|
Numer referencyjny |
IZP.272.58,59.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań:
Zadanie nr 1 - Zakup programów do wspomagania projektowania organizacji ruchu w środowisku CAD wraz z oprogramowaniem CAD (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
w załączniku nr 1a ).
Zadanie nr 2 - Zakup materiałów eksploatacyjnych i drobnych akcesoriów komputerowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b, 1.2b, 1.3b i 1.4b).
Zadanie nr 3 – Zakup laptopów – szt. 2(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c).
|
Cpv glowny przedmiot |
48321000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy zadania nr 1 – Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej dwudziestu wdrożeń oprogramowania do wspomagania projektowania organizacji ruchu w jednostkach administracji publicznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca zobowiązany będzie w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 3 złożyć wykaz wykonanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- dotyczy zadania nr 1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana dotyczy projektu umowy do zadania nr 1: Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, d) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W każdym czasie Umowa może zostać rozwiązana na mocy porozumienia Stron.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Zakup programów do wspomagania projektowania organizacji ruchu w środowisku CAD wraz z oprogramowaniem CAD (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a ).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48321000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - Zakup programów do wspomagania projektowania organizacji ruchu w środowisku CAD wraz z oprogramowaniem CAD (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
w załączniku nr 1a ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Zakup materiałów eksploatacyjnych i drobnych akcesoriów komputerowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b, 1.2b, 1.3b i 1.4b).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - Zakup materiałów eksploatacyjnych i drobnych akcesoriów komputerowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b, 1.2b, 1.3b i 1.4b).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Zakup laptopów – szt. 2(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – Zakup laptopów – szt. 2(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c).
|
| |