1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, polegająca na wykonaniu wydruków, zgodnie z otrzymanymi projektami i dostawie do siedziby Zamawiajacego.
Zamawiający na bieżąco w zależności od potrzeb zamawiał będzie u Wykonawcy między innymi bilety, biznes karty, dyplomy, identyfikatory, karnety, katalogi, koperty, menu, plakaty, talony, torby reklamowe, teczki, ulotki, promujące obiekt Wałbrzyskiego Centrum Sportowo Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ w Wałbrzychu. Wykonawca wydrukuje materiały, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i otrzymanymi projektami i dostarczy je do siedziby Zamawiajacego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo – cenowy). Zamawiający zastrzega sobie 1) prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 20 % wartości Umowy, oraz 2) prawo do wykorzystania na realizację innych, wykorzystanych pod względem ilościowym i kwotowym wartości przypadających na niewyczerpane części przedmiotu zamówienia - bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu produktów dostarczanych do siedziby Zamawiającego.
4. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę.
5. Za termin dostawy asortymentu, oznaczonego w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, kolorem żółtym Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty: bilety, dyplomy, identyfikatory, plakaty, talony, ulotki, vouchery, zaproszenia.
6. Maksymalny termin dostawy biznes kart, ulotek składanych określa się na 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
7. Maksymalny termin dostawy katalogów, klaskaczy, kopert, menu, toreb reklamowych, podkładek na stół, teczek, winietek, zawieszek na drzwi określa się na 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
|
GuidZP400 |
14d890d3-70e6-4339-ac03-a38325191ec1
|
Biuletyn |
626128-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
|
Regon |
2069886400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ratuszowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 848 84 94
|
Zamawiajacy fax |
74 848 84 94
|
Zamawiajacy email |
biuro@agua-zdroj.pl
|
Adres strony url |
www.aqua-zdroj.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp. z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.aqua-zdroj.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 6, 58 - 304 Wałbrzych. Biuro Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk małoformatowy dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
|
Numer referencyjny |
30/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, polegająca na wykonaniu wydruków, zgodnie z otrzymanymi projektami i dostawie do siedziby Zamawiajacego.
Zamawiający na bieżąco w zależności od potrzeb zamawiał będzie u Wykonawcy między innymi bilety, biznes karty, dyplomy, identyfikatory, karnety, katalogi, koperty, menu, plakaty, talony, torby reklamowe, teczki, ulotki, promujące obiekt Wałbrzyskiego Centrum Sportowo Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ w Wałbrzychu. Wykonawca wydrukuje materiały, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i otrzymanymi projektami i dostarczy je do siedziby Zamawiajacego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo – cenowy). Zamawiający zastrzega sobie 1) prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 20 % wartości Umowy, oraz 2) prawo do wykorzystania na realizację innych, wykorzystanych pod względem ilościowym i kwotowym wartości przypadających na niewyczerpane części przedmiotu zamówienia - bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu produktów dostarczanych do siedziby Zamawiającego.
4. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę.
5. Za termin dostawy asortymentu, oznaczonego w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, kolorem żółtym Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty: bilety, dyplomy, identyfikatory, plakaty, talony, ulotki, vouchery, zaproszenia.
6. Maksymalny termin dostawy biznes kart, ulotek składanych określa się na 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
7. Maksymalny termin dostawy katalogów, klaskaczy, kopert, menu, toreb reklamowych, podkładek na stół, teczek, winietek, zawieszek na drzwi określa się na 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia skieruje 1 osobę, odpowiedzialną za koordynację i kontrolę jakości świadczonych dostaw ( Koordynator Umowy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostaw kontrolę jakości oraz podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1500,00 ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., nr rachunku: 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899, PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 29/2017 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wykonawca składa wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzone zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zapisami SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna , techniczna, eksploatacyjna),
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c) jeżeli wystąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|