Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
|
Ulica |
ul. Świętej Trójcy 33
|
Nr domu |
33
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85-224
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
052 3418308
|
Internet |
www.zus.pl
|
Regon |
00001775600000
|
E-mail |
OsmialowskaJ@zusbydgoszcz.neostrada.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2013
|
Wadium |
Wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Potencjał |
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT oraz formularz cenowy (załączniki nr 1 i 2 do cz. I SIWZ);
2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania dokumentu przez osobę (osoby) inną niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym,
3. aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, (dotyczy podmiotów podlegających wpisowi),
4. w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas inne podmioty zobowiązane są do złożenia oświadczenia o braku podstaw do ich wykluczenia (załącznik nr 5 do cz. I SIWZ); 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem następujących sytuacji:
-w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia określonego w umowie okazało się niemożliwe lub znacznie utrudnione,
-zmiana terminu dostawy, terminu uwzględnienia reklamacji, miejsca dostawy,
-obniżenia ceny za poszczególne rodzaje kopert, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia łącznego Wykonawcy,
-zmniejszenie asortymentu objętego przedmiotem zamówienia maksymalnie o 20%, przy jednoczesnym proporcjonalnym obniżeniu wynagrodzenia łącznego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy ( cz. III siwz),
-zamiana ilościowa kopert w ramach asortymentu objętego przedmiotem zamówienia (przy nie przekroczeniu wynagrodzenia łącznego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1), w tym zamiana części kopert zadrukowanych w zamian za niezadrukowane;
-zmiana podwykonawcy.
Warunkiem dokonania zmian jest złożenie przez strony stosownego wniosku wraz z uzasadnieniem oraz akceptacja przez strony umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zus.pl
|
Adres uzyskania siwz |
siwz można odbierać osobiście
w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 218 (II piętro) w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym.
|
Data składania wniosków |
07/01/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409 (IVp.).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto oferty. Cena znaczenie 100%.
Zostanie wybrana oferta o najniższej cenie za cały przedmiot zamówienia.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.01.2013r. o godz. 10.30 w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 ( IV p.).
|
Czy unieważnienie |
Nie
|