GuidZP400 |
95b0a37e-655d-4374-8017-281ba5b87252
|
Biuletyn |
624956-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
|
Regon |
189600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 4456603, 4456073
|
Zamawiajacy fax |
81 4456730
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@up.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://www.up.lublin.pl/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.up.lublin.pl/zamowienia
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 20-950 Lublin, pokój 54.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 20-950 Lublin, pokój 54.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pasz dla zwierząt hodowlanych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.
|
Numer referencyjny |
AZP/PNO/30/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych:
część 1 – dostawa paszy dla trzody chlewnej, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
część 2 – dostawa paszy dla bydła i owiec, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ
część 3 – dostawa paszy dla bydła, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ,
część 4 – dostawa paszy dla bydła, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiących załączniki nr 4 do SIWZ,
część 5 – dostawa paszy dla szczurów i królików, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
134279,70
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1.Ilość dostaw:
1/ Część 1, 2, 3 i 4- ilość 8-10 dostaw częściowych w ciągu obowiązywania umowy,
2/ Część 5 –dostawę przedmiotu zamówienia po złożeniu zamówienia.
2. Dotyczy wszystkich części:
1/ dostawę przedmiotu zamówienia transportem i na własny koszt do jednostki wskazanej przez Zamawiającego w zamówieniu,
2/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 5 do SIWZ,
3/ czas przydatności do użytku dostarczonej przez Wykonawcę paszy w dniu dostawy, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności paszy, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji,
4/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę,
5/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-5 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii,
3. Wypełniony załącznik dotyczący opisu przedmiotu zamówienia i wyceny w zależności od części w której Wykonawca składa ofertę, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 do SIWZ.
4. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski i poświadczyć przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu,
2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek.
3/ gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa paszy dla trzody chlewnej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20369,90
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa paszy dla trzody chlewnej, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa paszy dla bydła i owiec.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33510,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa paszy dla bydła i owiec, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa paszy dla bydła.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
49600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa paszy dla bydła, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa paszy dla bydła.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa paszy dla bydła, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiących załączniki nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa paszy dla szczurów i królików.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6799,80
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa paszy dla szczurów i królików, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |