Dostawa i montaż wyposażenia sali metod modelowania CFD i MES wraz z pracami dostosowawczymi

Data publikacji 2012-12-21
Data zakończenia 2013-01-02 11:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Krzesła,
  • Meble komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271439 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 453100003, 453143200, 391120000, 391341001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa i montaż mebli do sali modelowania CFD i MES
- dostarczenie 20 zestawów komputerowych
- wykonanie zasilania stanowisk komputerowych oraz wykonanie sieci LAN wraz z materiałami i niezbędnym sprzętem sieciowym.
- demontaż tablic kredowych i montaż dostarczonych przez Wykonawcę tablic sucho-ścieralnych
- dostawa i montaż rolet

Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jej integralną część.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Zaliczka Nie
Zdolne Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę który : - dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, świadectwa kwalifikacyjne D i E w zakresie dozoru i eksploatacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego Wykaz osób należy przedstawić w załączniku nr 5 do SIWZ oraz należy złożyć oświadczenie, że osoby w nim wymienione, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik 6 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Specyfikacja techniczna wskazująca typ, model, markę, parametry oferowanego sprzętu oraz katalogi/zdjęcia przedstawiające oferowane meble lub dokładny opis sposobu wykonania mebli i użytych materiałów- pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urzadzeń i mebli objętych niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (10-24)
Data składania wniosków 02/01/2013
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (10-24)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Mechanika i Budowa Maszyn-kierunek zamawiany. współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Czy unieważnienie Tak
Inne dokumenty Formularz oferty- załącznik nr 2 do SIWZ, Kalkulacja ceny- załącznik nr 8 do SIWZ, Zobowiązanie innych podmiotów-jeżeli dotyczy - załącznik nr 7 do SIWZ
Czas w miesiącach 2
Zmiana umowy Terminu realizacji umowy w przypadku, gdy dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)