Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Data publikacji 2012-12-21
Data zakończenia 2012-12-31 09:00:00
Instytucja Wójt Gminy Wiązownica
Miejscowość Wiązownica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523898 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 800000004, 801000005, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w
Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie
szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w
systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o
utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz
dostawa pomocy dydaktycznych na doposażenie sal dydaktycznych szkół niezbędnych do
prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu.
2) Gmina Wiązownica reprezentowana przez Wójta Gminy wyznaczona w trybie art. 16 ust. 4
ustawy z dnia z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010, Nr
113, poz. 759 z późn. zm., ) jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego
postępowania w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych:
1. Zespół Szkół w Wiązownicy,
2. Zespół Szkół w Szówsku,
3. Zespół Szkół w Zapałowie,
4. Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( z filią w Cetuli),
5. Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli,
6. Szkoła Podstawowa w Manasterzu.
7. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu.
3) W ramach udzielonego pełnomocnictwa, zamawiający przeprowadzi postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego oraz dokona rozstrzygnięcia postępowania, w tym wyboru
najkorzystniejszej oferty bądź unieważnienia postępowania.
4) Umowy na realizację przedmiotu zamówienia zawierane będą pomiędzy wybranymi w
przetargu wykonawcami a poszczególnymi dyrektorami jednostek organizacyjnych.
5) Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 7 szkołach na terenie Gminy Wiązownica:
1) Szkoła Podstawowa w Szówsku
2) Szkoła Podstawowa w Wiązownicy
3) Szkoła Podstawowa w Manasterzu
4) Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli)
5) Szkoła Podstawowa w Zapałowie
6) Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli
7) Szkoła Podstawowa w Mołodyczu
6) W ramach projektu przewiduje się dodatkowo doposażenie sal w pomoce dydaktyczne
niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu.
7) Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych
zajęć lekcyjnych. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą
zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
8) Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we
wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach:
- poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi ,
- poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z
matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze
specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w
zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
społecznej,
- zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy oraz rozwijanie szczególnych
zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, plastycznych
i artystycznych.
6) Obowiązki wykonawcy:
Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą testy
oraz ankiety z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, sprawdzające wiedzę
uczniów na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć.
Zobowiązane są do prowadzenia dokumentacji szkoleń w postaci dzienników zajęć.
Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z
dyrektorami poszczególnych szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć
dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie
musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym
wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu
zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych
Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów
zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na
grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów
zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji
Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad
udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach
placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu.
7) Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
- miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę
frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca),
- imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego
miesiąca),
- imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia
następnego miesiąca),
- lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca),
- opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu,
- zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych
w całym okresie obowiązywania umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo programu i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć.

Przedmiotem zamówienia został podzielony na 32 następujących części:
Część (zadanie) Nr 1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
w szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie) Nr 2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 2 grupy)
w łącznym wymiarze godzin w ilości 64 (2 grupyx32).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów.
Część (zadanie) Nr 3 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości
32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.
Część (zadanie) Nr 4 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji
przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i
obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z
ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w łącznym wymiarze w ilości
32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część(zadanie) Nr 5 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w
łącznym wymiarze w ilości 32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów.
Część(zadanie) Nr 6 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część (zadanie) Nr 7 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie) Nr 8 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze godzin w
ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część (zadanie) Nr 9 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
Część (zadanie) Nr 10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w łącznym wymiarze w ilości
40 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie) Nr 11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 35 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
Część(zadanie) Nr 12 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 35 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część(zadanie) Nr 13 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości
80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
Część (zadanie) Nr 14 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości
120 godz. ( 3 grupyx40 godz.)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów.
Część(zadanie) Nr 15 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności teatralnych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 16 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 17 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów.
Część (zadanie) Nr 18 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 19 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów.
Część (zadanie) Nr 20 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji
przyrodniczych w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
Część(zadanie) Nr 21 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności artystycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część (zadanie) Nr 22 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów.
Część (zadanie) Nr 23 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz. ( 2 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 24 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ( 2 grupy) w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 25 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
społecznej w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
Część (zadanie) Nr 26 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów.
Część (zadanie) Nr 27 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część (zadanie) Nr 28 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 29 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 30 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 200 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
Część(zadanie) Nr 31 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 120 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 32 Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.)

Opis

Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
w szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 2 grupy)
w łącznym wymiarze godzin w ilości 64 (2 grupyx32).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości
32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji
przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i
obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z
ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w łącznym wymiarze w ilości
32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w
łącznym wymiarze w ilości 32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze godzin w
ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w łącznym wymiarze w ilości
40 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 35 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 35 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości
80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości
120 godz. ( 3 grupyx40 godz.)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności teatralnych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji
przyrodniczych w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności artystycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniówIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz. ( 2 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ( 2 grupy) w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
społecznej w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniówIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 200 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.31 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 120 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wójt Gminy Wiązownica
Ulica Wiązownica 208
Nr domu 208
Miejscowość Wiązownica
Kod Pocztowy 37-522
Województwo podkarpackie
Tel 016 622-36-31
Internet www.wiazownica.regiony.pl
Regon 00055167400000
E-mail ugwiazownica@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 32
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2013
Wadium Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 20 000 zł brutto (dotyczy części Nr 32). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykazu wykonanych zamówień wg. zał. do siwz. c) dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane prawidłowo, bez zastrzeżeń, np. referencje protokoły odbioru itp.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w szczególności: - dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe odpowiednie dla rodzaju poszczególnych zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w danej części (Nr 1- 31), zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 03.02.2012 roku (Dz. U. z 2012r., poz. 174), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli i posiadającymi doświadczenie pedagogiczne ( staż pedagogiczny) minimum 2 lata pracy w szkole. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykazu osób wg. zał. do siwz. c) oświadczenie wykonawcy, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty - formularz oferty; - parafowany projekt umowy; - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy , jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zaistnienie zdarzenia, powstałego niezależnie od stron umowy, którego nie można było przewidzieć i któremu nie można było zapobiec lub przeciwdziałać poprzez podjęte z należytą starannością działania. 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica pok. nr 42 Cena dokumentacji 20 zł.
Data składania wniosków 31/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica Sekretariat Urzędu pok. nr 22
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest finansowany przez UE w ramach programu: Kapitał Ludzki - Priorytet IX Działania Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)