Kompleksowa promocja projektu pn. Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu. Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego

Data publikacji 2012-12-21
Data zakończenia 2013-01-04 09:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Ulotki,
  • Broszury,
  • Materiały reklamowe,
  • Foldery,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524174 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 793414000, 793400009, 793410006, 798000002, 798100005, 799700004, 921112107, 724130008, 224620006, 221400003, 221500006, 228520007, 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa promocja projektu pn. Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu. Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego.
Projekt Zintegrowanego Systemu Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie , o którym mowa powyżej zakłada inwestycje w:
1.2. Infrastrukturę
budowa trakcji trolejbusowej - w tym budowa nowych tras dwukierunkowej trakcji trolejbusowej o długości 25 km, budowa nowych tras jednokierunkowej trakcji trolejbusowej o długości 1,4 km, rozbudowa układu zasilania oraz budowa dziewięciu nowych podstacji zasilających;
budowa modernizacja ulic i skrzyżowań na których zostaną ustanowione priorytety dla pojazdów komunikacji publicznej oraz zostanie poprowadzona komunikacja trolejbusowa;
budowa zajezdni trolejbusowej przy ul. Grygowej/Pancerniaków.
1.2. Tabor
zakup 70 nowoczesnych trolejbusów, w tym 20 szt. z dodatkowym autonomicznym układem jazdy awaryjnej, w postaci silnika spalinowego;
zakup 100 nowoczesnych autobusów spełniających normę emisji spalin EURO 5 oraz EEV;
zakup 3 wozów technicznych.
1.3. Zarządzanie ruchem
budowa systemu zarządzania ruchem;
budowa systemu zarządzania transportem publicznym.
W wyniku realizacji projektu, podniesie się atrakcyjność systemu transportu publicznego w Lublinie. Zużyty i przestarzały tabor zostanie zastąpiony przez nowoczesny, komfortowy i proekologiczny spełniający obowiązujące normy emisji spalin EURO i EEV, co przyczyni się do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń oraz hałasu. Wymieniony tabor będzie odpowiadał na potrzeby wszystkich grup użytkowników, w tym osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Część skrzyżowań i ulic, która jest dzisiaj nieprzystosowana do poprowadzenia przez nie komunikacji trolejbusowej, zostanie przebudowana do wymaganych parametrów. Na potrzeby obsługi nowoczesnych trolejbusów, powstanie nowa zajezdnia trolejbusowa. W ramach projektu zostanie wprowadzony System Zarządzania Ruchem, który pozwoli na upłynnienie ruchu w skali miasta, a tym samym spowoduje ograniczenie emisji spalin.
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie przedmiotu zamówienia wg niżej podanego podziału:
2.1. Część I obejmuje:
2.1.1. Zadanie 1: Zaprojektowanie graficzne, wykonanie strony internetowej dedykowanej projektowi
i nadzór nad nią;
2.1.2. Zadanie 2: Wykonanie, dostawę i montaż tablic pamiątkowych;
2.1.3. Zadanie 3: Wykonanie prezentacji multimedialnej o projekcie;
2.1.4. Zadanie 4: Wykonanie materiałów poligraficznych tj. broszury i ulotki informacyjnej;
2.1.5. Zadanie 5: Wykonanie naklejek informacyjnych;
2.1.6. Zadanie 6: Reklama na monitorach umieszczonych w pojazdach komunikacji miejskiej;
2.1.7. Zadanie 7: Reklama na billboardach ;
2.1.8. Zadanie 8: Produkcja i emisja spotu reklamowego przed seansami filmowymi;
2.1.9. Zadanie 9: Publikacja w prasie lokalnej i regionalnej artykułów sponsorowanych o tematyce związanej z projektem;
2.1.10. Zadanie 10: Przygotowanie, skład i druk wydawnictwa ilustrowanego;
2.1.11. Zadanie 11: Przygotowanie, skład i druk foldera informacyjnego z mapą Lublina z naniesionymi obszarami oddziaływania projektu;
2.1.12. Zadanie 12: Reklama na telebimach zlokalizowanych na terenie miasta;
2.1.13. Zadanie 13: Plakaty reklamowe w gablotach na przystankach komunikacji miejskiej;
2.1.14. Zadanie 14: Plakaty reklamowe w pojazdach komunikacji miejskiej;
2.1.15. Zadanie 15: Opracowanie grafiki projektu Karty Bilety Elektronicznego dedykowanej projektowi;
2.2. Część II obejmuje:
2.2.1. Zadanie 1: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych ;
2.2.2. Zadanie 2: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie kalendarzy ;
2.2.3. Zadanie 3: Wykonanie zewnętrznego przenośnego systemu wystawienniczego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla:
3.1. części I stanowi Załącznik nr 8a do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy;
3.2. części II stanowi Załącznik nr 8b do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy.
4.Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części oddzielenie.

Opis

Część I obejmuje:
1. Zadanie 1: Zaprojektowanie graficzne, wykonanie strony internetowej dedykowanej projektowi
i nadzór nad nią;
2. Zadanie 2: Wykonanie, dostawę i montaż tablic pamiątkowych;
3. Zadanie 3: Wykonanie prezentacji multimedialnej o projekcie;
4. Zadanie 4: Wykonanie materiałów poligraficznych tj. broszury i ulotki informacyjnej;
5. Zadanie 5: Wykonanie naklejek informacyjnych;
6. Zadanie 6: Reklama na monitorach umieszczonych w pojazdach komunikacji miejskiej;
7. Zadanie 7: Reklama na billboardach ;
8. Zadanie 8: Produkcja i emisja spotu reklamowego przed seansami filmowymi;
9. Zadanie 9: Publikacja w prasie lokalnej i regionalnej artykułów sponsorowanych o tematyce związanej z projektem;
10. Zadanie 10: Przygotowanie, skład i druk wydawnictwa ilustrowanego;
11. Zadanie 11: Przygotowanie, skład i druk foldera informacyjnego z mapą Lublina z naniesionymi obszarami oddziaływania projektu;
12. Zadanie 12: Reklama na telebimach zlokalizowanych na terenie miasta;
13. Zadanie 13: Plakaty reklamowe w gablotach na przystankach komunikacji miejskiej;
14. Zadanie 14: Plakaty reklamowe w pojazdach komunikacji miejskiej;
15. Zadanie 15: Opracowanie grafiki projektu Karty Bilety Elektronicznego dedykowanej projektowi;Część II obejmuje:
1. Zadanie 1: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych ;
2. Zadanie 2: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie kalendarzy ;
3. Zadanie 3: Wykonanie zewnętrznego przenośnego systemu wystawienniczego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
Ulica al. Kraśnicka 25
Nr domu 25
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-718
Województwo lubelskie
Tel 81 466 29 00
Fax 81 466 29 01
Internet ztm.bip.lublin.eu
Regon 06043356000000
E-mail ksiwy@ztm.lublin.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: gminna jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny gminna jednostka budżetowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza ako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy w zakresie warunku wiedzy i doświadczenia wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: co najmniej 1 kampanii promocyjnej o wartości umowy na usługi promocyjne minimum 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), polegającej na promocji projektu, w tym: zaprojektowanie i wykonanie materiałów poligraficznych, informacyjnych i reklamowych, strony internetowej, zrealizowaniu filmu promocyjnego- dotyczy części I co najmniej 2 prac w zakresie wykonania gadżetów promocyjnych o łącznej wartości minimum 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)- dotyczy części II.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 2. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty (wg Załącznika nr 1a do s.i.w.z.- dotyczy części I, Załącznika nr 1b do s.i.w.z.- dotyczy części II ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenie o części, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg Załącznik nr 5 do s.i.w.z. w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych 6. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 4 i 5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 7. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w III. 4.3. dot. dokumentów stosuje się odpowiednio.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawiera Załącznik nr 7a- dotyczy części I i 7b- dotyczy części II do s.i.w.z.- Wzór umowy oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz ztm.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin
Data składania wniosków 04/01/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, Sekretariat- pok. 102
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu, Działanie III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)