System Informacji Przestrzennej Miasta Jelenia Góra

Data publikacji 2012-12-21
Data zakończenia 2012-12-31 10:00:00
Instytucja Miasto Jelenia Góra
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Cyfrowe mapy katastralne,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524918 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483000001, 720000005, 302212004, 713541005, 221143108, 713540004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu zintegrowanych rejestrów publicznych oraz Geoportalu Internetowego oraz przeszkolenie użytkowników.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Jelenia Góra
Ulica Pl. Ratuszowy 58
Nr domu 58
Miejscowość Jelenia Góra
Kod Pocztowy 58-500
Województwo dolnośląskie
Tel 075 7546101, 75 46 201
Fax 075 7546159, 7546204
Internet www.jeleniagora.pl
Regon 23082152300000
E-mail ratusz_um@jeleniagora.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert ukończył z należytą starannością realizację co najmniej jednego (1) zamówienia polegającego na:
a) dostawie i wdrożeniu, prowadzonego z poziomu przeglądarki internetowej, systemu zintegrowanych rejestrów publicznych, obejmujących co najmniej:
- ewidencję miejscowości, ulic i adresów, - ewidencję zasobu nieruchomości, - rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, - rejestr pozwoleń na budowę, - ewidencję zabytków System musi zapewniać dostęp do szczegółowych i aktualnych danych zawartych w tych rejestrach z poziomu geoportalu intranetowego.
b) dostawie i wdrożeniu geoportalu internetowego dla miasta na prawach powiatu, który prezentuje dane z prowadzonego w postaci elektronicznej rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz umożliwia dostęp do atrybutów opisowych ustaleń planistycznych przeznaczenia terenów co najmniej w zakresie funkcji głównych i towarzyszących terenów oraz ustaleń szczegółowych terenów.
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz dostaw wraz z usługą wdrożenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 2 wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te wraz z usługą wdrożenia zostały wykonane należycie. Wykaz powinien obejmować usługi w ilości i o zakresie wymaganym przez Zamawiającego, dla udokumentowania stawianych warunków.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty
  • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tymcelu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
  • Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w §4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian w zakresie oferowanej ceny, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana może nastąpić z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym zakresem umowy. Wykonawca zastosuje nowo obowiązującą stawkę bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów umowy. Powyższa zmiana wymaga zawarcia aneksu do umowy
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Jelenia Góra, ul.Sudecka 29, pokój 22, 58-500 Jelenia Góra, Polska. SIWZ jest wydawana bezpłatnie na płycie CD
Data składania wniosków 31/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Jelenia Góra, ul. Sudecka 29, pokój 25, 58-500 Jelenia Góra, Polska
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)