Wyposażenie warsztatów mechanicznych przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie

Data publikacji 2012-12-24
Data zakończenia 2013-01-07 09:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271779 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445100008, 393000005, 302000001, 323222006, 438000001, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, uruchomienie przeszkoleniem personelu odpowiedzialnego za korzystanie z urządzeń stanowiących wyposażenie warsztatów mechanicznych przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
Określone w załączniku nr 5 do SIWZ parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez Wykonawców wyroby muszą posiadać minimum cechy i parametry określone w w/w załączniku i określone przez Zamawiającego, właściwości użytkowe oraz przyjęte standardy jakościowe.
Do kosztorysu ofertowego, Wykonawca dołączy opisy techniczne, katalogi i inne materiały informacyjne, które pozwolą zapoznać się Zamawiającemu i ocenić zgodność oferowanych towarów wykazanych w kosztorysie z wymaganiami w SIWZ.
Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. Ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.)
Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku, do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta/Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w niezaopatrzone.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia określonym szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ znajdują się jakiekolwiek nazwy, znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjmować, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na preferowany typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje). Podstawa prawna: art. 29 ust.3 PZP.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące.
Wykonawca dostarczy z towarem aprobaty techniczne, atesty oraz zgodność z przepisami prawa.
Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być wykonane zgodnie z normami wymaganymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i zgodne ze standardami wyposażenia pracowni w kształceniu zawodowym. Opisane znakami jakości i odpowiednimi certyfikatami

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
Ulica ul. Lipowa 18
Nr domu 18
Miejscowość Sulęcin
Kod Pocztowy 69-200
Województwo lubuskie
Tel 095 7555243 do 46
Fax 095 7555557
Internet www.bip.powiatsulecinski.pl
Regon 21046690200000
E-mail kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/03/2013
Wadium 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1.000,00 zł. osobno dla każdej z części. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.01.2013 r. do godz. 9.00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3), metodą spełnia/nie spełnia.
Wiedza Dla każdej części wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę min. 15 000,00 zł każde w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3) i wykaz zrealizowanych zamówień (złącznik nr 4), metodą spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3), metodą spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia(załącznik nr 3), metodą spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia(załącznik nr 3), metodą spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty a. formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik 1); b. kosztorys ofertowy (wzór stanowi załącznik 2), wraz z opisami technicznymi, katalogami lub innymi materiałami informacyjnymi, które pozwolą zapoznać się Zamawiającemu i ocenić zgodność oferowanych towarów wykazanych w kosztorysie z wymaganiami w SIWZ ; c. pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań przez oferenta w zakresie niniejszego zamówienia, w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba (osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę; d. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia i udzielenie pełnomocnictwa dla jednego wykonawcy do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2; e. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował takimi osobami. f. Zaakceptowany wzór umowy (wzór stanowi załącznik nr 6).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. przesunięcie terminu dostawy i inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą. b. W sytuacji, gdy zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę, koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. c. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatsulecinski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18a Wydział Rozwoju
Data składania wniosków 07/01/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Sulęcinie, pokój nr 21 ul. Lipowa 18 , 69-200 Sulęcin,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: Poprawa jakości kształcenia zawodowego po obu stronach granicy - modernizacja Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie (etap II) i Oberstufenzentrum Gottfried Wilhelm Leibniz w Eisenhüttenstadt dofinansowanego w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej - Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (województwo lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)