Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniami w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego.

Data publikacji 2012-12-27
Data zakończenia 2013-01-08 13:45:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sieć zintegrowana,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272375 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302110001, 331951004, 302374106, 480000008, 487600003, 302131006, 302374106, 302372702, 324131002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK

Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 1
cpv: 30211000-1, 33195100-4, 30237410-6, 48000000-8, 48760000-3;

Krótki opis części zamówienia

Dostawa zestawów komputerowych (komputer stacjonarny ze zintegrowanym monitorem + klawiatura + mysz + oprogramowanie biurowe + oprogramowanie antywirusowe) na Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji

Miejsce wykonania części zamówienia

SGGW, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, ul. Nowoursynowska 159c, Warszawa

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację, posłużył się określeniami wskazującymi na producenta dopuszcza się również urządzenia/elementy równoważne. Przez równoważność należy rozumieć:

a) w przypadku chipsetu obsługiwanie przez chipset wszystkich urządzeń obsługiwanych przez wymieniony w załączniku 7.1 chipset z prędkościami transmisji takimi samymi lub wyższymi, jak w wymienionym w opisie chipsecie.

b) w przypadku systemu operacyjnego spełnienie wszystkich wymagań spełnianych przez wymieniony w załączniku 7.1 system. W szczególności wymagania te dotyczą możliwości instalacji oprogramowania dostarczanego zgodnie z opisem w punktach 18 i 19, oprogramowania Microsoft SharePoint designer 2010 oraz obsługi przeglądarki internetowej wspierającej przeglądanie bibliotek plików serwera Microsoft SharePoint 2010 (lub nowszej wersji).

c) w przypadku oprogramowania biurowego spełnianie wszystkich wymagań spełnianych przez wymienione w załączniku 7.1 oprogramowanie. W szczególności wymagania te dotyczą:

możliwości pełnej współpracy z platformą Microsoft SharePoint 2010, a zatem pozwalają na:

import zawartości list do arkusza kalkulacyjnego na komputerze klienckim,

przeglądanie zawartości list w widoku arkusza kalkulacyjnego na komputerze klienckim

możliwości otwierania, zapisywania i pełnej obsługi dokumentów w formatach doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx bezpośrednio w programach przewidzianych do ich edycji.

możliwość połączenia się z zawartościami w serwerze Microsoft SharePoint 2010 przez oprogramowanie do baz danych zawarte w pakiecie.

możliwość modyfikacji zawartościami w serwerze Microsoft SharePoint 2010 przez oprogramowanie do baz danych zawarte w pakiecie.

Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 2
cpv: 30213100-6, 30237410-6, 30237270-2, 48000000-8, 48760000-3

Krótki opis części zamówienia

Dostawa komputera przenośnego z wyposażeniem (notebook + mysz + oprogramowanie biurowe + oprogramowanie antywirusowe + futerał); na Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji

Miejsce wykonania części zamówienia

SGGW, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, ul. Nowoursynowska 159c, Warszawa

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację, posłużył się określeniami wskazującymi na producenta dopuszcza się również urządzenia/elementy równoważne. Przez równoważność należy rozumieć:

a) w przypadku systemu operacyjnego spełnienie wszystkich wymagań spełnianych przez wymieniony w załączniku 7.2 system. W szczególności wymagania te dotyczą możliwości instalacji oprogramowania dostarczanego zgodnie z opisem w punktach 18 i 19, oprogramowania Microsoft SharePoint designer 2010 oraz obsługi przeglądarki internetowej wspierającej przeglądanie bibliotek plików serwera Microsoft SharePoint 2010 (lub nowszej wersji).

b) w przypadku oprogramowania biurowego spełnianie wszystkich wymagań spełnianych przez wymienione w załączniku 7.2 oprogramowanie. W szczególności wymagania te dotyczą:

możliwości pełnej współpracy z platformą Microsoft SharePoint 2010, a zatem pozwalają na:

import zawartości list do arkusza kalkulacyjnego na komputerze klienckim,

przeglądanie zawartości list w widoku arkusza kalkulacyjnego na komputerze klienckim

możliwości otwierania, zapisywania i pełnej obsługi dokumentów w formatach doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx bezpośrednio w programach przewidzianych do ich edycji.

możliwość połączenia się z zawartościami w serwerze Microsoft SharePoint 2010 przez oprogramowanie do baz danych zawarte w pakiecie.

możliwość modyfikacji zawartościami w serwerze Microsoft SharePoint 2010 przez oprogramowanie do baz danych zawarte w pakiecie.

Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 3
cpv: 32413100-2

Krótki opis części zamówienia

Dostawa 3 routerów bezprzewodowych na Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji

Miejsce wykonania części zamówienia

SGGW, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, ul. Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Opis

Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 1
cpv: 30211000-1, 33195100-4, 30237410-6, 48000000-8, 48760000-3;

Krótki opis części zamówienia

Dostawa zestawów komputerowych (komputer stacjonarny ze zintegrowanym monitorem + klawiatura + mysz + oprogramowanie biurowe + oprogramowanie antywirusowe) na Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji

Miejsce wykonania części zamówienia

SGGW, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, ul. Nowoursynowska 159c, Warszawa

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację, posłużył się określeniami wskazującymi na producenta dopuszcza się również urządzenia/elementy równoważne. Przez równoważność należy rozumieć:

a) w przypadku chipsetu obsługiwanie przez chipset wszystkich urządzeń obsługiwanych przez wymieniony w załączniku 7.1 chipset z prędkościami transmisji takimi samymi lub wyższymi, jak w wymienionym w opisie chipsecie.

b) w przypadku systemu operacyjnego spełnienie wszystkich wymagań spełnianych przez wymieniony w załączniku 7.1 system. W szczególności wymagania te dotyczą możliwości instalacji oprogramowania dostarczanego zgodnie z opisem w punktach 18 i 19, oprogramowania Microsoft SharePoint designer 2010 oraz obsługi przeglądarki internetowej wspierającej przeglądanie bibliotek plików serwera Microsoft SharePoint 2010 (lub nowszej wersji).

c) w przypadku oprogramowania biurowego spełnianie wszystkich wymagań spełnianych przez wymienione w załączniku 7.1 oprogramowanie. W szczególności wymagania te dotyczą:

możliwości pełnej współpracy z platformą Microsoft SharePoint 2010, a zatem pozwalają na:

import zawartości list do arkusza kalkulacyjnego na komputerze klienckim,

przeglądanie zawartości list w widoku arkusza kalkulacyjnego na komputerze klienckim

możliwości otwierania, zapisywania i pełnej obsługi dokumentów w formatach doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx bezpośrednio w programach przewidzianych do ich edycji.

możliwość połączenia się z zawartościami w serwerze Microsoft SharePoint 2010 przez oprogramowanie do baz danych zawarte w pakiecie.

możliwość modyfikacji zawartościami w serwerze Microsoft SharePoint 2010 przez oprogramowanie do baz danych zawarte w pakiecie.Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 2
cpv: 30213100-6, 30237410-6, 30237270-2, 48000000-8, 48760000-3

Krótki opis części zamówienia

Dostawa komputera przenośnego z wyposażeniem (notebook + mysz + oprogramowanie biurowe + oprogramowanie antywirusowe + futerał); na Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji

Miejsce wykonania części zamówienia

SGGW, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, ul. Nowoursynowska 159c, Warszawa

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację, posłużył się określeniami wskazującymi na producenta dopuszcza się również urządzenia/elementy równoważne. Przez równoważność należy rozumieć:

a) w przypadku systemu operacyjnego spełnienie wszystkich wymagań spełnianych przez wymieniony w załączniku 7.2 system. W szczególności wymagania te dotyczą możliwości instalacji oprogramowania dostarczanego zgodnie z opisem w punktach 18 i 19, oprogramowania Microsoft SharePoint designer 2010 oraz obsługi przeglądarki internetowej wspierającej przeglądanie bibliotek plików serwera Microsoft SharePoint 2010 (lub nowszej wersji).

b) w przypadku oprogramowania biurowego spełnianie wszystkich wymagań spełnianych przez wymienione w załączniku 7.2 oprogramowanie. W szczególności wymagania te dotyczą:

możliwości pełnej współpracy z platformą Microsoft SharePoint 2010, a zatem pozwalają na:

import zawartości list do arkusza kalkulacyjnego na komputerze klienckim,

przeglądanie zawartości list w widoku arkusza kalkulacyjnego na komputerze klienckim

możliwości otwierania, zapisywania i pełnej obsługi dokumentów w formatach doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx bezpośrednio w programach przewidzianych do ich edycji.

możliwość połączenia się z zawartościami w serwerze Microsoft SharePoint 2010 przez oprogramowanie do baz danych zawarte w pakiecie.

możliwość modyfikacji zawartościami w serwerze Microsoft SharePoint 2010 przez oprogramowanie do baz danych zawarte w pakiecie.Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 3
cpv: 32413100-2

Krótki opis części zamówienia

Dostawa 3 routerów bezprzewodowych na Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji

Miejsce wykonania części zamówienia

SGGW, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, ul. Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-787
Województwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Internet www.sggw.pl
Regon 00000178450000
E-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , Zamawiający żąda: Na potwierdzenie, iż zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7.1. 7.2 oraz 7.3 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty jego opisu (kart katalogowych lub kart technicznych). Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 14 pkt 5 wzoru umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://szp.sggw.pl/show.php?id=2390
Adres uzyskania siwz Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, KŻFiT, ul. Nowoursynowska 159 C, 02-776 Warszawa Bud. 32, pok.B0120
Data składania wniosków 08/01/2013
Godzina składania wniosków 13:45
Miejsce Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji ul. Nowoursynowska 159 C budynek 32 pok. B 0120 02-776 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe POIG.01.01.02-14-090/09 BIOŻYWNOŚĆ
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)