| GuidZP400 |
efae1fca-b23d-47bf-872a-62b3ed9f4665
|
| Biuletyn |
628159-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
|
| Regon |
300318600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Barkoczyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
83-422
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 326 39 24
|
| Zamawiajacy fax |
58 309 09 45
|
| Zamawiajacy email |
m.miler@podr.pl, s.kurczewska@podr.pl
|
| Adres strony url |
www.podr.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamawiajacy powierzyl |
nie
|
| Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie
|
| Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
| Rodzaj zamawiajacego |
10
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.podr.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.podr.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Nowy Barkoczyn, sekretariat
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do pomieszczenia socjalnego znajdującego się w budynku „B” należącego do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu przy ul. Targowej 19, 83-422 Nowy Barkoczyn
|
| Numer referencyjny |
PODR/DG/35/XII/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do pomieszczenia socjalnego znajdującego się w budynku „B” należącego do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu przy ul. Targowej 19, 83-422 Nowy Barkoczyn.
II. Faktura vat dostarczona do siedziby zamawiającego do dnia 29.12.2017 roku.
III. Komplet szafek kuchennych składa się z następujących elementów:
a) Szafka dolna-30/82 P
b) Szafka dolna narożna wewnetrzny-100/82 L
c) Szafka Dolna pod zlew-80/82 L/P
d) Szafka dolna z szufladami -60/82 3s
e) Szafka dolna-80/82 L/P
f) Szafka górna-30/72 P
g) Szafka górna-40/72 L
h) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-60/72 L/P
i) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-40/72 L
j) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-80/72 L/P
k) Blat beton jasny: 280cm , 70cm
l) Stół rozkładany (kolor biały) 150 x 80 ( wkł. 40 cm ). Blat stołu pokryty białą lacobelą pozwalający stawiać gorące potrawy bezpośrednio na blat stołu.
m) krzesła drewniane (kolor biały, tapicerka szara) – 6 sztuk
IV. Meble winny być wykonane z płyty laminowanej o grubości 16mm- korpus, natomiast fronty wykonane są z płyty MDF pokrywane folią PVC (kolor biały połysk)
V. Szuflady metalowe typu np. metabox z domykie
VI. Zawiasy np. GTV PRESIGE z cichym domykiem
|
| Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw mebli kuchennych polegających na dostawie i montażu mebli kuchennych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą.
2. Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:
a. termin wykonania zamówienia:
• wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
• ustalenie innych warunków płatności.
b. terminy płatności i wysokość wynagrodzenia:
• zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
c. zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, terminy płatności i wysokość wynagrodzenia:
• zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|