Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa na 2013 rok

Data publikacji 2012-12-27
Data zakończenia 2013-01-04 10:00:00
Instytucja Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu w Urzędzie Miasta Tarnowa
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Skoroszyty,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Produkty z polistyrenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272583 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301993302, 301992301, 301995005, 228510000, 195210004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów biurowych niezbędnych do obsługi pracy Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa w 2013 r. Dostawy będą odbywały się do poszczególnych Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa, zlokalizowanych przy: ul. Nowa 3, ul. Nowa 4, ul. Goldhammera 3, ul. Mickiewicza 2, ul. Gumniska 30, ul. Bernardyńska 24 w dni powszednie w godzinach od 8.00-15.00 Każdorazowo dostawy będą się odbywały na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem najpóźniej w terminie do 10. dnia każdego miesiąca Każda dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku konieczności zrealizowania pilnej dostawy, zapotrzebowanie może zostać skierowane do Dostawcy także w innym terminie. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, polegającego na realizacji największego możliwego zakresu zamówienia w przypadku, gdy minimalne zapotrzebowanie okaże się większe od planowanego minimalnego zakresu zamówienia. Wszystkie zaoferowane materiały biurowe winny być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie noszące śladów użytkowania, pochodzące z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowane i zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Wszystkie zaoferowane przez Dostawce materiały biurowe muszą być jednorodne, tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Dostawca będzie dostarczał ten sam produkt określony i wyceniony w złożonej ofercie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu w Urzędzie Miasta Tarnowa
Ulica ul. Mickiewicza 2
Nr domu 2
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33-100
Województwo małopolskie
Tel 14 6882400
Fax 14 6215308
Internet www.tarnow.pl
Regon 00064811000000
E-mail k.malek@umt.tarnow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 200,00 zł. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenie określone w pkt. III.4.1. oraz dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2, do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie. Upoważnienia złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Upoważnienia/ pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) w razie zmiany stawek podatku od towarów i usług - w takim przypadku wynagrodzenie Kupującego zostanie odpowiednio pomniejszone lub powiększone, 2) w razie zmiany danych adresowych Stron.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Tarnowa - Biuro Administracyjno Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, tel. 14 68-82-449, faks 14 68-82-408. Specyfikacja udostępniana jest nieodpłatnie.
Data składania wniosków 04/01/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Główna w Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4 - sala nr 1 (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)