GuidZP400 |
9e8bdb04-3e6e-41dc-96c4-f6bd4fb22b06
|
Biuletyn |
628533-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Medyczny
|
Regon |
1529448700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul.Szaserów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
128
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04141
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 681-67-49
|
Zamawiajacy fax |
022 681-67-49
|
Zamawiajacy email |
pslowik@wim.mil.pl
|
Adres strony url |
www.wim.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wim.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wim.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami siwz
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Instytut Medyczny, ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa 44, budynek 31, I piętro, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków higieny oraz profesjonalnych środków czystości
|
Numer referencyjny |
P/321/2017/SMat/WIM-112/ZP/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny oraz profesjonalnych środków czystości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: brak podstaw wykluczenia, tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 ppkt 1 rozdz.6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 rozdz. 6 siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 rozdz. 6 siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 4 rozdz. 6 siwz stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Po 1 próbce każdej oferowanej pozycji (w opakowaniach oryginalnych producenta) – dot. pakietów nr 1, nr 2, nr 3; (w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, poz. 1- 4 i 9 – płyny do podłóg – próbka w opak. 1l).
2) Karty charakterystyki oferowanych produktów z podaniem numeru pozycji (zgodnie z numerami zawartymi w załączniku nr 3 do siwz) dotyczy pakietu nr 2 poz. 1, 2, 6-8, 10-19, pakietu nr 3 poz. 1-9.
3) Karty techniczne oferowanych produktów z podaniem nr pozycji (zgodnie z nr pozycji zawartym w załączniku nr 3 do siwz ) dotyczy pakietu nr 1 i pakietu nr 2 poz. 4.
4) Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, itp. – w języku polskim) dotyczy pakietu nr 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do siwz
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Papier toaletowy i ręczniki papierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówiebnia na zasadach i warunkach okreslonych we wzorze umowy, stanowiącym załacznik nr 5 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Środki higieny i czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny i czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 3 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach okreslonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Profesjonalne środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach okreslonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz
|
| |