| GuidZP400 |
f379073b-54bc-4322-a683-ddcb2b707758
|
| Biuletyn |
628506-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Częstochowa
|
| Regon |
151399002
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śląska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-217
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48343707100
|
| Zamawiajacy fax |
+48343707170
|
| Zamawiajacy email |
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.czestochowa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.czestochowa.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.czestochowa.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- 4 części.
|
| Numer referencyjny |
IZ.271.80.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
CZĘŚĆ 1: Oprogramowanie graficzne i wspomagające projektowanie
CZĘŚĆ 2: Oprogramowanie do nauki zawodów
CZĘŚĆ 3: Oprogramowanie operacyjne i biurowe
CZĘŚĆ 4: Licencje VoIP
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej SOPZ.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w SOPZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów (spis oferowanych produktów) z podaniem nazwy, typu i producenta wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dowód wpłaty wadium.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga złożenia wadium:
-dla CZĘŚCI 1: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
- dla CZĘŚCI 2: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),
- dla CZĘŚCI 3: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych),
- dla CZĘŚCI 4: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych),
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|