GuidZP400 |
4ce8aef0-36f2-4c46-8d32-8add1d8af9f7
|
Biuletyn |
630420-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Międzyrzec Podlaski
|
Regon |
3023742800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Międzyrzec Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21560
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
833 712 496
|
Zamawiajacy email |
urzad@miedzyrzecgmina.pl
|
Adres strony url |
http://miedzyrzecgmina.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sygnału internetowego łącznie z jego instalacją i konfiguracją do beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim oraz Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja III
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20; 21 – 560 Międzyrzec Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa Internetu do Beneficjentów projektu w 2018 roku”
|
Numer referencyjny |
IN.271.28.2017.AŁ/SN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sygnału internetowego łącznie z jego instalacją i konfiguracją do beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim oraz Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja III zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
2.2. Przedmiot zamówienia polega na uruchomieniu łącza internetowego w oparciu
o dostarczone dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu urządzenia, np. modemy, karty sieciowe, itp., (zwanych dalej też sprzętem) dla 324 komputerów zlokalizowanych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski (w domach prywatnych) zgodnie z wykazem Beneficjentów Ostatecznych przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
2.3. Usługa dostępu do Internetu ma być świadczona przez 24 godziny na dobę przez 7 dni
w tygodniu - aktywacja usługi musi nastąpić tego samego dnia u wszystkich Beneficjentów Ostatecznych (zwanych dalej BO).
2.4. Wykonawca zapewni dostępu do Internetu o przepustowości: co najmniej łącza
o minimalnej prędkości pobierania danych 1Mbit/s downstream i minimalnej prędkości danych wysyłanych 200 Kbit/s upstream. Dopuszcza się zastosowanie wszystkich znanych i osiągalnych technologii (systemy przewodowe i bezprzewodowe) spełniających minimalne wymagania siwz oraz zgodnych z obowiązującymi normami. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych.
2.5. Wykonawca dostarczy urządzenia (lub zestawy urządzeń) zapewniające podłączenie komputera do Internetu dla 324 komputerów, dokona ich instalacji, konfiguracji, a także uruchomienia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ , co odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Urządzenia te po zakończeniu obowiązywania umowy mogą pozostać u BO lub według wyboru Wykonawcy, zwrócone bezpośrednio do niego.
2.6. Urządzenia bezprzewodowe oraz stacjonarne muszą posiadać wszelkie oznaczenia wymagane przez przepisy prawa. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia i zgody, w tym właścicieli budynków i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. Wymagane jest, aby urządzenia dostępowe tego typu posiadały świadectwo homologacji lub inne wymagane prawem. Wymagane są również certyfikaty ISO 9001 (lub równoważny), oraz ISO 4001 (lub równoważny) dla producentów urządzeń dostępowych.
2.7. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania jakości usługi tj. średnich dziennych i miesięcznych prędkości przesyłu danych do i z Internetu, raporty miesięczne przedstawi Zamawiającemu - dołączy do faktury.
2.8. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń BO o awariach w usłudze dostępu do Internetu w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 9:00 do 17:00, telefonicznie na dedykowanej infolinii, mailowo lub przez formularz zamieszczony na stronie www Zamawiającego. Telefoniczne odbieranie zgłoszeń musi odbywać się poprzez personel przygotowany do świadczenia pomocy. Niedopuszczalne jest do tego celu używanie automatów zgłoszeniowych. Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni (wizyta serwisanta) lub, jeśli będzie to możliwe, w sposób zdalny.
2.9. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii technicznych związanych z dostępem do sieci Internet oraz działaniem dostarczonych urządzeń u BO powodujących brak dostępu do Internetu w czasie …… godz. od zgłoszenia, jednak nie dłuższym niż 60godz.
2.10. Podczas instalacji urządzeń umożliwiających łączenie się z siecią Internet zostanie sporządzony protokół wykonania łącza, a BO zostanie przekazany nr telefonu pod który należy zgłaszać ewentualne awarie i inne problemy z dostępem do Internetu. Protokół należy wykonać w trzech egzemplarzach podpisanych przez przedstawiciela Wykonawcy i BO, po jednym dla Wykonawcy, BO i Zamawiającego.
2.11. Zamawiający zobowiązuje się do bieżącego informowania Wykonawcy o ewentualnych zmianach listy adresowej Beneficjentów Ostatecznych, a Wykonawca zobowiązuje się do objęcia, zgodnie z przedmiotową umową, kompleksową obsługą, w tym do przeniesienia i aktywacji łącza do nowo wskazanej lokalizacji – w takiej sytuacji nie jest konieczne sporządzanie aneksu do umowy. Jeżeli we wskazanej przez zamawiającego nowej lokalizacji nie istnieją możliwości techniczne dla instalacji przedmiotu umowy, Wykonawca ma prawo odmówić aktywacji łącza internetowego pod nowym adresem jeżeli uzasadni odmowę na piśmie podając konkretne powody technicznej niemożności aktywacji łącza internetowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
32412120-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: od 01 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. przy czym rozpoczęcie usługi przesyłu sygnału Internetowego musi nastąpić nie później niż do dnia 22.01.2017r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu niniejszego warunku w treści oświadczenia wstępnego
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu niniejszego warunku w treści oświadczenia wstępnego
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie min. min. 1 usługę polegającą na dostawie Internetu (dla jednego podmiotu/zamawiającego) o wartości minimum 40.000 zł brutto zrealizowaną
w ciągu 12 kolejnych miesięcy przed upływem składania ofert oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.4 - powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Termin określony w pkt. 5.4 SIWZ stosuje się odpowiednio.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,
w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym oraz dołącza zobowiązania tychże podmiotów do oddania mu do dyspozycji odpowiednich zasobów
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
4. Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 4.4 i 4.5 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:
Banku Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim
nr konta: 8580 3900 06000 0000 0044 3000 6
z adnotacją „Wadium – Znak spraw: IN.271.28.2017.AŁ/SN”
Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
4Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany niniejszej Umowy w następujących, uzasadnionych, przypadkach:
a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Liderem projektu,
b) Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego Projektu - liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu
c) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia parametrów technicznych usług transmisji danych, związaną z rozwojem funkcjonujących technologii i potrzeb zapewnienia kompatybilności z urządzeniami systemu i sprzętu użytkowników -
w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów, bez zmiany wynagrodzenia;
d) w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji Umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie ze specyfikacją.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione – muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|