GuidZP400 |
0ea46f1f-2f1b-4619-9160-07f86aa77d0f
|
Biuletyn |
630395-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 472 400
|
Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wyższa Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B, p. 212
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń GSM dla Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
ZP/239/055/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń GSM tj. telefonów, smartfonów, modemów i ruterów do transmisji danych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
1.2. Zakres zamówienia został określony w niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 2 A i B formularzu rzeczowo-cenowym.
1.3. Ilości urządzeń podane formularzu rzeczowo-cenowym są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości, tj. w ilościach wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym, bez konieczności zmiany umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od liczby dostarczonych urządzeń w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
1.4. Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu umowy. Wielkość zamówienia w ramach prawa opcji została przedstawiona w załączniku nr 2 A i B - formularzu rzeczowo- cenowym.
1.5. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach zamówienia podstawowego
1.6. Minimalne wymagania dla poszczególnych grup urządzeń zawierają załączniki nr 6 A i B do SIWZ
1.7. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Część 1: Dostawa urządzeń GSM opartych o system Android
Część 2: Dostawa urządzeń opartych o system IOS
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
1.8. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
32250000-0 - telefony komórkowe
32260000-3 – urządzenia do przesyłu danych
1.9. Wykonawca w części 1 zamówienia w formularzu rzeczowo-cenowym oferuje Zamawiającemu;
• w grupie A minimum 2 modele urządzeń
• w grupie B minimum 2 modele urządzeń
• w grupie C minimum po 2 modele urządzeń
• w grupie M1 i R1 – minimum po jednym modelu urządzeń
1.10. Wykonawca w części 2 zamówienia oferuje Zamawiającemu w grupie D1 i D2 – minimum po jednym modelu.
1.11. Wszystkie oferowane modele muszą spełniać minimalne wymagania określone w załącznikach nr 6 A i B do SIWZ.
1.12. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia w okresie wskazanym w ofercie, liczonym od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń Zamawiającego. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi dla części 1 zamówienia wynosi 24 miesiące, dla części 2 zamówienia 12 miesięcy.
1.13. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne producenta urządzeń oraz standardowe akcesoria znajdujące się w zestawie z każdym urządzeniem.
1.14. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 5 A i B do SIWZ.
1.15. W przypadku gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający złoży wykonawcy zamówienie na realizacje zamówienia podstawowego po zawarciu umowy jednak nie wcześniej niż z dniem 05.01.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część 1
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedno zamówienie obejmujące dostawę urządzeń GSM na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto.
Część 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedno zamówienie obejmujące dostawę urządzeń GSM na kwotę minimum 40 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych,
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
a) w pkt 6. 3) nin. rozdz. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7 b) nin. rozdz. stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca składa wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty
2. Formularz rzeczowo-cenowy
3. Opcjonalnie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu
4. Opcjonalnie - w przypadku kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
5. Dokument zalecany do załączenia - kopia potwierdzenia wniesienia wadium
6. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Część 1: 6 000 PLN, Część 2: 2 400 PLN
W przypadku złożenia oferty dla obydwu części zamówienia, należy wnieść wadium równe sumie wadiów dla poszczególnych części zamówienia.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem:
„WADIUM – dostawa urządzeń GSM dla PG, ZP/239/055/D/17”
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
6. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących okoliczności:
a. w przypadku, gdy w terminie wskazanym w §5 umowy nie zostanie wykorzystana wartość umowy brutto łącznie z zamówieniem objętym prawem opcji (całkowita cena brutto określona w §6 1 umowy), istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie zmianie – zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 6 miesięcy.
b. w przypadku wycofania z rynku któregokolwiek z modeli aparatów, Wykonawca zaproponuje model zamienny, spełniający wszystkie wymagania SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model oferowany. Akceptacja modelu zamiennego przez Zamawiającego musi nastąpić w formie pisemnej.
c. zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT, zmiany stawek podatku akcyzowego lub zmiany stawek MTR ustalanych przez Prezesa UKE,
d. zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),
e. zmiany danych teleadresowych zapisanych w Umowie,
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń GSM opartych o system Android
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń GSM tj. telefonów, smartfonów, modemów i ruterów do transmisji danych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
1.2. Zakres zamówienia został określony w niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 2 A formularzu rzeczowo-cenowym.
1.3. Ilości urządzeń podane formularzu rzeczowo-cenowym są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości, tj. w ilościach wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym, bez konieczności zmiany umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od liczby dostarczonych urządzeń w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
1.4. Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu umowy. Wielkość zamówienia w ramach prawa opcji została przedstawiona w załączniku nr 2 A - formularzu rzeczowo- cenowym.
1.5. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach zamówienia podstawowego
1.6. Minimalne wymagania dla poszczególnych grup urządzeń zawierają załączniki nr 6 A do SIWZ
1.7. Wykonawca w części 1 zamówienia w formularzu rzeczowo-cenowym oferuje Zamawiającemu;
• w grupie A minimum 2 modele urządzeń
• w grupie B minimum 2 modele urządzeń
• w grupie C minimum po 2 modele urządzeń
• w grupie M1 i R1 – minimum po jednym modelu urządzeń
1.8. Wszystkie oferowane modele muszą spełniać minimalne wymagania określone w załącznikach nr 6 A do SIWZ.
1.9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia w okresie wskazanym w ofercie, liczonym od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń Zamawiającego. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi dla części 1 zamówienia wynosi 24 miesiące.
1.10. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne producenta urządzeń oraz standardowe akcesoria znajdujące się w zestawie z każdym urządzeniem.
1.11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 5 A do SIWZ.
1.12. W przypadku gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń opartych o system IOS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń GSM tj. telefonów, smartfonów, dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
1.2. Zakres zamówienia został określony w niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 2 B formularzu rzeczowo-cenowym.
1.3. Ilości urządzeń podane formularzu rzeczowo-cenowym są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości, tj. w ilościach wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym, bez konieczności zmiany umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od liczby dostarczonych urządzeń w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
1.4. Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu umowy. Wielkość zamówienia w ramach prawa opcji została przedstawiona w załączniku nr 2 B - formularzu rzeczowo- cenowym.
1.5. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach zamówienia podstawowego
1.6. Minimalne wymagania dla poszczególnych grup urządzeń zawierają załączniki nr 6 B do SIWZ
1.7. Wykonawca w części 2 zamówienia oferuje Zamawiającemu w grupie D1 i D2 – minimum po jednym modelu.
1.8. Wszystkie oferowane modele muszą spełniać minimalne wymagania określone w załącznikach nr 6 B do SIWZ.
1.9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia w okresie wskazanym w ofercie, liczonym od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń Zamawiającego. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi dla części 2 zamówienia wynosi 12 miesięcy.
1.10. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne producenta urządzeń oraz standardowe akcesoria znajdujące się w zestawie z każdym urządzeniem.
1.11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 5 B do SIWZ.
1.12. W przypadku gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji
|
| |