DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULITMEDIALNEGO NA POTRZEBY JEDNOSTEK GMINY PŁOŚNICA

Data publikacji 2017-12-08
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Płośnica
Miejscowość Płośnica
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629755-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009, 323220006, 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby jednostek Gminy Płośnica
2. W zakres zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania :
1) do Urzędu Gminy w Płośnicy: urządzenie wielofunkcyjne szt. 1, laptop szt. 1, niszczarka szt. 1, projektor z uchwytem i ekranem projekcyjnym – szt. 1
2) do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płośnicy: 2 laptopy
3) do Szkoły Podstawowej w Płośnicy: 2 laptopy
4) do Szkoły Podstawowej w Gródkach: 1 laptop
5) do Szkoły Podstawowej w Wielkim Łęcku: 2 laptopy
3.3. Całość zamówienia obejmuje dostawę następującego rodzaju urządzeń i oprogramowania:
1. Sprzęt komputerowy w zakresie:
1) komputery przenośne (laptopy) – 8 szt.
2) urządzenia wielofunkcyjne – 2 szt.;
3) niszczarka – 1 szt.
2. Sprzęt multimedialny w zakresie:
1) projektor z uchwytem i ekranem projekcyjnym w ilości 2 szt

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI
6. Zamówienie dotyczy dostawy oraz uruchomienia zakupionego sprzętu.
7. Dostawa będąca przedmiotem zamówienia dotyczy wyłącznie sprzętu fabrycznie nowego, opakowanego w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem, uszkodzeniem. Oprogramowanie dostarczane w ramach zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego Zamawiający wymaga systemu preinstalowanego na dostarczonym sprzęcie. Aktywacji dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w trakcie procedury odbiorowej.
8. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności ze wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.
9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
z opisywanymi. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych przez które rozumie się produkty o parametrach nie gorszych od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty dołączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.
W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy to również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Brak wykazania równoważności oferty w tym zakresie skutkował będzie odrzuceniem oferty.
10..Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ustawy PZP) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da4a89a1-75c1-4108-9756-ef3521e702ca
Biuletyn 629755-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Płośnica
Regon 54089000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Płośnica
Zamawiajacy kod pocztowy 13206
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 236 968 008
Zamawiajacy fax 236 968 005
Zamawiajacy email budowa@plosnica.pl
Adres strony url www.bip.plosnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.plosnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na adres: Urząd Gminy w Płośnicy 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULITMEDIALNEGO NA POTRZEBY JEDNOSTEK GMINY PŁOŚNICA
Numer referencyjny ZP.272.2.16.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby jednostek Gminy Płośnica 2. W zakres zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania : 1) do Urzędu Gminy w Płośnicy: urządzenie wielofunkcyjne szt. 1, laptop szt. 1, niszczarka szt. 1, projektor z uchwytem i ekranem projekcyjnym – szt. 1 2) do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płośnicy: 2 laptopy 3) do Szkoły Podstawowej w Płośnicy: 2 laptopy 4) do Szkoły Podstawowej w Gródkach: 1 laptop 5) do Szkoły Podstawowej w Wielkim Łęcku: 2 laptopy 3.3. Całość zamówienia obejmuje dostawę następującego rodzaju urządzeń i oprogramowania: 1. Sprzęt komputerowy w zakresie: 1) komputery przenośne (laptopy) – 8 szt. 2) urządzenia wielofunkcyjne – 2 szt.; 3) niszczarka – 1 szt. 2. Sprzęt multimedialny w zakresie: 1) projektor z uchwytem i ekranem projekcyjnym w ilości 2 szt OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI 6. Zamówienie dotyczy dostawy oraz uruchomienia zakupionego sprzętu. 7. Dostawa będąca przedmiotem zamówienia dotyczy wyłącznie sprzętu fabrycznie nowego, opakowanego w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem, uszkodzeniem. Oprogramowanie dostarczane w ramach zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego Zamawiający wymaga systemu preinstalowanego na dostarczonym sprzęcie. Aktywacji dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w trakcie procedury odbiorowej. 8. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności ze wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych przez które rozumie się produkty o parametrach nie gorszych od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty dołączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy to również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Brak wykazania równoważności oferty w tym zakresie skutkował będzie odrzuceniem oferty. 10..Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ustawy PZP) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
Inne dokumenty niewymienione a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem nr 4 SIWZ b) pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców określone w pkt 7.2. SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający określa następujący zakres przewidywanych zmian umowy: 1) zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, - zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć; b) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3) zmiany są nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej w niniejszej umowie
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis części 1 zamówienia: 1. Sprzęt komputerowy w zakresie: 1) przenośne zestawy komputerowe wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym i pakietem biurowym w ilości 8sztuk 2) niszczarka papieru 1 szt Szczegółowy opis zamówienia dla części 1 zawiera Załącznik nr 1.1 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis części 2 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. projektora multimedialnego z uchwytem i ekranem projekcyjnym szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1.2. SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych – 2 szt. Zakres zamówienia szczegółowo określa Załącznik nr 1.3. SIWZ
  

Criterion

Kryteria Przedłużony termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)