Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Muzeum Sztuki w Łodzi przez okres trzech lat

Data publikacji 2012-12-27
Data zakończenia 2013-01-04 08:45:00
Instytucja Muzeum Sztuki w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529024 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301970006, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Muzeum Sztuki w Łodzi przez okres trzech lat, zgodnie z Załącznikiem nr 5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ Cennik.
Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do użycia (jeśli dotyczy).
Nazwy własne producentów podane przy niektórych pozycjach charakterystyki przedmiotu zamówienia zostały zamieszczone informacyjnie. W takim przypadku Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku składania oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć świadectwa, deklaracje, zaświadczenia, katalogi lub specyfikacje oferowanych zamiennie materiałów, które potwierdzą zgodność oferowanych materiałów z materiałami zapotrzebowanymi przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena równoważności oferowanych materiałów biurowych i papieru polegać będzie na porównaniu cech i przeznaczenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, w stosunku do cech i przeznaczenia produktu oferowanego przez Wykonawcę.
W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i powielających, przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia).
Wymaga się aby dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących:
były wysokiej jakości;
zapewniały kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego;
zapewniały należyte bezpieczeństwo;
posiadały odpowiednie opakowanie i oznakowanie (logo producenta, nazwę, typ, symbol, termin przydatności do użycia).
Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe faksem, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres, najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego datę dostawy (zamówienia składane w dzień poprzedzający dzień wolny od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym). Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 12.00 w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wniesieniem) każde
z częściowych zamówień do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
Miejsca dostaw:
a. ms - Łódź ul. Więckowskiego 36,
b. ms2- Łódź ul. Ogrodowa 19,
c. PH - Łódź ul. Przędzalniana 72.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Sztuki w Łodzi
Ulica ul. Więckowskiego 36
Nr domu 36
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-734
Województwo łódzkie
Tel 042 633-97-90 w 33
Internet www.muzeumsztuki.pl
Regon 00027750000000
E-mail muzeum@muzeumsztuki.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamówienie uzupełniające może być udzielone do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług, c) w przypadku zmiany kwoty przeznaczonej na zamówienie z przyczyn obiektywnych, w szczególności gdy środki na lata 2013 - 2015 zostaną przyznane w niższej wysokości niż planowano, d) w przypadku zmian asortymentu, spowodowanych m.in. wycofaniem produktu z rynku, z zastrzeżeniem, że cena nowego produktu nie będzie wyższa niż dotychczasowego; e) zmiany osób wyznaczonych do koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, f) wzrost wynagrodzenia o wskaźnik inflacji lecz nie wcześnie niż od roku 2014 g) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.muzeumsztuki.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36 (Kancelaria)
Data składania wniosków 04/01/2013
Godzina składania wniosków 08:45
Miejsce Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36 (Kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)