| GuidZP400 |
65a16fea-27a8-4896-a0bf-f30b640f446a
|
| Biuletyn |
630316-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
|
| Regon |
29523100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krzyżanowice
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
217
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Iłża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
27-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-48 6163746 w. 103
|
| Zamawiajacy fax |
0-48 6163746
|
| Zamawiajacy email |
dpomocy@kki.pl
|
| Adres strony url |
www.dompomocy.kki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dompomocy.kki.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dompomocy.kki.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach 219 27-100 Iłża
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności w 2018 roku
|
| Numer referencyjny |
DPS.Zd.27.271.1.3.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do magazynu w Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach w 2018 roku zgodnie z załącznikiem cenowym na poszczególne zadania dostawy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać jakościowo szczegółowym normom handlowym i ogólnej normie handlowej określonych obowiązujących przepisach prawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach asortymentowo-cenowe będą integralną częścią SIWZ zawierającą wykaz asortymentu i ilości produktów żywnościowych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych .
Zamawiający dopuszcza zastosowania produktów równoważnych tzn. nie gorszych w zakresie składu surowcowego niż produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia . Za ofertę równoważną uzna taką, w której wykonawca oferuje artykuły o tożsamej zawartości składników oraz porównywalnych wartościach odżywczych i energetycznych do tych , które zostały sprecyzowane w poszczególnych załącznikach, do przedmiotem zamówienia oznaczone innym znakiem towarowym patentem lub pochodzeniem. Muszą to być artykuły odpowiadające pod względem nor i jakości artykułom wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia także posiadające nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności ora z zbliżone walory smakowe.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do miejsca przeznaczenia tj magazyn Zamawiającego.
4. Przedmiot dostawy:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na n/w zadania / części:
-Zadanie Nr 1- dostawa art. mleczarskich, CPV 15500000-3
-Zadanie Nr 2- dostawa pieczywa, CPV 15811000-6
-Zadanie Nr 3- dostawa jaj świeżych, CPV 03142500-3
-Zadanie Nr 4- dostawa art. rybnych, CPV 15200000-0
-Zadanie Nr 7- dostawa mrożonek , CPV 15300000-1
-Zadanie Nr 8- dostawa drobiu, mięs i wędlin, CPV 15100000-9
-Zadanie Nr 9- dostawa warzyw CPV 15300000-1
- Zadanie Nr 10 – dostawa art. spożywczych CPV 15800000-6
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegające na
rozszerzeniu dostawy.
Opis części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadanie , wspólny słownik zamówień CPV : 15.00.00.00-8
Jeden wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na 2 zadania.
Zamawiający w związku ze zmieniającą się w ciągu roku liczbą osób żywionych zastrzega sobie prawo zmniejszenia o max 15% ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy wynikających z załączników stanowiących przedmiot dostawy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane ze zmniejszeniem ilości przedmiotu dostawy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy do złożenia którego Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
6.1 Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu :
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- według wzoru stanowiącego załącznik-1 do SIWZ,
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu - według wzoru stanowiącego załącznik -2 do SIWZ,
c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia SIWZ - według wzoru stanowiącego załącznik-3 do SIWZ, do złożenia którego Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, jeżeli w oświadczeniu powoła się na zasoby tych podmiotów.
d) potwierdzenie wpłaty wadium
Załączniki nr 1 i 2 oraz potwierdzenie wpłaty wadium należy złożyć wraz z formularzem ofertowym do upływu terminu składania ofert.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium i dla poszczególnych zadań w następujących kwotach tj.:
1) -Zadanie Nr 1- dostawa art. mleczarskich - 660,00 - PLN
2) -Zadanie Nr 2- dostawa pieczywa - 1100,00 - PLN
3) -Zadanie Nr 3- dostawa jaj świeżych - 400,00 - PLN
4) -Zadanie Nr 4- dostawa art. rybnych - 600,00 - PLN
5) -Zadanie Nr 7- dostawa mrożonek - 190,00,- PLN
6) -Zadanie Nr 8- dostawa mięs i wędlin - 490,00 - PLN
7) -Zadanie Nr 9- dostawa warzyw - 1600,00 - PLN
8) - Zadanie Nr 10 – dostawa artykułów spożywczych - 1500,00 - PLN
Forma i zasady wnoszenia i zwrotu wadium z zastosowaniem art. 45 i 46 Ustawy Pzp.
Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty. tj. do dnia
18.12.2017r. do godz. 09:00.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium
przelewem na konto: Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach Nr konta
23 9129 0001 0000 0000 0954 0004
Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu dokonanego przez Wykonawcę jest niewystarczające do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium – w przypadku braku wpływu wadium na rachunek bankowy zamawiającego – zamawiający uzna iż oferta nie jest zabezpieczona wadium.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wykonawca może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy
Zamawiający informuje, że oferent będzie zobowiązany do podpisania umowy w
formie zgodnej z projektem umowy załączonym do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym
zakresie:
1) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami kalkulacji cenowej przy zachowaniu łącznej ceny umowy z podatkiem VAT,
2) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia gramatur/opakowań) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur/opakowań),
3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
4) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
5) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|