GuidZP400 |
75487b6a-dab1-42e8-be0b-c71e1fb2f77b
|
Biuletyn |
630307-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 592 048
|
Zamawiajacy fax |
323 592 048
|
Zamawiajacy email |
dzp-l@us.edu.pl
|
Adres strony url |
www.us.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
dzp.us.edu.pl/zamowienia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
dzp.us.edu.pl/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Dziale Zamówień Publicznych UŚ w Katowicach
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice pok. 69
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwera plików dla pracowni montażu oraz szaf rack
|
Numer referencyjny |
DZP.381.131.2017.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera plików dla pracowni montażu oraz szaf rack, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2016/2017), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ;
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
a) część A: serwer plików dla pracowni montażu
b) część B: szafy rack
5) Termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia (zamówienie zostanie przekazane nie później niż do 31.03.2018r). Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (w cz. A i B) – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
6) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Radia i Telewizji, ul. Pawła 3, 40 008 Katowice.
7) Wymagany minimalny termin gwarancji:
a) część A - 36 miesięcy
b) część B - 12 miesięcy
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (w cz. A i B) – w przypadku zaoferowanie dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
8) Wymagany czas reakcji serwisu (dotyczy tylko cz. A): najpóźniej w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia wady.
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniających wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ – wystarczające będzie złożenie opisu technicznego oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem opisującym przedmiot zamówienia (załączniki 2A-B do SIWZ).
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) w zakresie części A: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100),
2) w zakresie części B: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych, 00/100),
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
3) w gwarancjach bankowych lub
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
4) zakończenia produkcji danego modelu sprzętu oraz rozpoczęcie produkcji sprzętu o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.131.2017.DW,
5) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
6) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu lub Wykonawcę,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|