GuidZP400 |
e300238c-94d7-4914-9c6b-07a67cdf1cbb
|
Biuletyn |
630225-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół w Radłowie
|
Regon |
12184087000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radłów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 782 797
|
Zamawiajacy fax |
146 782 797
|
Zamawiajacy email |
gimnazjum.radlow
|
Adres strony url |
www.zs-radlow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zs-radlow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zs-radlow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej (forma dokumentowa)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Radłowie ul. Szkolna 1, 33-130 Radłów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2018 roku
|
Numer referencyjny |
ZS.261.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w roku kalendarzowym 2018.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr od 4a do 4 g do SIWZ części 1 do 7.
3. Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu,
w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych produktów.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
5. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP
w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
6. W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy towaru lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
7. Przedmiot zamówienia składa się z 7 odrębnych części:
- część 1. Mięso i przetwory mięsne .
- część 2. Mrożonki i ryby.
- część 3. Nabiał i produkty mleczarskie.
- część 4. Pieczywo.
- część 5. Warzywa owoce i jaja.
- część 6. Różne artykuły spożywcze.
- część 7. Wyroby garmażeryjne – dania gotowe .
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym przez Zamawiającego dostarczyć inny pełnowartościowy towar, zgodny z zamówionym asortymentem.
UWAGA:
1) We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną produktów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważny”. Jedynym celem podania nazw własnych produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.
2) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań potwierdzający wymagania jakościowe proponowanego produktu.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7, o wartości do 20 % zamówienia podstawowego, polegających na zwiększeniu bieżących dostaw.
12. Udzielanie przedmiotowych zamówień, o którym mowa w pkt 12 może nastąpić w związku z wystąpieniem konieczności zamówienia większej niż pierwotnie zakładano ilości towarów, w związku z przyjęciem w roku szkolnym 2018/2019 większej ilości dzieci.
13. Zamówienia, o których mowa w pkt 12 mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
14. Wykonawca określi w formularzu ofertowym cenę brutto za realizację danej części zamówienia, która stanowić będzie wynagrodzenie szacunkowe. Natomiast ryczałtowy charakter posiadają ceny poszczególnych produktów, określone w formularzu asortymentowo-cenowym i nie mogą zostać podwyższone przez cały okres obowiązywania umowy.
15. Zamawiający:
1) zezwala na złożenie przez Wykonawcę oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
2) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy,
3) informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz
w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7, o wartości do 20 % zamówienia podstawowego, polegających na zwiększeniu bieżących dostaw.
Udzielanie przedmiotowych zamówień, może nastąpić w związku z wystąpieniem konieczności zamówienia większej niż pierwotnie zakładano ilości towarów, w związku z przyjęciem w roku szkolnym 2018/2019 większej ilości dzieci. Zamówienie może zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie kształtuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie kształtuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie kształtuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do siwz,
3) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do siwz.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz;
2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust.1 niniejszej siwz - wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Nr 3 do siwz;
3) formularz asortymentowo-cenowy stanowiące Załączniki nr 4a do 4g do SIWZ, złożony odpowiednio dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę
4) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 pzp):
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 pzp).
2) Złożenie w ofercie oryginału pełnomocnictwa wszystkich stron określające w szczególności: określenie postępowania którego dotyczy; listę wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; cel działania; sposób ich działania; sposób odpowiedzialności - zgodnie z art. 141 pzp wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców; zakres umocowania pełnomocnika, oznaczenia że pełnomocnictwo będzie ważne co najmniej w terminie związania ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców w tym pełnomocnika.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
1. Istotne dla stron postanowienia treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik Nr 6, stanowiący integralną część siwz.
2. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom.
3. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.
4. Wykonawca akceptuje treść umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, poprzez złożenie w ofercie oświadczenia o zapoznaniu się z projektem umowy i jego akceptacji.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie
z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy dotyczyć ona będzie:
1) zmiany ilości zamawianych towarów poprzez zmniejszenie lub zwiększenie wielkości zamówienia,
w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów, w związku z nowym rokiem szkolnym, której Zamawiający nie jest w stanie obecnie dokładnie określić. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie za faktycznie dostarczony towar, ustalone jako iloczyn ilości dostarczonego towaru oraz cen jednostkowych, określonych w ofercie Wykonawcy.
2) innych postanowień umowy w przypadkach:
a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
b) zmian organizacyjno-technicznych,
c) zmiany adresów,
d) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy,
f) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danych
teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez dokonane w formie pisemnej zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
g) przekształcenia Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą:
a) ilości zamianach produktów
b) stawki podatku od towarów i usług,
c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia
10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Wszystkie zmiany dokonane będą w oparciu o zawarty pomiędzy stronami aneks, określający zakres zmiany oraz podstawę jej wprowadzenia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i przetwory mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr od 4a do SIWZ .
2. Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu,
w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych produktów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
4. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP
w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
5. W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy towaru lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym przez Zamawiającego dostarczyć inny pełnowartościowy towar, zgodny z zamówionym asortymentem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki i ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr od 4 b do SIWZ .
2. Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu,
w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych produktów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
4. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP
w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
5. W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy towaru lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym przez Zamawiającego dostarczyć inny pełnowartościowy towar, zgodny z zamówionym asortymentem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał i produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. zczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr od 4 c do SIWZ .
2. Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu,
w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych produktów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
4. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP
w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
5. W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy towaru lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym przez Zamawiającego dostarczyć inny pełnowartościowy towar, zgodny z zamówionym asortymentem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr od 4 d do SIWZ .
2. Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu,
w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych produktów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
4. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP
w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
5. W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy towaru lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym przez Zamawiającego dostarczyć inny pełnowartościowy towar, zgodny z zamówionym asortymentem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa owoce i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr od 4 e do SIWZ .
2. Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu,
w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych produktów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
4. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP
w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
5. W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy towaru lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym przez Zamawiającego dostarczyć inny pełnowartościowy towar, zgodny z zamówionym asortymentem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr od 4 f do SIWZ .
2. Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu,
w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych produktów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
4. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP
w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
5. W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy towaru lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym przez Zamawiającego dostarczyć inny pełnowartościowy towar, zgodny z zamówionym asortymentem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne – dania gotowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr od 4 g do SIWZ .
2. Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu,
w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych produktów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
4. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP
w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
5. W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy towaru lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym przez Zamawiającego dostarczyć inny pełnowartościowy towar, zgodny z zamówionym asortymentem.
|
| |