Dostawa sterylnych siatek powlekanych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach

Data publikacji 2017-12-08
Data zakończenia 2017-12-19 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
Miejscowość Ropczyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629949-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sterylnych siatek powlekanych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach w okresie 12 miesięcy.
Przedmiotem zamówienia jest sterylna siatka dziana z polipropylenu do wzmocnienia tkanek z bioabsorbowalną powłoką olejową pochodzenia zwierzęcego (kwas omega 3 – O3FA) złożoną z kwasów tłuszczowych, lipidów i glicerydów; wskazana w naprawach przepuklin, ranach pourazowych lub chirurgicznych oraz rekonstrukcji ścian klatki piersiowej wymagających wzmocnienia niewchłanialnym materiałem pomocniczym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62d6f6e0-b9bc-436f-b15c-eb3e3b70e8d8
Biuletyn 629949-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
Regon 69069211800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Ropczyce
Zamawiajacy kod pocztowy 39100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 218 616
Zamawiajacy fax 172 218 929
Zamawiajacy email bjbrzoza@interia.pl
Adres strony url www.zozropczyce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozropczyce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, kurierem, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat ZOZ Ropczyce, ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 54, 39-100 Ropczyce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sterylnych siatek powlekanych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
Numer referencyjny Zn_2017_24
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sterylnych siatek powlekanych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach w okresie 12 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest sterylna siatka dziana z polipropylenu do wzmocnienia tkanek z bioabsorbowalną powłoką olejową pochodzenia zwierzęcego (kwas omega 3 – O3FA) złożoną z kwasów tłuszczowych, lipidów i glicerydów; wskazana w naprawach przepuklin, ranach pourazowych lub chirurgicznych oraz rekonstrukcji ścian klatki piersiowej wymagających wzmocnienia niewchłanialnym materiałem pomocniczym.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) Zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa; b) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) Zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany wymienione w ust. 3 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Wykonawca, w przypadku, gdy zachodzi sytuacja określona w ust. 1b), c), składa Zamawiającemu umotywowany wniosek o zmianę należnego mu wynagrodzenia, dołączając kalkulację ceny oferty po zmianach wysokości minimalnego wynagrodzenia lub zasad naliczania składek na ubezpieczenie społeczne wraz z dowodami potwierdzającymi bezpośredni wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia lub składek na ubezpieczenie społeczne na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Dokumenty złożone przez Wykonawcę podlegają ocenie i weryfikacji przez Zamawiającego, celem ustalenia czy i o jaką wartość wysokość wynagrodzenia Wykonawcy winno ulec zmianie. 4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; - § 3 ust. 1 Umowy. 6. W przypadku określonym w ust. 5 Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian Umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 7. W przypadku określonym w ust. 5 zmiany postanowień Umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy. 8. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpi nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 144 & 1 ust. 1e ustawy. 9. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia lub zwiększenia ilości przedmiotu umowy. a) Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20% ilości określonych w niniejszej Umowie. 10. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy – umowa może zostać przedłużona na okres jego pełnego wykorzystania – za zgodą obu Stron. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych na poszczególne asortymenty.
IV 4 4 data 2017-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)