Dostawa mebli biurowych do siedziby Z.K. PGM

Data publikacji 2012-12-28
Data zakończenia 2013-01-08 10:00:00
Instytucja Zakład Komunalny "PGM"
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 273011 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego wraz ze świadczeniem serwisu gwarancyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż. Zasady serwisu gwarancyjnego określa wzór umowy.

Szczegółowy wykaz mebli, wymagania techniczne, kolorystykę oraz ilość określa Specyfikacja techniczno-ilościowa stanowiąca zał. nr 6 do SIWZ oraz koncepcja będąca zał. nr 7 do SIWZ.
Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną.

Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Komunalny "PGM"
Ulica ul. Bałtycka 8
Nr domu 8
Miejscowość Chorzów
Kod Pocztowy 41-500
Województwo śląskie
Tel 032 757 15 00
Fax 032 241 52 53
Internet http://www.pgm.chorzow.net.pl/
Regon 27157066400000
E-mail zkpgm@eskrzynka.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizowanie dostaw mebli biurowych o zsumowanej wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami - zał. nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, c) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów do dyspozycji Wykonawcy - zgodnie z pkt. IX ust. 4 oraz pkt X ust. 6 SIWZ (jeżeli dotyczy), d) oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom - zgodnie z pkt. VII oraz pkt X ust. 6 SIWZ (jeżeli dotyczy), e) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach określonych w pkt. X ust. 5 oraz w pkt. XI ust. 4 i 10 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana Podwykonawcy lub udziału Podwykonawcy w realizacji zamówienia wskazanego w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VII, pkt X ust. 7 oraz pkt XIX ust. 2 SIWZ, będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://zkpgm.bip.chorzow.eu
Adres uzyskania siwz Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8, pok. 118
Data składania wniosków 08/01/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8, pok. 118
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) Termin realizacji zamówienia - zgodnie z pkt. VIII SIWZ - 3 tygodnie liczone od daty zawarcia umowy. 2) Dot. pkt III ust. 5 niniejszego ogłoszenia: W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć próbki, opisy lub fotografie tj.: a) katalogi proponowanych mebli oraz próbkę płyty meblowej wykończonej w oferowanej okleinie naturalnej (min. wymiar próbki 24cm x 24cm) - dot. mebli gabinetowych wskazanych w zał. nr 6 do SIWZ, b) katalogi proponowanych mebli oraz próbkę płyty meblowej melaminowanej wykończonej w PCV (min. wymiar próbki 24cm x 24cm) - dot. biurek pracowniczych, szaf, kontenerów, lad - wskazanych w zał. nr 6 do SIWZ, c) katalogi proponowanych foteli, krzeseł i kanapy oraz próbki tapicerek - wskazanych w zał. nr 6 do SIWZ.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)