GuidZP400 |
bb3cbe5e-dc65-470e-a8b2-36e3fbfda800
|
Biuletyn |
629756-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
|
Regon |
365273130
|
Zamawiajacy adres ulica |
Potockiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żnin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 30 22 482
|
Zamawiajacy fax |
52 30 32 482
|
Zamawiajacy email |
m.adamczyk@gminaznin.pl, d.gutowska@gminaznin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.umznin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.umznin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawę artykułów żywnościowych- nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze
|
Numer referencyjny |
ZP- SCUW.ZP.53/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
część 1;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (nabiał).
część 2;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (mięso).
część 3;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa).
część 4;
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (artykuły spożywcze).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3A do SIWZ oraz Załączniku nr 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu.
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 6 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty:
w następującym zakresie:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
b) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do produktów, których dotyczy umowa,
c) ograniczenia lub zwiększenia zakresu dostaw na danej części zamówienia wynikającej ze znacznego ograniczenia/zwiększenia liczby dzieci korzystających z posiłków
3. Waloryzacji cen jednostkowych, w sytuacji gdy kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa GUS wykaże wzrost lub obniżkę cen o wartość minimum 2%.
4. Dopuszcza się pierwszą waloryzację cen w II kwartale 2018 r. Kolejne waloryzacje mogą być dokonywane nie częściej niż raz na kwartał. Waloryzacji dokonuje się przez przeliczenie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez GUS. Waloryzacji cen dokonuje się od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu w którym opublikowano wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych przez GUS.
5. W przypadku waloryzacji cen jednostkowych Wykonawca składa zestawienie cen po waloryzacji. Zestawienie cen po waloryzacji podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzone zestawienie cen po waloryzacji zastępuje formularz ofertowy i stanowi podstawę rozliczeń bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |