Data publikacji |
2012-12-28 |
Data zakończenia |
2013-01-15 13:30:00 |
Instytucja |
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Stacje robocze,
- Sprzęt peryferyjny,
- Przekładnia,
- Telewizje,
- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
273431 / 2012 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302140002, 302132007, 312141000, 480000008, 331951004, 323246006, 302321108, 302321500, 302321304, 385200006, 302131006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych:
a) stacji roboczych, tabletu, switchów (część I zamówienia),
b) monitorów, telewizora (część II zamówienia),
c) drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów (część III zamówienia),
d) notebooków (część IV zamówienia).
OpisDostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego 1 kpl stacji roboczej nr I, 1 kpl stacji roboczej nr II, 30 kpl stacji roboczych nr III, 1 szt. tabletu, 2 szt. switchów,Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 5 szt. monitorów nr I, 2 szt. monitorów nr II, 1 szt. monitora nr III, 34 szt. monitorów nr IV, 1 szt. telewizora.Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 9 szt. drukarek nr I, 1 szt. drukarki nr II, 4 szt. drukarek nr III, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych nr I, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego nr II, 5 szt. skanerów.Dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 25 szt. notebooków nr I, 4 szt. notebooków nr II. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
|
Ulica |
ul. Księcia Bolesława 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01-494
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 685 10 65
|
Fax |
+48 22 685 11 03
|
Internet |
www.itwl.pl
|
Regon |
01040136900000
|
E-mail |
przetargi@itwl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytut badawczy
|
Rodzaj zam inny |
Instytut badawczy
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
1
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych stacji roboczych oraz tabletów i/lub switchów, o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych), w zakresie części I zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych monitorów i telewizorów, o wartości brutto nie mniejszej niż
40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), w zakresie części II zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i/lub skanerów,
o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w zakresie części III zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych notebooków, o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), w zakresie części IV zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 6 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze i notebooki produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 (lub równoważny).
2. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 (lub równoważny).
3. Deklaracja zgodności CE na oferowane stacje robocze, tablet, monitory, telewizor, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery i notebooki.
4. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze spełniają kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (według wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1. Dokument z grudnia 2006), jak również zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
5. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze i notebooki są zgodne z normą Energy Star 5.0. Katalog internetowy http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
6. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla oferowanych stacji roboczych i notebooków. Katalog internetowy http://www.epeat.net.
7. Dokument poświadczający, że głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 22 dB.
8. Dokument poświadczający, że głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 30 dB.
9. Dokument poświadczający, że głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 25 dB.
10. Dokument poświadczający, że oferowany tablet spełnia kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta tabletu.
11. Dokument poświadczający, że oferowane notebooki spełniają kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta notebooków.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian umowy:
a) Zmiana terminu wykonania umowy, gdy dochowanie terminu wskazanego w umowie, okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód
w realizacji umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. Okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres działania siły wyższej powodujących brak możliwości realizacji umowy,
b) Zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towarów i usług (VAT),
c) Zmiany zakresu podwykonawstwa.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.itwl.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Dział Przetargów i Zaopatrzenia, pok. 2 i 3 w godz. 8:00-15:00.
|
Data składania wniosków |
15/01/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:30
|
Miejsce |
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna, budynek nr 1, pokój nr 5.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|