Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) stacji roboczych, tabletu, switchów (część I zamówienia), b) monitorów, telewizora (część II zamówienia), c) drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów (część III zamówienia), d) notebooków (część IV zamówienia).

Data publikacji 2012-12-28
Data zakończenia 2013-01-15 13:30:00
Instytucja Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Przekładnia,
  • Telewizje,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 273431 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302132007, 312141000, 480000008, 331951004, 323246006, 302321108, 302321500, 302321304, 385200006, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych:
a) stacji roboczych, tabletu, switchów (część I zamówienia),
b) monitorów, telewizora (część II zamówienia),
c) drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów (część III zamówienia),
d) notebooków (część IV zamówienia).

Opis

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego 1 kpl stacji roboczej nr I, 1 kpl stacji roboczej nr II, 30 kpl stacji roboczych nr III, 1 szt. tabletu, 2 szt. switchów,Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 5 szt. monitorów nr I, 2 szt. monitorów nr II, 1 szt. monitora nr III, 34 szt. monitorów nr IV, 1 szt. telewizora.Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 9 szt. drukarek nr I, 1 szt. drukarki nr II, 4 szt. drukarek nr III, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych nr I, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego nr II, 5 szt. skanerów.Dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 25 szt. notebooków nr I, 4 szt. notebooków nr II.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Ulica ul. Księcia Bolesława 6
Nr domu 6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-494
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 685 10 65
Fax +48 22 685 11 03
Internet www.itwl.pl
Regon 01040136900000
E-mail przetargi@itwl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych stacji roboczych oraz tabletów i/lub switchów, o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych), w zakresie części I zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych monitorów i telewizorów, o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), w zakresie części II zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i/lub skanerów, o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w zakresie części III zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych notebooków, o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), w zakresie części IV zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze i notebooki produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 (lub równoważny). 2. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 (lub równoważny). 3. Deklaracja zgodności CE na oferowane stacje robocze, tablet, monitory, telewizor, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery i notebooki. 4. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze spełniają kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (według wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1. Dokument z grudnia 2006), jak również zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. 5. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze i notebooki są zgodne z normą Energy Star 5.0. Katalog internetowy http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. 6. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla oferowanych stacji roboczych i notebooków. Katalog internetowy http://www.epeat.net. 7. Dokument poświadczający, że głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 22 dB. 8. Dokument poświadczający, że głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 30 dB. 9. Dokument poświadczający, że głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 25 dB. 10. Dokument poświadczający, że oferowany tablet spełnia kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta tabletu. 11. Dokument poświadczający, że oferowane notebooki spełniają kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta notebooków.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian umowy: a) Zmiana terminu wykonania umowy, gdy dochowanie terminu wskazanego w umowie, okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. Okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres działania siły wyższej powodujących brak możliwości realizacji umowy, b) Zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towarów i usług (VAT), c) Zmiany zakresu podwykonawstwa.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.itwl.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Dział Przetargów i Zaopatrzenia, pok. 2 i 3 w godz. 8:00-15:00.
Data składania wniosków 15/01/2013
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna, budynek nr 1, pokój nr 5.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)