GuidZP400 |
a9ac081c-640c-45bb-a2ca-cb91ac28fabf
|
Biuletyn |
631065-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Drawski
|
Regon |
330920765
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Elizy Orzeszkowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Drawsko Pomorskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943630780
|
Zamawiajacy fax |
943630788
|
Zamawiajacy email |
a.gagalska@powiatdrawski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatdrawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach projektu pn.: Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego, Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiatdrawski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatdrawski.pl w BIP Zamówienia i przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego Powiat Drawski
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, pokój nr 115
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia pracowni turystyczno – geograficznej oraz rysunku technicznego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku w ramach projektu pn.: „Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego”
|
Numer referencyjny |
Inż.272.7.8.2017.AG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni turystyczno – geograficznej oraz rysunku technicznego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych
w Czaplinku w ramach projektu pn.: „Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego”, Działanie 8.9 „Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego”.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na 5 części, według poniższego harmonogramu:
1) Dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym do pracowni turystyczno – geograficznej w ZSP w Czaplinku
2) Dostawa sprzętu do pracowni turystyczno – geograficznej w ZSP w Czaplinku
3) Zestaw mebli biurowych do biura turystycznego do pracowni turystyczno – geograficznej w ZSP w Czaplinku
4) Dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym i specjalistycznym do pracowni rysunku technicznego w ZSP w Czaplinku
5) Dostawa sprzętu do pracowni rysunku technicznego w ZSP w Czaplinku
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
a. w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym;
b. wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu, w takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta
o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany; zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia;
c. w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
komputery przenośne - do pracowni turystyczno – geograficznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
komputer przenośny z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia multimedialne - do pracowni turystyczno – geograficznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
drukarka laserowa, projektor multimedialny wraz z ekranem, telewizor, bindownica, niszczarka, kasa fiskalna, zestaw nagłośniający dla przewodnika turystycznego/ pilota wycieczek wraz z pokrowcem, tablica flipchart.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zestaw mebli biurowych - do pracowni turystyczno – geograficznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
BIURKO (3 szt.), ŁĄCZNIK DO BIURKA (1 szt.), KOMODA POD BIURKO (2 szt.), REGAŁ z drzwiami (2 szt.), SZAFA NAROŻNA (1 szt.), REGAŁ PROSTY OTWARTY (2 szt.), ŁAWA KWADRATOWA KAWOWA (1 szt.), KRZESŁA BIUROWE OBROTOWE (4 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
komputery przenośne - do pracowni rysunku technicznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem operacyjnym, biurowym i specjalistycznym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia multimedialne i bryły - do pracowni rysunku technicznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A3, projektor multimedialny, ekran projekcyjny, tablica flipchart, tablica szkolna suchościeralna
|
| |