Modernizacja strony internetowej powietrze.malopolska.pl

Data publikacji 2017-12-11
Data zakończenia 2017-12-19 00:00:00
Instytucja Województwo Małopolskie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630878-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strony internetowej powietrze.malopolska.pl. Strona internetowa prowadzona jest przez Departament Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, dotyczy Projektu zintegrowanego LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021. Strona informuje mieszkańców o działaniach podejmowanych na rzecz poprawy jakości powietrza w Małopolsce, aktualnych wydarzeniach realizowanych w ramach projektu zintegrowanego LIFE, jak również o stanie jakości powietrza w regionie. Strona pełni funkcję informacyjno-edukacyjną dla mieszkańców Małopolski, partnerów projektu LIFE czy osób zainteresowanych tematyką ochrony powietrza.
2. W ramach realizacji Wykonawca zobowiązuje się do realizacji trzech etapów zamówienia:
1) Etap I – zaktualizowanie modułu prezentującego komunikaty o jakości powietrza, tak aby były one zgodne z aktualnymi wymaganiami co do określania stopnia zagrożenia oraz dodanie brakujących stacji pomiarowych na mapach oraz listach prezentowanych w ramach obecnej wersji strony internetowej www.powietrze.malopolska.pl, zgodnie z Specyfikacją funkcjonalną stanowiącą załącznik nr 4 do siwz,
2) Etap II – przygotowanie modernizacji serwisu zgodnie z Specyfikacją funkcjonalną, stanowiącą załącznik nr 4 do siwz.
3) Etap III – wykonanie rozbudowy, modyfikacji i/lub uruchomienia nowych funkcjonalności w ramach zmodernizowanego serwisu, zgodnie z wytycznymi i potrzebami Zamawiającego.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do siwz, a także w Specyfikacji funkcjonalnej, stanowiącej załącznik nr 4 do siwz.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem funkcji, przeznaczenia itp.
5. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” / LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e86d119-4363-4778-bfab-89b74f94b079
Biuletyn 630878-N-2017
Zamawiajacy nazwa Województwo Małopolskie
Regon 351554287
Zamawiajacy adres ulica Basztowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-156
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6303408
Zamawiajacy fax (12)6160144
Zamawiajacy email przetargi@umwm.pl
Adres strony url http://bip.malopolska.pl/umwm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” / LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/umwm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30- 017 Kraków, ul. Racławicka 56
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja strony internetowej powietrze.malopolska.pl
Numer referencyjny SR-V.052.5.28.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strony internetowej powietrze.malopolska.pl. Strona internetowa prowadzona jest przez Departament Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, dotyczy Projektu zintegrowanego LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021. Strona informuje mieszkańców o działaniach podejmowanych na rzecz poprawy jakości powietrza w Małopolsce, aktualnych wydarzeniach realizowanych w ramach projektu zintegrowanego LIFE, jak również o stanie jakości powietrza w regionie. Strona pełni funkcję informacyjno-edukacyjną dla mieszkańców Małopolski, partnerów projektu LIFE czy osób zainteresowanych tematyką ochrony powietrza. 2. W ramach realizacji Wykonawca zobowiązuje się do realizacji trzech etapów zamówienia: 1) Etap I – zaktualizowanie modułu prezentującego komunikaty o jakości powietrza, tak aby były one zgodne z aktualnymi wymaganiami co do określania stopnia zagrożenia oraz dodanie brakujących stacji pomiarowych na mapach oraz listach prezentowanych w ramach obecnej wersji strony internetowej www.powietrze.malopolska.pl, zgodnie z Specyfikacją funkcjonalną stanowiącą załącznik nr 4 do siwz, 2) Etap II – przygotowanie modernizacji serwisu zgodnie z Specyfikacją funkcjonalną, stanowiącą załącznik nr 4 do siwz. 3) Etap III – wykonanie rozbudowy, modyfikacji i/lub uruchomienia nowych funkcjonalności w ramach zmodernizowanego serwisu, zgodnie z wytycznymi i potrzebami Zamawiającego. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do siwz, a także w Specyfikacji funkcjonalnej, stanowiącej załącznik nr 4 do siwz. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem funkcji, przeznaczenia itp. 5. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” / LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 52465,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 26
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: 1) dla etapu I najpóźniej do 10 dni roboczych* licząc od daty zawarcia umowy, 2) dla etapu II do dnia 28 lutego 2018 r., 3) dla etapu III do 24 miesięcy od daty zakończenia II etapu umowy. * Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni tygodnia od poniedziałku do piątku włącznie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegającą na wykonaniu lub modernizacji strony internetowej, o wartości usługi co najmniej 15 000 zł brutto. Przez „usługę” Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1).
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1) potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług wykonanych stanowi załącznik nr 6 do siwz.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./). 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 7. 9. Oświadczenie składane jest w oryginale. Adres Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik Podawczy, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków. 10. Wzór oświadczenia wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona siwz wraz z załącznikami. 11. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art 25 ust 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania I etapu zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)