1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do 2 pracowni matematycznych w Zespole Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie i Zespole Szkół w Długosiodle oraz pracowni biologicznej
w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Wyszkowie. Utworzenie pracowni nastąpi w ramach projektu pt. „Otwarci na świat uczniowie i uczennice szkół i placówek powiatu wyszkowskiego szansą rozwoju dla województwa mazowieckiego” współfinansowanego w ramach Osi priorytetowej X EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU, Działanie od 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.1 Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca/cy zobowiązuje/zują się dostarczyć na koszt własny (własnym transportem) oraz zamontować (jeśli dotyczy) przedmiot zamówienia do:
Zespołu Szkół nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Świętojańska 89, 07-200 Wyszków,
Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik" w Wyszkowie ul. Świętojańskiej 82, 07-200 Wyszków,
Zespołu Szkół w Długosiodle, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 25, 07-210 Długosiodło.
3. Dostawa sprzętu obejmuje również wniesienie do wskazanych przez osobę/y odpowiedzialną/ne za realizację umowy po stronie Zamawiającego pomieszczeń w budynkach, o których mowa w ust.2 na koszt Wykonawcy oraz montaż (jeśli dotyczy). Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
4. Zgodność dostawy z umową będzie potwierdzona protokołami odbioru.
5. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych.
6. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu równoważnym do opisanych. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP wymaga aby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ) wykazał, że oferowane produkty spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne).
7. W przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis techniczny dostarczonego sprzętu, karty produktów, itp.
8. Wykonawca, przedstawiając ofertę, zobowiązany jest w Załączniku nr 1 do SIWZ do określenia:
nazwy produktu,
nazwy producenta,
modelu oferowanego urządzenia i innych produktów,
opisu parametrów technicznych.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis minimalnych wymagań technicznych określa formularz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączony do SIWZ wzór umowy – załącznik nr 2.
10. Wymagania dodatkowe:
1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt będzie wysokiej jakości, zapewnia należyte bezpieczeństwo oraz posiada właściwe opakowanie, oznakowanie, certyfikaty, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim.
2) Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny
z gwarancją producenta od dnia odbioru dostaw, jednakże nie krótszy niż 2 lata. Gwarancja nie może ograniczać prawa Zamawiającego do zainstalowania w zakupionym sprzęcie standardowych urządzeń
i oprogramowania przez wykwalifikowany personel Zamawiającego.
4) Naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zgłoszenia awarii będą przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faxem. Czynności związane z usunięciem awarii winny być podjęte przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od jej zgłoszenia.
Zamówienie składa się z następujących części:
Część I - Pracownia biologiczna (Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie)
Część II - Pracownie matematyczne (Zespół Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie i Zespół Szkół w Długosiodle)
Oferta musi uwzględniać co najmniej jedną część zamówienia.
Zamówienie obejmuje wyposażenie pracowni:
matematycznej w Zespole Szkół nr 1 im. Marii Skłodowskiej Curie w Wyszkowie,
matematycznej w Zespole Szkół w Długosiodle,
biologicznej w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” .
Celem głównym projektu jest rozwijanie kompetencji kluczowych i właściwych postaw niezbędnych na rynku pracy u 168 uczennic i 212 uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego * w tym 70 uczniów i 50 uczennic ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) w okresie do 30.05.2019 r.
Projekt jest skierowany do 168 uczniów i 212 uczennic, którzy uczą się i zamieszkuj na terenie woj. Mazowieckiego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Grupę docelową stanowią także nauczyciele tj. grupa 19 osób (6M, 13K) w wieku produkcyjnym pomiędzy 25 a 65 lat, zarówno kobiety jak i mężczyźni. Nauczyciele legitymują się wykształceniem wyższym.
|
GuidZP400 |
f9a3fecd-4f82-4b12-8e6b-a551c0ec6893
|
Biuletyn |
630894-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
|
Regon |
55066846200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Róż
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 420 750
|
Zamawiajacy fax |
(029) 742 25 10
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat-wyszkowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-wyszkowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, listownie lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Biuro Projektu, ul. Zakolejowa 15A, 07-200 Wyszków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do dwóch pracowni matematycznych oraz pracowni biologicznej w ramach projektu pt. „Otwarci na świat uczniowie i uczennice szkół i placówek powiatu wyszkowskiego szansą rozwoju dla województwa mazowieckiego”
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do 2 pracowni matematycznych w Zespole Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie i Zespole Szkół w Długosiodle oraz pracowni biologicznej
w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Wyszkowie. Utworzenie pracowni nastąpi w ramach projektu pt. „Otwarci na świat uczniowie i uczennice szkół i placówek powiatu wyszkowskiego szansą rozwoju dla województwa mazowieckiego” współfinansowanego w ramach Osi priorytetowej X EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU, Działanie od 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.1 Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca/cy zobowiązuje/zują się dostarczyć na koszt własny (własnym transportem) oraz zamontować (jeśli dotyczy) przedmiot zamówienia do:
Zespołu Szkół nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Świętojańska 89, 07-200 Wyszków,
Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik" w Wyszkowie ul. Świętojańskiej 82, 07-200 Wyszków,
Zespołu Szkół w Długosiodle, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 25, 07-210 Długosiodło.
3. Dostawa sprzętu obejmuje również wniesienie do wskazanych przez osobę/y odpowiedzialną/ne za realizację umowy po stronie Zamawiającego pomieszczeń w budynkach, o których mowa w ust.2 na koszt Wykonawcy oraz montaż (jeśli dotyczy). Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
4. Zgodność dostawy z umową będzie potwierdzona protokołami odbioru.
5. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych.
6. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu równoważnym do opisanych. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP wymaga aby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ) wykazał, że oferowane produkty spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne).
7. W przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis techniczny dostarczonego sprzętu, karty produktów, itp.
8. Wykonawca, przedstawiając ofertę, zobowiązany jest w Załączniku nr 1 do SIWZ do określenia:
nazwy produktu,
nazwy producenta,
modelu oferowanego urządzenia i innych produktów,
opisu parametrów technicznych.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis minimalnych wymagań technicznych określa formularz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączony do SIWZ wzór umowy – załącznik nr 2.
10. Wymagania dodatkowe:
1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt będzie wysokiej jakości, zapewnia należyte bezpieczeństwo oraz posiada właściwe opakowanie, oznakowanie, certyfikaty, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim.
2) Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny
z gwarancją producenta od dnia odbioru dostaw, jednakże nie krótszy niż 2 lata. Gwarancja nie może ograniczać prawa Zamawiającego do zainstalowania w zakupionym sprzęcie standardowych urządzeń
i oprogramowania przez wykwalifikowany personel Zamawiającego.
4) Naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zgłoszenia awarii będą przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faxem. Czynności związane z usunięciem awarii winny być podjęte przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od jej zgłoszenia.
Zamówienie składa się z następujących części:
Część I - Pracownia biologiczna (Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie)
Część II - Pracownie matematyczne (Zespół Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie i Zespół Szkół w Długosiodle)
Oferta musi uwzględniać co najmniej jedną część zamówienia.
Zamówienie obejmuje wyposażenie pracowni:
matematycznej w Zespole Szkół nr 1 im. Marii Skłodowskiej Curie w Wyszkowie,
matematycznej w Zespole Szkół w Długosiodle,
biologicznej w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” .
Celem głównym projektu jest rozwijanie kompetencji kluczowych i właściwych postaw niezbędnych na rynku pracy u 168 uczennic i 212 uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego * w tym 70 uczniów i 50 uczennic ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) w okresie do 30.05.2019 r.
Projekt jest skierowany do 168 uczniów i 212 uczennic, którzy uczą się i zamieszkuj na terenie woj. Mazowieckiego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Grupę docelową stanowią także nauczyciele tj. grupa 19 osób (6M, 13K) w wieku produkcyjnym pomiędzy 25 a 65 lat, zarówno kobiety jak i mężczyźni. Nauczyciele legitymują się wykształceniem wyższym.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje żadnych szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełniania warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jedną dostawę, polegającą na dostawie sprzętu lub wyposażenia o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden
z Wykonawców w całości).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu >Wykaz dostaw lub usług< popartych stosownymi poświadczeniami np. referencjami.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden
z Wykonawców w całości.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.; Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy zał. nr 2 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
b) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy
w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
c) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
d) Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia.
e) Zmiany harmonogramów lub liczby godzin.
f) Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału
w postępowaniu.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|