Dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach

Data publikacji 2017-12-11
Data zakończenia 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Pruszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630594-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa art. spożywczych według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówiony towar należy dostarczyć i wyładować siłami i na koszt wykonawcy do magazynu zamawiającego. Dostawy odbywać się będą minimum 2 raz w tygodniu w godzinach 7:00-10:00 w dniu następnym po telefonicznym zamówieniu. Dostarczane artykuły muszą posiadać odpowiednio długi termin przydatności do spożycia – minimum 6 miesięcy, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie i dostarczany winien być zgodny z Polskimi Normami. Pakowany w oryginalne opakowania oznaczone nazwą towaru, nazwą i siedzibą producenta, datą przydatności do spożycia, opisy w języku polskim, opakowania nie uszkodzone. Zamawiający w trakcie postępowania może zażądać od Wykonawcy dostarczenia próbek artykułów w celu potwierdzenia jakości i zgodności artykułów ze SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0968247-7a13-49dc-8c92-490feb3a9569
Biuletyn 630594-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29534300000
Zamawiajacy adres ulica Gołuszyce
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Pruszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 86120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 320 019
Zamawiajacy fax 523 320 019
Zamawiajacy email dpsgol@wp.pl
Adres strony url www.dpsgoluszyce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dps-goluszyce.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Gołuszyce, Gołuszyce 26, 86-120 Pruszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach
Numer referencyjny DF/2236/02/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa art. spożywczych według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówiony towar należy dostarczyć i wyładować siłami i na koszt wykonawcy do magazynu zamawiającego. Dostawy odbywać się będą minimum 2 raz w tygodniu w godzinach 7:00-10:00 w dniu następnym po telefonicznym zamówieniu. Dostarczane artykuły muszą posiadać odpowiednio długi termin przydatności do spożycia – minimum 6 miesięcy, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie i dostarczany winien być zgodny z Polskimi Normami. Pakowany w oryginalne opakowania oznaczone nazwą towaru, nazwą i siedzibą producenta, datą przydatności do spożycia, opisy w języku polskim, opakowania nie uszkodzone. Zamawiający w trakcie postępowania może zażądać od Wykonawcy dostarczenia próbek artykułów w celu potwierdzenia jakości i zgodności artykułów ze SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)