DOSTAWY FOLII I SIATKI DO OWIJARKI SPRASOWANYCH BEL ODPADÓW KOMUNALNYCH

Data publikacji 2017-12-11
Data zakończenia 2018-01-03 00:00:00
Instytucja "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
Miejscowość Koleczkowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630763-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007, 395412008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo:
a) folii w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica – 1.200 mm, wysokości – 1.200 mm i masie 900±100 kg. Zapotrzebowanie: łączna ilość folii – 1000 sztuk o długości 1800 mb/rolkę.
b) siatki w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica – 1.200 mm, wysokości – 1.200 mm i masie 900±100 kg. Zapotrzebowanie: łączna ilość siatki – 208 sztuk o długości 3000 mb/ rolkę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty załącznikach 1A i 1B do SIWZ.

UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3891e0fe-5e9e-441e-85ff-b94f151550e9
Biuletyn 630763-N-2017
Zamawiajacy nazwa "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
Regon 19168071300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
Zamawiajacy miejscowosc Koleczkowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 725 000
Zamawiajacy fax 586 727 474
Zamawiajacy email ekodolina@ekodolina.pl
Adres strony url http://ekodolina.pl/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://ekodolina.pl/przetargi/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ekodolina.pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY FOLII I SIATKI DO OWIJARKI SPRASOWANYCH BEL ODPADÓW KOMUNALNYCH
Numer referencyjny OZP-P/27/2017/Folia, siatka
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo: a) folii w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica – 1.200 mm, wysokości – 1.200 mm i masie 900±100 kg. Zapotrzebowanie: łączna ilość folii – 1000 sztuk o długości 1800 mb/rolkę. b) siatki w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica – 1.200 mm, wysokości – 1.200 mm i masie 900±100 kg. Zapotrzebowanie: łączna ilość siatki – 208 sztuk o długości 3000 mb/ rolkę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty załącznikach 1A i 1B do SIWZ. UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 12 miesięcy od dnia podpisania umowy przy założeniu że: 1. dla Części nr 1 - Dostawy folii do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych będą się odbywały w następujących terminach i ilościach: a) Do dnia 31.03.2018r. –250 sztuk rolek; b) Do dnia 30.06.2018r. - 250 sztuk rolek; c) Do dnia 30.09.2018r. - 250 sztuk rolek; d) Do dnia 31.12.2018r. - 250 sztuk rolek; przy czym łącznie nie więcej niż 1000 sztuk rolek 2. dla Części nr 2 - Dostawy siatki do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych będą się odbywały w następujących terminach i ilościach: a) Do dnia 31.03.2018r. –52 sztuk rolek; b) Do dnia 30.06.2018r. - 52 sztuk rolek; c) Do dnia 30.09.2018r. - 52 sztuk rolek; d) Do dnia 31.12.2018r. - 52 sztuk rolek; przy czym łącznie nie więcej niż 208 sztuk rolek.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; Ponadto: • Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (zgodne z załącznikiem nr 3) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca może skorzystać z załącznika nr 3 do SIWZ; • Zamawiający zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dla potwierdzenia spełnienia braku podstaw do wykluczenia skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. • Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, tj.: - wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015r. poz. 233, z późn. zm.); - wykonawcy który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; - wykonawcy, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art.3 ust.1 pkt 1-4 co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda: a) dla części nr 1 - złożenia opisu technicznego oferowanej folii (załącznik nr 1C), b) dla części nr 2 – złożenia opisu technicznego oferowanej siatki (załącznik nr 1D). • Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (zgodne z załącznikiem nr 3) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca może skorzystać z załącznika nr 3 do SIWZ; • Zamawiający zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dla potwierdzenia spełnienia braku podstaw do wykluczenia skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium łącznie dla wszystkich części: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych w tym dla każdej z części: dla części nr 1 – Dostawy folii do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 2 - Dostawy siatki do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium na kwotę stanowiącą sumę wadium na każdą z części, na którą składa ofertę. Z zaznaczeniem w opisie dokonania wadium, których części wadium dotyczy. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium w oryginale. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2017.1759), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych, w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) W zakresie części 1 zamówienia – dostawy Folii: Wszelkie zmiany niniejszej umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych, w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: a) zmiany terminów realizacji zamówień jednostkowych w przypadku wystąpienia awarii/modernizacji lub przestoju w pracy sortowni znajdującej się w zakładzie Zamawiającego, b) okresu obowiązywania umowy, spowodowanego zmianą organizacji pracy Zamawiającego; lub niewyczerpaniem całkowitej ilości dostaw Folii w terminie o którym mowa w §7, lub niewyczerpaniem kwoty o której mowa w §5 w terminie o którym mowa w §7 umowy; c) zmiany terminu wykonania umowy lub zamówienia jednostkowego, w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, spowodowanego wystąpieniem siły wyższej to jest wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności, na którą Strona nie ma wpływu, w tym w szczególności spowodowaną przez: - opóźnienia spowodowane przez organy administracji publicznej - akty terroryzmu - zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy, - amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne, z wyłączeniem takich, które mogą być uznane za spowodowane przez używanie amunicji, materiałów wybuchowych, materiałów radioaktywnych lub promieniowania przez wykonawcę, oraz - katastrofy żywiołowe, m.in. takie, jak; trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny lub długotrwałe ulewy, obfite opady śniegu, żałoba narodowa i mogą być one wprowadzone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. d) zmiany w zakresie podmiotów opisanych w §91 z jednoczesnym zachowaniem warunku opisanego w §91 ust. 2, w przypadku gdy zmiana taka wynikać będzie z konieczności zmiany sposobu realizacji dostaw przez Wykonawcę. e) zmiany, zawartego w ofercie Wykonawcy, zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem ciągłości dostaw, terminów wykonywania umowy, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych lub gdy będzie to wynikać z konieczności zmiany sposobu realizacji dostaw przez Wykonawcę (w przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac powierzonych podwykonawcom - zmiany polegającej na wprowadzeniu możliwości wykonywania umowy przez podwykonawców pod warunkiem wskazania zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem ciągłości pracy, terminów wykonywania umowy, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych lub gdy będzie to wynikać z konieczności zmiany sposobu realizacji zamówienia przez Wykonawcę). f) zmiany tj. zmniejszenia ilości rolek zamawianej Folii spowodowanej awarią/uszkodzeniem/modernizacją belownicy; zmianą zapotrzebowania na odbiór od Zamawiającego zbelowanego materiału/odpadów; zmianami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego; g) inne zmiany wynikające z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 144 ust.1 pkt 2, ust.1 pkt 3, ust.1 pkt 4 lit b i c, z zachowaniem warunków opisanych w uregulowaniu art. 144 ustawy. Zmiany muszą być wprowadzone z zachowaniem niżej opisanego trybu postępowania: a) Zaproponować zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, może Wykonawca lub Zamawiający. b) Przedkładana drugiej stronie propozycja zmian będzie obejmowała opis proponowanych zmian i informację w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na realizację umowy. c) Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 7 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane wyżej. d) W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4 lit. c i nie uzyskania jednej z odpowiedzi tam opisanych, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona. 2) W zakresie części 2 zamówienia – dostawy Siatki: Wszelkie zmiany niniejszej umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych, w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: a) zmiany terminów realizacji zamówień jednostkowych w przypadku wystąpienia awarii/modernizacji lub przestoju w pracy sortowni znajdującej się w zakładzie Zamawiającego, b) okresu obowiązywania umowy, spowodowanego zmianą organizacji pracy Zamawiającego; lub niewyczerpaniem całkowitej ilości dostaw Siatki w terminie o którym mowa w §7, lub niewyczerpaniem kwoty o której mowa w §5 w terminie o którym mowa w §7 umowy; c) zmiany terminu wykonania umowy lub zamówienia jednostkowego, w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, spowodowanego wystąpieniem siły wyższej to jest wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności, na którą Strona nie ma wpływu, w tym w szczególności spowodowaną przez: - opóźnienia spowodowane przez organy administracji publicznej - akty terroryzmu - zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy, - amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne, z wyłączeniem takich, które mogą być uznane za spowodowane przez używanie amunicji, materiałów wybuchowych, materiałów radioaktywnych lub promieniowania przez wykonawcę, oraz - katastrofy żywiołowe, m.in. takie, jak; trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny lub długotrwałe ulewy, obfite opady śniegu, żałoba narodowa i mogą być one wprowadzone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. d) zmiany w zakresie podmiotów opisanych w §91 z jednoczesnym zachowaniem warunku opisanego w §91 ust. 2, w przypadku gdy zmiana taka wynikać będzie z konieczności zmiany sposobu realizacji dostaw przez Wykonawcę. e) zmiany, zawartego w ofercie Wykonawcy, zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem ciągłości dostaw, terminów wykonywania umowy, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych lub gdy będzie to wynikać z konieczności zmiany sposobu realizacji dostaw przez Wykonawcę (w przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac powierzonych podwykonawcom - zmiany polegającej na wprowadzeniu możliwości wykonywania umowy przez podwykonawców pod warunkiem wskazania zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem ciągłości pracy, terminów wykonywania umowy, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych lub gdy będzie to wynikać z konieczności zmiany sposobu realizacji zamówienia przez Wykonawcę). f) zmiany tj. zmniejszenia ilości zamawianej Siatki spowodowanej awarią/uszkodzeniem/modernizacją belownicy; zmianą zapotrzebowania na odbiór od Zamawiającego zbelowanego materiału/odpadów; zmianami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego; g) inne zmiany wynikające z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 144 ust.1 pkt 2, ust.1 pkt 3, ust.1 pkt 4 lit b i c, z zachowaniem warunków opisanych w uregulowaniu art. 144 ustawy. Zmiany muszą być wprowadzone z zachowaniem niżej opisanego trybu postępowania: a) Zaproponować zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, może Wykonawca lub Zamawiający. b) Przedkładana drugiej stronie propozycja zmian będzie obejmowała opis proponowanych zmian i informację w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na realizację umowy. c) Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 7 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane wyżej. d) W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4 lit. c i nie uzyskania jednej z odpowiedzi tam opisanych, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona.
IV 4 4 data 2018-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy folii do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe VII. Termin wykonania zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania umowy przy założeniu że: 1. dla Części nr 1 - Dostawy folii do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych będą się odbywały w następujących terminach i ilościach: a) Do dnia 31.03.2018r. –250 sztuk rolek; b) Do dnia 30.06.2018r. - 250 sztuk rolek; c) Do dnia 30.09.2018r. - 250 sztuk rolek; d) Do dnia 31.12.2018r. - 250 sztuk rolek; przy czym łącznie nie więcej niż 1000 sztuk rolek
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo: a) folii w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica – 1.200 mm, wysokości – 1.200 mm i masie 900±100 kg. Zapotrzebowanie: łączna ilość folii – 1000 sztuk o długości 1800 mb/rolkę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1A.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy siatki do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39541200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe VII. Termin wykonania zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania umowy przy założeniu że: dla Części nr 2 - Dostawy siatki do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych będą się odbywały w następujących terminach i ilościach: a) Do dnia 31.03.2018r. –52 sztuk rolek; b) Do dnia 30.06.2018r. - 52 sztuk rolek; c) Do dnia 30.09.2018r. - 52 sztuk rolek; d) Do dnia 31.12.2018r. - 52 sztuk rolek; przy czym łącznie nie więcej niż 208 sztuk rolek.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo: a) siatki w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica – 1.200 mm, wysokości – 1.200 mm i masie 900±100 kg. Zapotrzebowanie: łączna ilość siatki – 208 sztuk o długości 3000 mb/ rolkę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1B do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)