Dostawa sprzętu oraz licencji do oprogramowania na potrzeby funkcjonowania Starostwa.

Data publikacji 2017-12-12
Data zakończenia 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Powiat Pruszkowski
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631834-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000, 487600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz licencji do oprogramowania niezbędnego
do sprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej starostwa, z podziałem na dwie części:
1. część I - dostawa monitorów, terminali oraz licencji Microsoft Office;
Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 12 miesiące (maksymalny okres gwarancji to 36 miesięcy).
2. część II – dostawa oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej.
Wykonawca zapewni trwałość licencji na czas co najmniej 12 miesięcy (maksymalny okres trwania licencji to 60 miesięcy).

Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad.

Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. dokumenty określające zasady świadczenia usług w okresie gwarancyjnym (podpisana karta gwarancyjna);
2. atesty, certyfikaty Unii Europejskiej EC zezwalające na jej używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp.;
3. dowód udzielenia licencji na systemy operacyjne i oprogramowanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik A do niniejszej specyfikacji.


W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż wskazany przez Zamawiającego okresu gwarancji/czasu trwania licencji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji/czas trwania licencji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji/czasu trwania licencji krótszego niż wymagany przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f01a04fe-990c-47c0-a032-367c06f968af
Biuletyn 631834-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Pruszkowski
Regon 013267144
Zamawiajacy adres ulica ul. Drzymały
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Pruszków
Zamawiajacy kod pocztowy 05-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7381400
Zamawiajacy fax 22 7289247
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
Adres strony url www.powiat.pruszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat. pruszkow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat.pruszkow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w kancelarii Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, parter (sala A), wejście A.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu oraz licencji do oprogramowania na potrzeby funkcjonowania Starostwa.
Numer referencyjny WO.272.48.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz licencji do oprogramowania niezbędnego do sprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej starostwa, z podziałem na dwie części: 1. część I - dostawa monitorów, terminali oraz licencji Microsoft Office; Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 12 miesiące (maksymalny okres gwarancji to 36 miesięcy). 2. część II – dostawa oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej. Wykonawca zapewni trwałość licencji na czas co najmniej 12 miesięcy (maksymalny okres trwania licencji to 60 miesięcy). Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy: 1. dokumenty określające zasady świadczenia usług w okresie gwarancyjnym (podpisana karta gwarancyjna); 2. atesty, certyfikaty Unii Europejskiej EC zezwalające na jej używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp.; 3. dowód udzielenia licencji na systemy operacyjne i oprogramowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik A do niniejszej specyfikacji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż wskazany przez Zamawiającego okresu gwarancji/czasu trwania licencji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji/czas trwania licencji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji/czasu trwania licencji krótszego niż wymagany przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: a) wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował bądź w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje zamówienie obejmujące: dla części I – minimum 2 dostawy sprzętu i oprogramowania na kwotę min. 200 000 zł brutto; dla części II – minimum 2 dostawy sprzętu i oprogramowania,w tym: 1) jedna dostawa urządzeń typu firewall/UTM na kwotę min. 200 000 zł brutto, 2) jedna dostawa na sprzęt serwerowo – sieciowy (np. serwery, macierze, przełączniki sieciowe, punkty dostępowe WiFi) na kwotę min. 300 000 zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz oferty – /zał. nr 1/; 2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4. stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy; 5. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami9, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, lub podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a należy w odniesieniu do tych podmiotów załączyć do oferty następujące dokumenty: a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ww. ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione/go nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy; d)  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Wykonawcy; e) OŚWIADCZENIE: • o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; • o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; • o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; • o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; • o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716, z późn. zm.). f) zobowiązanie innego podmiotu, które musi zawierać w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 6 SIWZ: 1. 7.1 ppkt 6 lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 2. 7.1 ppkt 6 lit. b) - d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.2 ppkt 1 i 2 lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7.2 ppkt 2 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.2 ppkt 1 i 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 7.2 ppkt 3 SIWZ stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 7.1 ppkt 6 lit. a) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 7.2 ppkt 1 SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 7.2 ppkt 3 SIWZ zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w tym: 1. część 1 – 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), 2. część 2 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wykonawca składający ofertę na dwie części musi wnieść wadium w pełnej wysokości, tj. 20 000,00 zł.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany zakresu prac z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego oraz ze względu na sytuacje, których Zamawiający nie mógł przewidzieć; 2. zmiany wynagrodzenia w przypadku niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy konieczności zmiany zakresu zamówienia, o ile jest ona korzystna dla realizacji zadania; 3. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Strona umowy występująca z propozycją zmiany umowy powinna wskazać korzystne aspekty pod względem ekonomicznym technicznym czy też finansowym lub przyczyny konieczności wprowadzenia takiej zmiany. Stronie po otrzymaniu propozycji przysługuje 14 – dniowy termin na ustosunkowanie się. Upływ ww. terminu jest jednoznaczny z odmową wprowadzenia zmian do umowy. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferta będzie napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa monitorów, terminali oraz licencji Microsoft Office
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, terminali oraz licencji Microsoft Office. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 12 miesiące (maksymalny okres gwarancji to 36 miesięcy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48760000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej. Wykonawca zapewni trwałość licencji na czas co najmniej 12 miesięcy (maksymalny okres trwania licencji to 60 miesięcy).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)