GuidZP400 |
bca4819a-6590-4a11-a96b-72a0b0fa96b2
|
Biuletyn |
631826-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Informatyki
|
Regon |
100999489
|
Zamawiajacy adres ulica |
Suwak
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-676
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48222502883
|
Zamawiajacy fax |
+48222502987
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@coi.gov.pl
|
Adres strony url |
www.coi.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
coi.ssdip.bip.gov.pl / www.coi.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa (recepcja)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oznakowanych materiałów reklamowych oraz odzieży promocyjnej
|
Numer referencyjny |
COI-ZAK.3201.42.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznakowanych materiałów reklamowych oraz odzieży promocyjnej wraz z wniesieniem na wskazane przez Zamawiającego miejsce, do siedziby Centralnego Ośrodka Informatyki w Warszawie, na warunkach wskazanych w części II SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia oraz części III SIWZ – wzorze umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia, zgodnie z pkt. 8 SIWZ:
- dostawa prototypów materiałów reklamowych przez Wykonawcę, w terminie 10 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia Umowy,
- dostawa materiałów reklamowych, jednorazowo, w terminie do 15 dni roboczych od momentu akceptacji bez uwag i bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oznakowanych prototypów materiałów reklamowych (termin stanowi kryterium oceny ofert).
- okres gwarancji materiałów reklamowych min. 12 miesięcy (za wyjątkiem pozycji: power bank i głośnik bezprzewodowy, objętych 36 miesięcznym okresem gwarancji jakościowej).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne winien dysponować zdolnością techniczną lub zawodową potwierdzającą zdolność wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, przejawiającą się następującym minimalnym poziomem zdolności tj:
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje co najmniej 2 (dwie) dostawy materiałów promocyjnych o wartości co najmniej 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
11.2.2.1 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
11.2.2.2 aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
11.2.2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
11.2.2.4 aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
11.2.2.5 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone ww. dokumenty dla każdego z nich oddzielnie.
11.2.2.6 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 9.1.2 – 9.1.3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu
do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 11.2.2.1 – 11.2.2.5 SIWZ.
11.2.3 W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiajacego informacji
z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy wykonawca przekazuje Zamawiającemu
11.2.3.1 oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA!!! Dokument z pkt 11.2.3.1 należy złożyć w siedzibie Zamawiajacego
z dochowaniem formy pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiajacego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy
11.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
11.3.1 11.2.2.1 – 11.2.2.2. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
11.3.2 - pkt. 11.2.2.3 – 11.2.2.5 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
11.3.2.1 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
11.3.2.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
11.4 Dokument, o którym mowa w pkt. 11.3.1. i 11.3.2.2 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.3.2.1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11.5 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w 11.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 11.4 SIWZ stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, oraz braku podstaw
do wykluczenia określonych przez Zamawiającego w pkt. 9 i 10 SIWZ wykonawca
na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust 2 ustawy składa aktualne
na dzień złożenia oświadczenia i dokumenty:
11.2.1 W celu oceny spełniania warunków opisanych w pkt. 9.1.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
11.2.1.1 wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw określonych w pkt. 9.1.3.1 SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
11.2.1.2 dowody, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym:
a) referencje wydane przez odbiorcę dostaw wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt. 11.2.1.1 SIWZ, w przypadku dostaw o charakterze okresowym
lub ciągłym, które na dzień upływu terminu składania ofert są nadal wykonywane poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o którym mowa w pkt. 11.2.1.2 lit. a) SIWZ
Uwaga!! Zamawiający nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia.
11.2.1.3 W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz oświadczenia lub inne dokumenty o których mowa w pkt. 11.2.1.1 i 11.2.1.2 SIWZ będą budziły wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie było wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł [dwa tysiące złotych]
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium zostały zawarte w pkt. 12 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności:
1) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej 10% łącznego wynagrodzenia netto wskazanego w § 5 ust 1 Umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6) Ustawy Pzp, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami Ustawy Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu zamówienia innego rodzaju przedmiotem;
2) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp;
3) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
a) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa,
b) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy oraz przewiduje możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego, musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
c) w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa;
d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanych materiałów reklamowych, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego materiału reklamowego produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
2. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie Wykonawcy brutto przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
3. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 5 okres |
30
|