Umowa ramowa na dostawy odzieży i obuwia roboczego

Data publikacji 2017-12-12
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628219-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 180000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej na dostawy odzieży i obuwia roboczego, zwanych dalej w ogłoszeniu asortymentem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartej umowy ramowej (odpowiednio do części) zawiera załącznik nr 1A-1B do dokumentacji postępowania zamieszczonej na stronie internetowej zwanej dalej dokumentacją postępowania, przy czym ilości wskazane w załączniku nr 8 do dokumentacji postępowania (dla każdej części) służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy a zakupy asortymentów będą dokonywane do wartości umowy ramowej.
3. Wykonawca w każdej części w ramach umów wykonawczych zobowiązuje się do:
a) sprzedaży asortymentu,
b) dostarczenia asortymentu do obiektu, o którym mowa w dokumentacji postępowania oraz do rozładowania go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
c) (dotyczy części nr 1) w przypadku wskazania rozmiarów nietypowych - indywidualnego dobrania rozmiarów na podstawie wymiarów wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty.
4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy,
b) wolny od wad,
c) był zgodny z wymaganiami zawartymi (odpowiednio do części) w załączniku nr 1A-1B do dokumentacji postępowania,
d) umieszczony w opakowaniu zewnętrznym, zabezpieczającym asortyment przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i/lub składowania, zawilgoceniem, zabrudzeniem. Asortyment (odpowiednio do rodzaju), ma być zapakowany w opakowanie jednostkowe oraz oznaczone rozmiarem. Dodatkowo opakowanie jednostkowe asortymentu tego samego rozmiaru należy umieścić w opakowaniu zbiorczym – kartonie. Karton powinien być zaklejony taśmą. Na kartonie musi być zamieszczona informacja dotycząca ilości oraz rozmiaru asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d53f776e-a06c-4d58-bb6a-ce85e302b1da
Biuletyn 628219-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 012126482
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Umowa ramowa na dostawy odzieży i obuwia roboczego
Numer referencyjny WZP-3773/17/162/Z
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej na dostawy odzieży i obuwia roboczego, zwanych dalej w ogłoszeniu asortymentem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartej umowy ramowej (odpowiednio do części) zawiera załącznik nr 1A-1B do dokumentacji postępowania zamieszczonej na stronie internetowej zwanej dalej dokumentacją postępowania, przy czym ilości wskazane w załączniku nr 8 do dokumentacji postępowania (dla każdej części) służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy a zakupy asortymentów będą dokonywane do wartości umowy ramowej. 3. Wykonawca w każdej części w ramach umów wykonawczych zobowiązuje się do: a) sprzedaży asortymentu, b) dostarczenia asortymentu do obiektu, o którym mowa w dokumentacji postępowania oraz do rozładowania go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c) (dotyczy części nr 1) w przypadku wskazania rozmiarów nietypowych - indywidualnego dobrania rozmiarów na podstawie wymiarów wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment: a) był fabrycznie nowy, b) wolny od wad, c) był zgodny z wymaganiami zawartymi (odpowiednio do części) w załączniku nr 1A-1B do dokumentacji postępowania, d) umieszczony w opakowaniu zewnętrznym, zabezpieczającym asortyment przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i/lub składowania, zawilgoceniem, zabrudzeniem. Asortyment (odpowiednio do rodzaju), ma być zapakowany w opakowanie jednostkowe oraz oznaczone rozmiarem. Dodatkowo opakowanie jednostkowe asortymentu tego samego rozmiaru należy umieścić w opakowaniu zbiorczym – kartonie. Karton powinien być zaklejony taśmą. Na kartonie musi być zamieszczona informacja dotycząca ilości oraz rozmiaru asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają w każdej części warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie lub minimum 1 dostawę: a) w części nr 1 - odzieży roboczej o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 brutto w PLN w ramach jednej umowy b) w części nr 2 - obuwia roboczego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 brutto w PLN w ramach jednej umowy W przypadku dostaw nadal wykonywanych warunek zostanie uznany w każdej części za spełniony, gdy wartość wykonanych dostaw w ramach jednej umowy będzie odpowiadać kwocie - odpowiednio do części wskazanej powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zrealizowanej minimum jednej dostawy: a) w części nr 1 - odzieży roboczej o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 brutto w PLN w ramach jednej umowy b) w części nr 2 - obuwia roboczego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 brutto w PLN w ramach jednej umowy a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej dokładnej nazwy, wartości brutto w PLN, podmiotu na rzecz którego została zrealizowana oraz daty jej realizacji sporządzonej na podstawie załącznika (odpowiednio do części) nr 6A-6B do dokumentacji postępowania oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została zrealizowana lub jest realizowana należycie W przypadku dostaw nadal wykonywanych warunek zostanie uznany w każdej części za spełniony, gdy wartość wykonanej dostawy w ramach jednej umowy będzie odpowiadać powyższej kwocie - odpowiednio do części.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego dla każdej z części w pkt 1.3 niniejszej Sekcji może polegać w każdej części na zdolnościach zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w którejś z części musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzonego na podstawie wzoru -załącznik- nr 7A-7B do do dokumentacji postępowania (odpowiednio do części) 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego na podstawie wzoru (wzór - załącznik nr 3 do dokumentacji postępowania). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmianę: a) stawki podatku VAT wskazaną odpowiednio do asortymentu w umowie w przypadku jej ustawowej zmiany, b) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy odzieży roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartej umowy ramowej zawiera załącznik nr 1A do dokumentacji postępowania a jego ilości załącznik nr 8 do dokumentacji postępowania, przy czym ilości wskazane w załączniku nr 8 służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy a zakupy asortymentu będą dokonywane do wartości umowy ramowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy obuwia roboczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartej umowy ramowej zawiera załącznik nr 1B do dokumentacji postępowania przy czym ilości wskazane w załączniku nr 8 do dokumentacji postępowania służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy a zakupy asortymentu będą dokonywane do wartości umowy ramowej.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)