Dostawa elementów umundurowania dla pracowników Lasów Państwowych

Data publikacji 2017-12-12
Data zakończenia 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Zespół Składnic Lasów Państwowych
Miejscowość Białogard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież różna,
  • Koszule,
  • Kapelusze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631533-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 182300000, 183320005, 184410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy elementów umundurowania tzn. mundurów wyjściowych,koszul mundurowych,nakryć głowy w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d35a9c8-c27f-4174-878b-c53e9bfbba5d
Biuletyn 631533-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Składnic Lasów Państwowych
Regon 33004436400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Białogard
Zamawiajacy kod pocztowy 78200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 48943113272
Zamawiajacy fax 48943113283
Zamawiajacy email chmura@zslp.pl
Adres strony url www.szczecinek.lasy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zarząd Mienia Skarbu Państwa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście,przesyłką kurierską,drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Składnic Lasów Państwowych w Białogardzie,78-200 Białogard ul.Wojska Polskiego 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów umundurowania dla pracowników Lasów Państwowych
Numer referencyjny Z.270.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy elementów umundurowania tzn. mundurów wyjściowych,koszul mundurowych,nakryć głowy w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 18230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek I Posiadanie zdolności finansowej lub kredytowej na kwotę nie niższa niż: zamówienie częściowe nr 1 - w wysokości 50 000 PLN zamówienie częściowe nr 2 - w wysokości 50 000 PLN zamówienie częściowe nr 3 - w wysokości 5 000 PLN Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie w/w lub wyższej spełnia warunek udziału w postępowaniu. Posiadanie środków finansowych w wysokości niższej od kwot w/w nie spełnia warunku udziału w postępowaniu. warunek nr II - posiadanie polisy OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwoty n/w: zamówienie częściowe nr 1 - w wysokości 50 000 PLN zamówienie częściowe nr 2 - w wysokości 50 000 PLN zamówienie częściowe nr 3 - w wysokości 5 000 PLN Posiadanie polisy OC na kwoty równe lub wyższe od w/w spełnia warunek udziału w postępowaniu Brak polisy OC lub jej posiadanie na kwotę niższą od w/w nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek: wykonanie dostaw odzieży odpowiadającej swoim rodzajem dostawom będącym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert na kwotę; zamówienie częściowe nr 1 - w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN netto ( jednostkowa dostawa nie mniejsza niż 30 000 PLN zamówienie częściowe nr 2 - w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN netto ( jednostkowa dostawa nie mniejsza niż 30 000 PLN) zamówienie częściowe nr 3 - w wysokości nie mniejszej niż 10 000 PLN netto ( jednostkowa dostawa nie mniejsza niż 5 000 PLN) Wykonanie dostaw na wartość w/w lub wyższą spełnia warunek udziału w postępowaniu. Wykonanie dostaw na kwoty niższe od w/w lub ich brak nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Polisa OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia Informacja o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy. Wykaz wykonanych dostaw.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny oferowanego asortymentu Wzory oferowanego asortymentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana według pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych dostaw zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych, albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3. Ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą Ustawą. 2. Zamawiający przewiduje dopuszczalność zmian postanowień zawartej umowy: 1) Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków wprowadzenia zmian (art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 6) a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: I. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, II. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, III. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: I.konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; b) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: c) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile no-wy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, d.w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; II.zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; - łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, redukcji wielkości zamówienia i wartości netto zamówienia do 50% w stosunku do wielkości pierwotnych określonych w umowie, w szczególności w przypadku: a) zaistnienia okoliczności niezależnych do stron, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy (np. gwałtowna dekoniunktura, kryzys finansowy w skali ponadpaństwowej, ograniczenia zakresu przedmiotu działalności Zamawiającego ) których występowanie powoduje, iż wykonanie umowy według pierwotnej treści, narazi jedną ze stron na poważne skutki finansowe zagrażające jej bytowi gospodarczemu, b) gdy umowa nie będzie mogła być wykonana według pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron c) braku możliwości realizacji umowy w wyniku redukcji wcześniejszych zamówień złożonych Zamawiającemu przez końcowych odbiorców, d) braku zapotrzebowania na asortyment będący przedmiotem umowy wynikającego ze zmiany ustaw lub rozporządzeń albo aktów reglamentacji wewnętrznej (w tym: zasad i instrukcji przedmiotowych) Lasów Państwowych regulujących wymogi lub zasady nabywania lub zbywania albo stosowania produktów powstających z przedmiotu zamówienia, wprowadzonych do stosowania po podpisaniu niniejszej umowy, e) zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego wprowadzonych do stosowania po podpisaniu niniejszej umowy polegających na likwidacji jego działalności jako wyodrębnionego organizacyjnie zakładu lub takim ograniczeniu jego działalności, że w przedmiocie działalności Zamawiającego nie będzie się mieścił handel przedmiotami objętymi niniejsza umową, f) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy Strony nie mogły przewidzieć i zostały one spowodowane przez okoliczności od nich niezależne (wojna, pożar, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia rządu, strajki itp.), Wprowadzenie zmian w umowie w wyniku zaistnienia okoliczności, o których mowa wyżej, nie powoduje obowiązku zapłaty kar umownych lub innych odszkodowań i nastąpi na umotywowany wniosek którejkolwiek ze stron, wskazujący zakres proponowanej zmiany. 3) w zakresie ceny przedmiotu zamówienia określonej w ofercie w przypadku: a) zmiany kursu EURO o więcej niż o 15 % w stosunku do kursu z dnia otwarcia ofert (kurs EURO = średni kurs NBP), przy czym: (a) - zmiana +/- 15% kursu musi trwać nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 30 dni, ORAZ (b) - indeksacja cen na podstawie zmiany kursu EURO nastąpić może nie wcześniej niż po 6 miesiącach trwania umowy. b) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę obniżki ceny przedmiotu zamówienia /określonej czasowo lub stałej, c) zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany ustaw lub rozporządzeń albo aktów reglamentacji wewnętrznej (w tym: zasad i instrukcji przedmiotowych) Lasów Państwowych regulujących wymogi lub zasady nabywania lub zbywania albo stosowania artykułów stanowiących przedmiot zamówienia, d) zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia lub podatku akcyzowego w odniesieniu do surowców, z których powstaje produkt, e) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2017.847), jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, f) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, Zmiana cen może mieć miejsce wyłącznie w drodze pisemnego aneksu do umowy z wyłączeniem przypadku obniżki ceny przez Dostawcę, o którym mowa w pkt. 2 lit. b). 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Odstąpienie od umowy z powodu tychże okoliczności, nie powoduje obowiązku zapłaty kar umownych lub innych odszkodowań. Przez okoliczności, o których mowa wyżej, strony rozumieją m.in. wprowadzenia aktem reglamentacji wewnętrznej Lasów Państwowych (w szczególności – zarządzeniem Dyrektora Generalnego) obowiązywania dokumentacji techniczno-technologicznej oraz wzorów elementów umundurowania wymienionych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2014 poz. 1876). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji zwiększającej wartość każdego zamówienia częściowego o 30 % wartości podstawowej określonej w umowie.
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa elementów składowych munduru wyjściowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa elementów składowych munduru wyjściowego męskiego oraz damskiego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa koszul mundurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18332000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa koszul mundurowych bawełnianych i poliestrowo- bawełnianych z długim i krótkim rękawem
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa nakryć głowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18441000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kapeluszy damskich i męskich
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)