GuidZP400 |
2544eb00-0286-401b-b2bc-f6adc919c344
|
Biuletyn |
631486-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Tucholski Spółka z o.o.
|
Regon |
9296557900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowodworskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14-18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tuchola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 3360503, 3360508
|
Zamawiajacy fax |
52 3360508
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitaltuchola.pl
|
Adres strony url |
www.bippowiat.tuchola.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): Zamówienie wspólne na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz porozumienia zawartego w dniu 2 stycznia 2017 roku pomiędzy Szpitalem Tucholskim Spółką z o.o. z siedzibą w Tucholi przy ul Nowodworskiego 14 – 18 a Szpitalem Powiatowym w Chełmży Spółką z o.o. z siedzibą w Chełmży, przy ul. Szewskiej 23 Wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania w imieniu stron prowadzi Szpital Tucholski Spółka z o.o.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bippowiat.tuchola.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Tucholski Spółka z o.o., ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola, Sekretariat pokój nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
ZP/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Do wszystkich 10 części (pakietów)
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Granice zapotrzebowania Zamawiającego na przedmiotowe dostawy, zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia -formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Maksymalną i ocenianą przez Zamawiającego cenę oferty stanowi łączny koszt dostawy danego pakietu w maksymalnym zakresie prawa opcji, określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności:
1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobów medycznych posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z póź. zm.), tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat CE.( Zamawiający będzie miał prawo na etapie postępowania o udzielenie zamówienia wezwać Wykonawcę do przedłożenia próbek, deklaracji zgodności i/lub certyfikatu zgodności w celu weryfikacji opisu zadeklarowanego przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej.).
Oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawca sporządzi we własnym zakresie.
2) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania, w przypadku jeżeli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych - Oświadczenie o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawca sporządzi we własnym zakresie.
3) Aktualne materiały informacyjne dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy- karta danych technicznych, prospekty lub broszury lub instrukcja + lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty) – dotyczy wszystkich Pakietów (pakietów i wszystkich pozycji w ramach danego pakietu) – dokumenty nie muszą potwierdzać wszystkich zaoferowanych parametrów.
4) Oświadczenie o walidacji procesu sterylizacji wyrobów jałowych, stanowiących przedmiot oferty zgodnie z normą ; PN-EN ISO 11135-1:2009 w formie końcowego raportu ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji(operacyjny i procesowy) - Oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawca sporządzi we własnym zakresie
5) W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do jakości oferowanego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia próbek, w celu weryfikacji opisu zadeklarowanego przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie z propozycją wzoru stanowiącą załącznik nr 5.
W przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z wykonawców składa przedmiotowe oświadczenie. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy).
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. 3. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji
polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców,
składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia o których mowa
powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oferta składana przez wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z formularzami
dołączonymi do niniejszej specyfikacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie :
1) zmiany ceny - w przypadku zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
2) obniżenia ceny - w przypadku wprowadzenia przez Ministra Zdrowia wykazu materiałów medycznych z cenami innymi niż ustalone, będą obowiązywały ceny z wykazu, jeżeli są one cenami niższymi od ustalonych.
3) Zamawiający przewiduje skrócenie terminu obowiązywania umowy w przypadku wcześniejszego zrealizowania maksymalnego zakresu zamówienia
4) Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, maksymalnie o 60 dni, w sytuacji w której nie uda się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy zrealizować zakresu umowy w pierwotnie zakładanym terminie. Przyczynami tymi w szczególności mogą być: siła wyższa, zmiany obowiązujących przepisów prawa zmiany organizacyjne u Zamawiającego, remonty ograniczające zakres jego funkcjonowania.
zmiany umowy, w zakresie o którym mowa wyżej wymagają formy pisemnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ pakiet nr 10
|
| |