Dostawa tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Radomsku

Data publikacji 2012-12-28
Data zakończenia 2013-01-08 10:00:00
Instytucja Powiat Radomszczański
Miejscowość Radomsko
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530104 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów (materiałów eksploatacyjnych) do Starostwa Powiatowego w Radomsku realizowana w okresie od dnia podpisania umowy do 31grudnia 2013 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dodatek nr 1 do SIWZ.
Dostawy tuszy i tonerów następować będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego wysyłanych (w formie pisemnego zamówienia) faksem.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko materiały eksploatacyjne, zgodnie z zamówioną ilością i asortymentem do siedziby Zamawiającego w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane. Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj itp.) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów np. hologramy.
Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt w pełni kompatybilny ze sprzętem wymienionym w dodatku nr 1 do SIWZ.
a) Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów.
b)Równoważne kasety z tonerem nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu.
Materiały równoważne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym ilość wydrukowanych stron czy stan zasobników z tuszem lub tonerem.
c)Oferowany materiał równoważny ma zagwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał zalecany przez producenta urządzenia, oferowane materiały eksploatacyjne muszą być: dopuszczone do obrotu na terenie RP, wolne od wad technicznych i prawnych, cała partia danego produktu musi posiadać identyczne oznaczenia oraz oryginalne fabryczne opakowania (z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów) bez śladów otwierania opakowania. Materiały równoważne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości drukowania w urządzeniach opisanych w dodatku nr 1 do SIWZ oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń.
d) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii używanego sprzętu.
Zaoferowane tonery muszą spełniać wymogi norm: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego monochromatycznie, ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego kolorowo.
3. W trakcje realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w formularzu cenowym. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym (pochodzącym od producenta urządzenia), pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny oraz parametrów technicznych.
4. Ilość materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w dodatku nr 1 do SIWZ, jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości materiałów eksploatacyjnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Radomszczański
Ulica ul. Leszka Czarnego 22
Nr domu 22
Miejscowość Radomsko
Kod Pocztowy 97-500
Województwo łódzkie
Tel 044 6834509
Fax 044 6834192
Internet www.powiat.radomszczanski.pl
Regon 59064844500000
E-mail starostwo@powiat.radomszczanski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy i tonerów do drukarek lub kserokopiarek o łącznej wartości minimum 50.000,00 PLN brutto
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) zastąpienia produktów równoważnych, wskazanych w formularzu ofertowym, produktem oryginalnym (pochodzącym od producenta urządzenia), pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny oraz parametrów technicznych; 5) zmiany innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip
Adres uzyskania siwz Powiat Radomszczański, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22, Referat ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych, pok. 217
Data składania wniosków 08/01/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Powiat Radomszczański, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22, Kancelaria Ogólna, pok. 27.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)