GuidZP400 |
3bb99756-ea62-4b69-8dea-3aa3cb61da90
|
Biuletyn |
631321-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Obryte
|
Regon |
55066813700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Obryte
|
Zamawiajacy adres numer domu |
185
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Obryte
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07215
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 411 004
|
Zamawiajacy fax |
297 411 004
|
Zamawiajacy email |
obryte@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
obryte.biuletyn.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
obryte.biuletyn.net
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
obryte.biuletyn.net
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2018 roku
|
Numer referencyjny |
IZ.271.ZP.11.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2018 roku
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
3. Rodzaj artykułów określa załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Ilość dostarczonych artykułów w ciągu całego okresu trwania umowy uzależniona będzie od ilości dzieci korzystających z dożywiania.
5. Ilość dostawy artykułów (na jeden dzień) będzie określona każdorazowo przy zamówieniu.
6. Dostawy artykułów nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od pracy oraz ferie i wakacje szkolne.
7. Dostawa zamówienia ma się odbywać w ciągu dwóch dni po zgłoszeniu zamówienia pisemnego, ustnego lub telefonicznego tzn. jednego dnia zamówienie – dostawa tego samego dnia lub na drugi dzień do godziny 7:30. W przypadku zamówienia w piątek dostawa w poniedziałek.
8. W przypadku zmniejszenia lub braku środków na dożywianie w trakcie realizacji zamówienia – Zamawiający może zmniejszyć wielkość zamówień lub rozwiązać umowę za 30 dniowym okresem wypowiedzenia.
9. W przypadku wystąpienia reklamacji, załatwiane one będą przez Wykonawcę w terminie 2 dni.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków szczególnych w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – co najmniej jedna usługa trwająca nie krócej niż 10 miesięcy, polegająca na dostawach artykułów żywnościowych dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie zorganizowanego żywienia, którego wartość była nie mniejsza niż 80 tys. zł brutto – do wykorzystania druk załącznika nr 4 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wraz z ofertą należy złożyć aktualne na dzień składania ofert:
a) oświadczenia, zwane dalej „Oświadczeniem”, którego wzór określa Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców „Oświadczenie”, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
2. W terminie do 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej gminy informacji z publicznego otwarcia ofert, należy złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustaw. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
(Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może złożyć wraz z ofertą)
4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy do łączyć:
1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: składa także odrębne oświadczenie dla każdego z tych podmiotów
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane załącznik Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Dowodami, o których mowa wyżej mogą być:
a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
b)oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a),
2.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 należy złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru, załącznik Nr 3 do SIWZ.
2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3)Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany, o których mowa w ust.1, obejmować mogą zmianę każdego z postanowień umowy, w tym zmianie zakresu świadczenia obu stron, o ile nie spowodują wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ w postępowaniu w wyniku, którego została zawarta niniejsza umowa, chyba że spełniony zostanie następujący warunek: nastąpi zmiana stawki podatku VAT.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|