Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów

Data publikacji 2017-12-13
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632543-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Worki typu (LDPE) służące do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 0,11 m3 wraz z tasiemkami do wiązania.


A. Wymiary worków:
70 cm x 110 cm

B. Grubość folii:
- worki na szkło: min. 0,075 mm
- worki na tworzywa sztuczne: min 0,050 mm
- worki na makulaturę: min 0,050 mm
- worki na trawy, liście min. 0,075 mm
- worki na popiół, min. 0,075 mm

C. Kolory worków:
- worki na szkło: zielony
- worki na tworzywa sztuczne i metale: żółte
- worki na makulaturę: niebieskie
- worki na trawy, liście: brązowe
- worki na popiół: szare

D. Napisy na workach:
Na workach należy zamieścić informację dotyczącą przeznaczenia worka oraz co można wrzucać, czego nie można wrzucać, adres i logo zamawiającego. Treść informacji należy ustalić z zamawiającym.

E. Ilości worków oraz termin dostawy:
- worki na szkło: 130.000 szt.
- worki na tworzywa sztuczne i metale: 350.000 szt.
- worki na makulaturę: 190.000 szt.
- worki na trawy, liście: 395.000 szt.
- worki na popiół: 35.000 szt.


Ogółem 1.100.000 szt.

1.Dostawa do 10 dni od dnia podpisania umowy:

- worki na szkło: 40.000 szt.
- worki na tworzywa sztuczne i metale: 80.000 szt.
- worki na makulaturę: 40.000 szt.
- worki na trawy: 105.000 szt.
- worki na popiół: 35.000 szt.



2.Dostawa:
- nie wcześniej niż 03 kwietnia 2018 r. – nie później niż 17 kwietnia 2018 r.

- worki na szkło: 30.000 szt.
- worki na tworzywa sztuczne i metale: 90.000 szt.
- worki na makulaturę: 50.000 szt.
- worki na trawy: 100.000 szt.

3.Dostawa:
- nie wcześniej niż 03 lipca 2018 r. – nie później niż 20 lipca 2018 r.
- worki na szkło: 30.000 szt.
- worki na tworzywa sztuczne i metale: 90.000 szt.
- worki na makulaturę: 50.000 szt.
- worki na trawy: 100.000 szt.

4. Dostawa:

- nie wcześniej 02 października 2018 r. nie później niż 10 października 2018 r.

- worki na szkło: 30.000 szt.
- worki na tworzywa sztuczne i metale: 90.000 szt.
- worki na makulaturę: 50.000 szt.
- worki na trawy: 90.000 szt.


2. Termin płatności:
- 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego dla danego okresu dostawy.
3. Okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
4. Ogólna wartość zamówienia powinna zawierać koszt transportu i wyładunku na Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
6. Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje i nie mogą być na rolkach (sztuki), worki maja mieć tasiemki do zawiązywania.
7. Zamawiający przewiduje zbadanie grubości worków w danej dostawie. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zastosuje sankcje wynikające z załączonej do niniejszej SIWZ umowy.






Dodatkowe informacje

GuidZP400 43fbdb67-9018-4a52-bcaf-e03d81a99c38
Biuletyn 632543-N-2017
Zamawiajacy nazwa Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
Regon 27385470400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lokalna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 198 427
Zamawiajacy email szymon.lakota@master.tychy.pl
Adres strony url www.master.tychy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Przedsiębiorstwo Międzygminne
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.master.tychy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.master.tychy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
Numer referencyjny DWS 12/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Worki typu (LDPE) służące do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 0,11 m3 wraz z tasiemkami do wiązania. A. Wymiary worków: 70 cm x 110 cm B. Grubość folii: - worki na szkło: min. 0,075 mm - worki na tworzywa sztuczne: min 0,050 mm - worki na makulaturę: min 0,050 mm - worki na trawy, liście min. 0,075 mm - worki na popiół, min. 0,075 mm C. Kolory worków: - worki na szkło: zielony - worki na tworzywa sztuczne i metale: żółte - worki na makulaturę: niebieskie - worki na trawy, liście: brązowe - worki na popiół: szare D. Napisy na workach: Na workach należy zamieścić informację dotyczącą przeznaczenia worka oraz co można wrzucać, czego nie można wrzucać, adres i logo zamawiającego. Treść informacji należy ustalić z zamawiającym. E. Ilości worków oraz termin dostawy: - worki na szkło: 130.000 szt. - worki na tworzywa sztuczne i metale: 350.000 szt. - worki na makulaturę: 190.000 szt. - worki na trawy, liście: 395.000 szt. - worki na popiół: 35.000 szt. Ogółem 1.100.000 szt. 1.Dostawa do 10 dni od dnia podpisania umowy: - worki na szkło: 40.000 szt. - worki na tworzywa sztuczne i metale: 80.000 szt. - worki na makulaturę: 40.000 szt. - worki na trawy: 105.000 szt. - worki na popiół: 35.000 szt. 2.Dostawa: - nie wcześniej niż 03 kwietnia 2018 r. – nie później niż 17 kwietnia 2018 r. - worki na szkło: 30.000 szt. - worki na tworzywa sztuczne i metale: 90.000 szt. - worki na makulaturę: 50.000 szt. - worki na trawy: 100.000 szt. 3.Dostawa: - nie wcześniej niż 03 lipca 2018 r. – nie później niż 20 lipca 2018 r. - worki na szkło: 30.000 szt. - worki na tworzywa sztuczne i metale: 90.000 szt. - worki na makulaturę: 50.000 szt. - worki na trawy: 100.000 szt. 4. Dostawa: - nie wcześniej 02 października 2018 r. nie później niż 10 października 2018 r. - worki na szkło: 30.000 szt. - worki na tworzywa sztuczne i metale: 90.000 szt. - worki na makulaturę: 50.000 szt. - worki na trawy: 90.000 szt. 2. Termin płatności: - 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego dla danego okresu dostawy. 3. Okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. 4. Ogólna wartość zamówienia powinna zawierać koszt transportu i wyładunku na Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej 11. 6. Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje i nie mogą być na rolkach (sztuki), worki maja mieć tasiemki do zawiązywania. 7. Zamawiający przewiduje zbadanie grubości worków w danej dostawie. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zastosuje sankcje wynikające z załączonej do niniejszej SIWZ umowy.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Kolejne dostawy sukcesywnie zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: - wykonała a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 główne dostawy. Za dostawę główną zamawiający uzna dostawę worków do selektywnej zbiórki odpadów o minimalnej wartości netto 300.000 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. c) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1.Wadium należy wnieść w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 21 grudnia 2017 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności, 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Master Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)