Dostawa prasy zagranicznej na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego

Data publikacji 2017-12-13
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632098-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa prasy zagranicznej, wydanej w roku 2018, do Biblioteki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie.
2. W odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego tytułów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do ich elektronicznych wydań w sieci Zamawiającego na komputerach, których adresy IP zostaną wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnić ten dostęp nieprzerwanie w roku 2018, bez ograniczeń co do liczby stanowisk komputerowych pracujących w sieci lokalnej Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – wykaz zamawianej prasy.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb7e4742-70b0-4ab9-801e-b1867ffd087d
Biuletyn 632098-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Regon 000289093
Zamawiajacy adres ulica Marymoncka
Zamawiajacy adres numer domu 99/103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-813
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 693 700
Zamawiajacy fax 225 693 712
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl
Adres strony url http://www.cmkp.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103, 01-813 Warszawa, pok. 28-29 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa prasy zagranicznej na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
Numer referencyjny ZP-1095/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa prasy zagranicznej, wydanej w roku 2018, do Biblioteki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie. 2. W odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego tytułów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do ich elektronicznych wydań w sieci Zamawiającego na komputerach, których adresy IP zostaną wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnić ten dostęp nieprzerwanie w roku 2018, bez ograniczeń co do liczby stanowisk komputerowych pracujących w sieci lokalnej Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – wykaz zamawianej prasy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 43200,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia 1 stycznia 2018 r. (jednak nie wcześniej niż od dnia zawarcia umowy) do dnia 30 czerwca 2019 r. 2. Zamówienie dotyczy dostawy prasy wydanej wyłącznie w roku 2018. 3. Jest to zamówienie udzielane w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a stosownie do art. 32 ust. 4 ustawy Pzp, łączna wartość poszczególnych części zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro oraz nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp dla dostaw.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykaże, że posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, co oznacza że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, polegające na dostawie prasy lub świadczeniu usługi prenumeraty prasy zagranicznej (tj. wydawanej w innym kraju niż kraj siedziby podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie), trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej jednego roku każde i o wartości rocznej nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każde. UWAGA: - na potrzeby obliczania okresu doświadczenia, tj. okresu zrealizowanych dostaw/usług, przyjmuje się, że jeden rok odpowiada 12 miesiącom, a termin wyrażony w miesiącach i latach – liczy się, zakładając, że upływa w przeddzień dnia o tej samej nazwie co dzień początkowy; - w przypadku dostaw/usług nadal wykonywanych, wartość i zakres dostawy/usługi wykonanej do dnia składania ofert (nie późniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku; - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców (lub kilku z nich łącznie) musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego; - jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN, według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca obowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw/usług, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ oraz w pkt III.1.3 ogłoszenia o zamówieniu, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu dostaw/usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) dowody, o których mowa powyżej, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia oraz łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw firm tych podwykonawców; 2) wypełniony formularz cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o oferowanym przedmiocie zamówienia, cenach jednostkowych brutto i łącznej cenie ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca – w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez: 1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku: a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy Prasy, c) wystąpienia okoliczności leżących po stronie wydawcy Prasy; 2) zmianę w zakresie specyfiki tytułów i ich ilości wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Umowy lub obniżenie ceny umownej w przypadku: a) wystąpienia Zamawiającego o dokonanie zmiany Umowy, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować obniżenia wartości Umowy, o której mowa § 4 ust. 1, o więcej niż 50%, b) wystąpienia okoliczności niezawinionych przez żadną ze Stron, w szczególności w przypadku gdy wydawca Prasy zmieni częstotliwość wydawania lub zaprzestanie wydawania określonych tytułów; 3) zmianę wykazu adresów IP wskazanych w treści Załącznika nr 2 do Umowy (dodanie nowych adresów lub usunięcie adresów pierwotnie wskazanych); 4) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zastosowanie mają postanowienia § 7 ust. 4.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki 1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim; 2) oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)