GuidZP400 |
cb7e4742-70b0-4ab9-801e-b1867ffd087d
|
Biuletyn |
632098-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
|
Regon |
000289093
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marymoncka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
99/103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-813
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 693 700
|
Zamawiajacy fax |
225 693 712
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.cmkp.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103, 01-813 Warszawa, pok. 28-29 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa prasy zagranicznej na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
|
Numer referencyjny |
ZP-1095/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa prasy zagranicznej, wydanej w roku 2018, do Biblioteki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie.
2. W odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego tytułów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do ich elektronicznych wydań w sieci Zamawiającego na komputerach, których adresy IP zostaną wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnić ten dostęp nieprzerwanie w roku 2018, bez ograniczeń co do liczby stanowisk komputerowych pracujących w sieci lokalnej Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – wykaz zamawianej prasy.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
43200,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia 1 stycznia 2018 r. (jednak nie wcześniej niż od dnia zawarcia umowy) do dnia 30 czerwca 2019 r.
2. Zamówienie dotyczy dostawy prasy wydanej wyłącznie w roku 2018.
3. Jest to zamówienie udzielane w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a stosownie do art. 32 ust. 4 ustawy Pzp, łączna wartość poszczególnych części zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro oraz nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp dla dostaw.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykaże, że posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, co oznacza że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, polegające na dostawie prasy lub świadczeniu usługi prenumeraty prasy zagranicznej (tj. wydawanej w innym kraju niż kraj siedziby podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie), trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej jednego roku każde i o wartości rocznej nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każde.
UWAGA: - na potrzeby obliczania okresu doświadczenia, tj. okresu zrealizowanych dostaw/usług, przyjmuje się, że jeden rok odpowiada 12 miesiącom, a termin wyrażony w miesiącach i latach – liczy się, zakładając, że upływa w przeddzień dnia o tej samej nazwie co dzień początkowy; - w przypadku dostaw/usług nadal wykonywanych, wartość i zakres dostawy/usługi wykonanej do dnia składania ofert (nie późniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku; - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców (lub kilku z nich łącznie) musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego; - jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN, według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca obowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz dostaw/usług, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ oraz w pkt III.1.3 ogłoszenia o zamówieniu, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu dostaw/usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ;
2) dowody, o których mowa powyżej, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert:
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o:
a) oferowanym przedmiocie zamówienia oraz łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia,
b) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności,
c) terminie związania ofertą,
d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń,
e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw firm tych podwykonawców;
2) wypełniony formularz cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o oferowanym przedmiocie zamówienia, cenach jednostkowych brutto i łącznej cenie ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia;
3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy:
a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców,
b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ:
a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
3. Wykonawca – w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:
1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
/UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy Prasy,
c) wystąpienia okoliczności leżących po stronie wydawcy Prasy;
2) zmianę w zakresie specyfiki tytułów i ich ilości wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Umowy lub obniżenie ceny umownej w przypadku:
a) wystąpienia Zamawiającego o dokonanie zmiany Umowy, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować obniżenia wartości Umowy, o której mowa § 4 ust. 1, o więcej niż 50%,
b) wystąpienia okoliczności niezawinionych przez żadną ze Stron, w szczególności w przypadku gdy wydawca Prasy zmieni częstotliwość wydawania lub zaprzestanie wydawania określonych tytułów;
3) zmianę wykazu adresów IP wskazanych w treści Załącznika nr 2 do Umowy (dodanie nowych adresów lub usunięcie adresów pierwotnie wskazanych);
4) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zastosowanie mają postanowienia § 7 ust. 4.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim; 2) oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|