1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dostawę urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części: 1) część I zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 2 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, wyposażeniem dodatkowym (stacja, monitor, klawiatura i mysz z podkładką) oraz drukarką na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu; 2) część II zamówienia – dostawa pakietu Microsoft Office 2016 / Word, EXCEL, PowerPoint / w ramach programu ,,Aktywny samorząd” finansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”; 3) część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 1 skanera przenośnego, w ramach programu ,,Aktywny samorząd” finansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”; 4) część IV zamówienia – dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 25 miesięcy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu; 5) część V zamówienia – dostawa dwóch niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu; 6) część VI zamówienia – dostawa pięciu niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do pomieszczeń Zamawiającego
przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c, zainstaluje i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni od dnia zawarcia umowy. 3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów odbioru. 4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego. 5) Po dostarczeniu sprzętu, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową. 6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia, zawierające co najmniej numery fabryczne tychże elementów. 8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, są fabrycznie nowe i nieużywane. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętów powystawowych. 9) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 24 miesiące) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 10) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 11) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. 12) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 13) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe dostarczone w ramach umowy, są wolne od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 14) Gwarancja obejmuje wszystkie - wykryte podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania - usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie jego poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania. 15) Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych. 16) Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinny następować za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie. 17) Rozpoczęcie naprawy powinno nastąpić w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia), natomiast zakończenie naprawy - najdalej po 48 godzinach od zgłoszenia, z tym, że czas naprawy wyłączony jest z okresu gwarancyjnego. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach. 18) Podczas naprawy sprzętu komputerowego, Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy. 19) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie. 20) W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy. 21) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 22) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu. |
GuidZP400 |
ab4f6d63-0db1-48da-9aae-cbcc5cf62334
|
Biuletyn |
632216-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
|
Regon |
572128200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 508 565
|
Zamawiajacy fax |
566 486 447
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mopr.torun.pl
|
Adres strony url |
www.mopr.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopr.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopr.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dostawę urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu
|
Numer referencyjny |
OA.2611.15.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dostawę urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części: 1) część I zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 2 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, wyposażeniem dodatkowym (stacja, monitor, klawiatura i mysz z podkładką) oraz drukarką na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu; 2) część II zamówienia – dostawa pakietu Microsoft Office 2016 / Word, EXCEL, PowerPoint / w ramach programu ,,Aktywny samorząd” finansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”; 3) część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 1 skanera przenośnego, w ramach programu ,,Aktywny samorząd” finansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”; 4) część IV zamówienia – dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 25 miesięcy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu; 5) część V zamówienia – dostawa dwóch niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu; 6) część VI zamówienia – dostawa pięciu niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do pomieszczeń Zamawiającego
przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c, zainstaluje i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni od dnia zawarcia umowy. 3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów odbioru. 4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego. 5) Po dostarczeniu sprzętu, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową. 6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia, zawierające co najmniej numery fabryczne tychże elementów. 8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, są fabrycznie nowe i nieużywane. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętów powystawowych. 9) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 24 miesiące) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 10) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 11) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. 12) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 13) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe dostarczone w ramach umowy, są wolne od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 14) Gwarancja obejmuje wszystkie - wykryte podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania - usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie jego poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania. 15) Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych. 16) Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinny następować za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie. 17) Rozpoczęcie naprawy powinno nastąpić w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia), natomiast zakończenie naprawy - najdalej po 48 godzinach od zgłoszenia, z tym, że czas naprawy wyłączony jest z okresu gwarancyjnego. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach. 18) Podczas naprawy sprzętu komputerowego, Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy. 19) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie. 20) W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy. 21) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 22) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych (sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zaakceptowane ogólne warunki umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ); Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, instalacja i konfiguracja 2 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, wyposażeniem dodatkowym (stacja, monitor, klawiatura i mysz z podkładką) oraz drukarką
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
część I zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 2 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, wyposażeniem dodatkowym (stacja, monitor, klawiatura i mysz z podkładką) oraz drukarką na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pakietu Microsoft Office 2016 / Word, EXCEL, PowerPoint /
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48624000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
część II zamówienia – dostawa pakietu Microsoft Office 2016 / Word, EXCEL, PowerPoint / w ramach programu ,,Aktywny samorząd” finansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, instalacja i konfiguracja 1 skanera przenośnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 1 skanera przenośnego, w ramach programu ,,Aktywny samorząd” finansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 25 miesięcy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48624000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
część IV zamówienia – dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 25 miesięcy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dwóch niszczarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
część V zamówienia – dostawa dwóch niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pięciu niszczarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
część VI zamówienia – dostawa pięciu niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu
|
| |