Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Data publikacji 2012-12-28
Data zakończenia 2013-01-07 08:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531196 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251105, 301923200, 301921136, 302343001, 302344002, 302372506
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych zgodnie z niniejszą specyfikacją. Materiały eksploatacyjne do urządzeń komputerowych będą dostarczane zamawiającemu w drodze odrębnych zamówień składanych telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Podane w załączniku nr 5 do SIWZ ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w wielkościach ani co do kwoty podanych w załączniku nr 5. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 60 % ceny podanej w formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od zamawiającego pojemników po zużytych tonerach i tuszach celem utylizacji.Inne wymagania: Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały eksploatacyjne oryginalne, zalecane przez producenta urządzenia lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały zalecane przez producenta urządzenia w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. Parametry wkładów równoważnych do urządzeń drukujących atramentowych i laserowych muszą być nie gorsze od parametrów materiałów oryginalnych, zalecanych przez producenta urządzenia w tym, między innymi, w zakresie uzyskiwanej: wydajności druku (ilości stron);jakości wydruku zapewniającej: uzyskanie wydruku z jakością o określonej rozdzielczości nie gorszą niż wynika to ze specyfikacji technicznej producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty (np.: HP ImageREt 3600), wierność odtwarzania szerokiego spektrum barw w przestrzeni barw chromatycznych i achromatycznych (równoważność odtwarzania wszystkich barw z ich odcieniami i jasnościami), odporność wydruku na działanie: światła, wilgoci i wody, odporność wydruku na ścieranie; zgodności parametrów jakościowych wydruku na różnych nośnikach druku (folii, papierze o różnej gramaturze i innych), które mogą być użyte zgodnie ze specyfikacją producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty. Wkłady muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie refabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń. Materiały eksploatacyjne muszą być w oryginalnych opakowaniach (tonery i tusze w opakowaniach hermetycznych) producenta z jego logo, podanymi: nazwą i typem produktu oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone. W przypadku wkładów do urządzeń drukujących atramentowych i laserowych opis przeznaczenia materiału równoważnego musi być zgodny z opisem przeznaczenia zamawianego materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia (wskazanie kompatybilności z wszystkimi urządzeniami, do których przeznaczony jest zamawiany materiał oryginalny zalecany przez producenta urządzenia). Materiały eksploatacyjne wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzeń i ich podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itp. od fabrycznie nowych, oryginalnych materiałów producenta urządzeń lub przez niego zalecanych, zostaną wymienione w ramach gwarancji na nowe materiały wolne od wad. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach realizacji umowy, nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń, do których materiały są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy, będą posiadały gwarancję realizowaną przez wykonawcę lub producenta. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ekspertyzą i naprawą urządzenia w tym między innymi kosztów wymiany bębna, głowic, itp., jeżeli uszkodzenie spowodowane zostało stosowaniem materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta uszkodzonego urządzenia. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty uzyskania opinii (ekspertyzy) oraz naprawy ponosi wykonawca. Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy, pochodzą z legalnego źródła, są dopuszczone do obrotu na terenie Polski oraz są wytworzone zgodnie z prawami patentowymi; Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania materiałów eksploatacyjnych, dostarczonych w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Ulica al. Niepodległości 10
Nr domu 10
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-875
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8569000, 8569500
Fax 061 8543988
Internet www.ue.poznan.pl
E-mail tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace 20%
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 7 stycznia 2013r., godz. 08:00 - w wysokości: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 pzp.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony po potwierdzeniu wykonania, co najmniej jednej dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych w okresie trzech ostatnich lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Ocenie podlegać będzie oświadczenie Wykonawcy na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku oferowania równoważnych wkładów do drukarek atramentowych i laserowych - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały zalecane przez producenta urządzenia w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych odpowiadających specyfikacjom technicznym określonym w punkcie 5.3.2. SIWZ Podmiot uprawniony do kontroli jakości powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzonych badań popartych stosownymi dokumentami, dysponujący niezbędną aparaturą badawczą i pomiarową konieczną do przeprowadzenia wymaganych testów i badań. Podmiot powyższy przeprowadzi niezbędne badania i testy zgodnie z obowiązującymi wymaganiami badawczymi i metrologicznymi zapewniając tym samym wiarygodność i poprawność uzyskanych wyników. Certyfikat wystawiony przez podmiot uprawniony do poświadczania zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzający spełnianie przez wykonawcę warunków normy ISO 9001 w zakresie przedmiotu zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy, pochodzą z legalnego źródła, są dopuszczone do obrotu na terenie Polski oraz że są wytworzone zgodnie z prawami patentowymi. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do terminu składania ofert. Wypełniona i podpisana Specyfikacja ilościowo-cenowa z okresami gwarancji oferowanych materiałów eksploatacyjnych (załącznik nr 5 do SIWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy lub Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanych materiałów eksploatacyjnych w sytuacji gdy nastąpi wycofanie danego materiału (asortymentu) z produkcji przez producenta, a dostępne będą materiały eksploatacyjne o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że ich cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie Wycofanie danego materiału eksploatacyjnego (asortymentu) z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanych materiałów eksploatacyjnych w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zrealizować dostawy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępne będą materiały eksploatacyjne o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz, że cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, d) zmianę dotyczącą dostarczanych materiałów eksploatacyjnych w sytuacji niedostępności na rynku materiałów eksploatacyjnych objętych ofertą Wykonawcy, a dostępne będą materiały eksploatacyjne o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że ich cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. W przypadkach opisanych pod lit. b) - d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu materiały eksploatacyjne, których parametry techniczne będą takie same lub lepsze aniżeli wymienione w ofercie Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych innych materiałów (asortymentu) a po zaakceptowaniu zmian przez Zamawiającego, do podpisania stosownego aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 czas dostawy materiałów eksploatacyjnych
Kryt 2p 20
Kryt 3 gwarancja na oferowane materiały eksploatacyjne
Kryt 3p 10
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10,bud B pokój 107
Data składania wniosków 07/01/2013
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 w Kancelarii Budynek B pok. 016
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)