Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie

Data publikacji 2017-12-13
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.
Miejscowość Świebodzin
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632278-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik numer 5 – Formularz cenowy do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Określone w załączniku nr 5 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek, określone w załączniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala.
Niniejsze zamówienie obejmuje 8 pakietów – wg załącznika nr 5 do SIWZ - formularz cenowy.
W przypadku leków dopuszczalne jest zaoferowanie innego leku niż wskazany w formularzu cenowym, tzw. odpowiednika – lek równoważny. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki lecz różniącego się postacią przy zachowaniu tej samej drogi podania. Tabletka może mieć postać drażetki, kapsułki, tabletki powlekanej, tabletki dojelitowej i odwrotnie. Ampułka może mieć postać fiolki i odwrotnie. Zamawiający wyraża zgodę na zamianę fiolki na ampułko-strzykawkę natomiast nie wyraża zgody na zamianę ampułko-strzykawki na fiolkę.
Dopuszczalne jest zaoferowanie towarów pakowanych inaczej niż zostało to opisane w formularzu cenowym pod warunkiem zastosowania zbiorczego opakowania mniejszego od określonego przez Zamawiającego oraz prawidłowego przeliczenia przez Wykonawcę swojej oferty odpowiednio do ilości określonych w formularzu cenowym w zaokrągleniu do pełnego opakowania w górę ( np. op./50 szt. = 2 x op./25 szt. lub np. op./50 szt. = 5 x op./12 szt.).
W przypadku gdy lek znajdujący się w formularzu cenowym nie jest produkowany lub jest tymczasowo wycofany z produkcji i nie można zastosować odpowiadającego mu zamiennika/odpowiednika należy nie wyceniać danej pozycji formularza cenowego oraz zaznaczyć w danym wierszu „lek wycofany z produkcji – brak zamiennika”. W takim przypadku wykonawca musi załączyć oświadczenie producenta w języku polskim potwierdzające fakt zaprzestania produkcji lub fakt tymczasowego zaprzestania produkcji leku na dzień składania ofert.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.).
2. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej od poniedziałku do piątku wyłącznie do godz. 11:00.
Towar pozostawiony poza apteką uważa się za niedostarczony zgodnie z umową.
b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie może przekroczyć ….. dni roboczych (Wykonawca podaje w ofercie termin realizacji dostawy, nie więcej jednak niż 3 dni robocze) licząc od dnia złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem, chyba że w/w termin mija w dzień wolny od pracy wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy. Za dni robocze Zamawiający uważa dni od poniedziałku do piątku.
c) Wykonawca umożliwi również realizację zamówienia na cito w terminie 24 godzin licząc od chwili złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem.
d) każdy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawierać nr umowy, której dotyczy.
e) w przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek (tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afa712f6-a168-4cd8-b38b-980380c1f56c
Biuletyn 632278-N-2017
Zamawiajacy nazwa Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.
Regon 29063000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Świebodzin
Zamawiajacy kod pocztowy 66-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 4750601
Zamawiajacy fax 68 4750602
Zamawiajacy email lco@loro.pl
Adres strony url www.loro.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.loro.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.loro.pl
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, kurier, osobiście w siedzibie zamawiajacego-sekretariat
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin
Nazwa nadana zamowieniu Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
Numer referencyjny ZP.PN.15.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik numer 5 – Formularz cenowy do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Określone w załączniku nr 5 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek, określone w załączniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Niniejsze zamówienie obejmuje 8 pakietów – wg załącznika nr 5 do SIWZ - formularz cenowy. W przypadku leków dopuszczalne jest zaoferowanie innego leku niż wskazany w formularzu cenowym, tzw. odpowiednika – lek równoważny. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki lecz różniącego się postacią przy zachowaniu tej samej drogi podania. Tabletka może mieć postać drażetki, kapsułki, tabletki powlekanej, tabletki dojelitowej i odwrotnie. Ampułka może mieć postać fiolki i odwrotnie. Zamawiający wyraża zgodę na zamianę fiolki na ampułko-strzykawkę natomiast nie wyraża zgody na zamianę ampułko-strzykawki na fiolkę. Dopuszczalne jest zaoferowanie towarów pakowanych inaczej niż zostało to opisane w formularzu cenowym pod warunkiem zastosowania zbiorczego opakowania mniejszego od określonego przez Zamawiającego oraz prawidłowego przeliczenia przez Wykonawcę swojej oferty odpowiednio do ilości określonych w formularzu cenowym w zaokrągleniu do pełnego opakowania w górę ( np. op./50 szt. = 2 x op./25 szt. lub np. op./50 szt. = 5 x op./12 szt.). W przypadku gdy lek znajdujący się w formularzu cenowym nie jest produkowany lub jest tymczasowo wycofany z produkcji i nie można zastosować odpowiadającego mu zamiennika/odpowiednika należy nie wyceniać danej pozycji formularza cenowego oraz zaznaczyć w danym wierszu „lek wycofany z produkcji – brak zamiennika”. W takim przypadku wykonawca musi załączyć oświadczenie producenta w języku polskim potwierdzające fakt zaprzestania produkcji lub fakt tymczasowego zaprzestania produkcji leku na dzień składania ofert. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.). 2. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej od poniedziałku do piątku wyłącznie do godz. 11:00. Towar pozostawiony poza apteką uważa się za niedostarczony zgodnie z umową. b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie może przekroczyć ….. dni roboczych (Wykonawca podaje w ofercie termin realizacji dostawy, nie więcej jednak niż 3 dni robocze) licząc od dnia złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem, chyba że w/w termin mija w dzień wolny od pracy wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy. Za dni robocze Zamawiający uważa dni od poniedziałku do piątku. c) Wykonawca umożliwi również realizację zamówienia na cito w terminie 24 godzin licząc od chwili złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem. d) każdy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawierać nr umowy, której dotyczy. e) w przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek (tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym)
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części XI SIWZ ust. 2 pkt. 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli dokumenty , o których mowa powyżej w ust. 2 pkt. 1),2),3), dostępne są w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wykonawca składa oświadczenie – formularz ofertowy pkt. 11.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującym prawem. Na tą okoliczność koniecznym jest złożenie oświadczenia Wykonawcy, że oferowane przez niego wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i posiadają aktualne świadectwa rejestracji, a świadectwa te zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego – Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy pkt. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na żądanie Zamawiającego przedłoży katalog, materiały techniczne lub próbki zawierające informacje wskazujące, że oferowane towary spełniają wymagane parametry określone przez Zamawiającego – załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy pkt. 4
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 2) oświadczenia – załącznik nr 2 i 3 3) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 20157 r. poz. 1579 ze zm.), przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy w zakresie: a)zmiany danych Dostawcy lub Zamawiającego, w tym danych teleadresowych, nazwy czy też formy prawnej którejkolwiek ze Stron, b)zmiany wynagrodzenia Dostawcy w przypadku: - urzędowej zmiany cen leków wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, poprzez podniesienie lub obniżenie ceny jednostkowej brutto, - zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, poprzez podniesienie lub obniżenie ceny jednostkowej brutto, - zmiany cen na leki importowane wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, poprzez podniesienie lub obniżenie ceny jednostkowej brutto, c) zmiany poszczególnych towarów wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy – Formularz cenowy w przypadku zaprzestania bądź wstrzymania ich produkcji czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamienniki”, tj. towary równoważne - pod warunkiem, że spełnią one wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową wynikającą ze złożonej oferty. 2.W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt a) Strona, której zmiana dotyczy zobowiązana jest do powiadomienia na piśmie drugiej Strony o zaistniałej zmianie. Powiadomienie winno zostać wysłane drugiej Stronie za potwierdzeniem odbioru. 3.W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt b) Strona, która inicjuje zmianę zobowiązana jest do powiadomienia na piśmie drugiej Strony o zaistniałej zmianie podając jej uzasadnienie. Powiadomienie winno zostać wysłane drugiej Stronie za potwierdzeniem odbioru. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt b) obowiązują od dnia wejścia w życie aktów prawnych powodujących zmiany. 5.W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt c) Strona, inicjując zmianę, zobowiązana jest do powiadomienia na piśmie drugiej Strony o zaistniałej zmianie podając jej uzasadnienie i dołączenia oświadczenia producenta o zaprzestaniu lub wstrzymaniu produkcji danego towaru. Powiadomienie winno zostać wysłane drugiej Stronie za potwierdzeniem odbioru. 6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)