GuidZP400 |
b108af4c-d6a5-4fa9-a9b6-7a935735d15e
|
Biuletyn |
632132-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
|
Regon |
29728200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzeźnicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31540
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 618 810
|
Zamawiajacy fax |
122 618 822
|
Zamawiajacy email |
a.drzymala@rckik.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik.krakow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik.krakow.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tradycyjnie, kurierem lub pocztą, lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, ul Rzeznicza 11, 31-540 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały medyczne jednorazowe
|
Numer referencyjny |
ZP-20/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I - Nakłuwacze laboratoryjne, jednorazowe - 65 000 sztuk,
Część II:
1.Mikrokuwety do hemoglobinometru Hemo Control – 140 000 sztuk
2.Krew kontrolna do aparatu Hemo-Control w ilości 72 ml na rok
Część III - Środki opatrunkowe:
1. Poloplaster na tkaninie 5x2,5 – 16 000 sztuk
Część IV – kompres jałowy –210 000 sztuk
Część V - zestaw iniekcyjny (gazik mokry+ gazik suchy) 140 000 sztuk
Część VI- Podkłady higieniczne
Część VII - Plaster z opatrunkiem hemostatycznym – 210 000 sztuk
Częśc VIII -wskażniki napromieniania preparatów krwi – 16 000 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej leżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada odpowiednie zdolności techniczne lub zawodowe jeżeli wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie umowy na dostawy materiałów medycznych jednorazowych takich jak w odpowiedniej części lub podobnych co do zastosowania - każda zrealizowana umowa na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł poro-zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualny mi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
4)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
7) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zamiast dokumentów z ust 1-3 można złożyć postaci oświadczenia wykonawcy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł
2) -wykaz przynajmniej dwóch –wykonanych całościowo dostaw (umów) lub umów bedących w trakcie realizacji materiałow medycznych jednorazowych (każda na kwotę brutto co najmniej 10 000,00 zł) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Odpowiednio wypełniona tabela potwierdzająca spełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz próbki
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmian umowy dokonuje się formie pisemnej pod rygorem nieważności ,przy czym zgodnie z art. 144 ust 1, pkt 1 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji :
a) zastąpienia wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
c) konieczności zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
d) koniecznej zmiany w wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług. Jeżeli po zawarciu umowy zostanie zmieniona stawka podatku VAT na przedmiot umowy, cena ulegnie odpowiedniej zmianie z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego wprowadzającego tą zmianę, bez konieczności składania przez Strony dodatkowych oświadczeń, przy czym cena netto pozostanie bez zmian
e) Poniższe zmiany przedmiotu umowy nie wymagają zmiany niniejszej umowy, o ile zmienione wyroby będą nadal spełniać wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia :
• zmiana nazwy własnej,
• zmiana numeru katalogowego,
• zmiana producenta (w ramach grupy kapitałowej, do której należy producent zaoferowanych wyrobów),
• zmiana sposobu pakowania czy konfekcjonowania
Dostawca powiadomi Zamawiającego na piśmie o zmianach wskazanych w poprzednim zdaniu z odpowiednim wyprzedzeniem.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Nakłuwacze laboratoryjne, jednorazowe - 65 000 sztuk,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część I - Nakłuwacze laboratoryjne, jednorazowe - 65 000 sztuk,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mikrokuwety do hemoglobinometru Hemo Control – 140 000 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część II:
1.Mikrokuwety do hemoglobinometru Hemo Control – 140 000 sztuk
2.Krew kontrolna do aparatu Hemo-Control w ilości 72 ml na rok
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III - Środki opatrunkowe: 1. Poloplaster na tkaninie 5x2,5 – 16 000 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część III - Środki opatrunkowe:
1. Poloplaster na tkaninie 5x2,5 – 16 000 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV Kompresy jałowe – 210 000 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV
Kompresy jałowe – 210 000 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V Zestawy iniekcyjne (Gaziki jałowe)– 140 000 zestawów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część V
Zestawy iniekcyjne (Gaziki jałowe)– 140 000 zestawów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI Podkłady jałowe lub niejałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI
Podkłady jałowe lub niejałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII Plaster z opatrunkiem hemostatycznym– 210 000 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część VII
Plaster z opatrunkiem hemostatycznym– 210 000 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część VIII Wskażniki napromieniowania preparatów– 16 000 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część VIII
Wskażniki napromieniowania preparatów– 16 000 sztuk
|
| |