Materiały medyczne jednorazowe

Data publikacji 2017-12-13
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632132-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I - Nakłuwacze laboratoryjne, jednorazowe - 65 000 sztuk,
Część II:
1.Mikrokuwety do hemoglobinometru Hemo Control – 140 000 sztuk
2.Krew kontrolna do aparatu Hemo-Control w ilości 72 ml na rok
Część III - Środki opatrunkowe:
1. Poloplaster na tkaninie 5x2,5 – 16 000 sztuk
Część IV – kompres jałowy –210 000 sztuk
Część V - zestaw iniekcyjny (gazik mokry+ gazik suchy) 140 000 sztuk
Część VI- Podkłady higieniczne
Część VII - Plaster z opatrunkiem hemostatycznym – 210 000 sztuk
Częśc VIII -wskażniki napromieniania preparatów krwi – 16 000 sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b108af4c-d6a5-4fa9-a9b6-7a935735d15e
Biuletyn 632132-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
Regon 29728200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rzeźnicza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 618 810
Zamawiajacy fax 122 618 822
Zamawiajacy email a.drzymala@rckik.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.rckik.krakow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckik.krakow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tradycyjnie, kurierem lub pocztą, lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, ul Rzeznicza 11, 31-540 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Materiały medyczne jednorazowe
Numer referencyjny ZP-20/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I - Nakłuwacze laboratoryjne, jednorazowe - 65 000 sztuk, Część II: 1.Mikrokuwety do hemoglobinometru Hemo Control – 140 000 sztuk 2.Krew kontrolna do aparatu Hemo-Control w ilości 72 ml na rok Część III - Środki opatrunkowe: 1. Poloplaster na tkaninie 5x2,5 – 16 000 sztuk Część IV – kompres jałowy –210 000 sztuk Część V - zestaw iniekcyjny (gazik mokry+ gazik suchy) 140 000 sztuk Część VI- Podkłady higieniczne Część VII - Plaster z opatrunkiem hemostatycznym – 210 000 sztuk Częśc VIII -wskażniki napromieniania preparatów krwi – 16 000 sztuk
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej leżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca posiada odpowiednie zdolności techniczne lub zawodowe jeżeli wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie umowy na dostawy materiałów medycznych jednorazowych takich jak w odpowiedniej części lub podobnych co do zastosowania - każda zrealizowana umowa na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł poro-zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualny mi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 7) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Zamiast dokumentów z ust 1-3 można złożyć postaci oświadczenia wykonawcy
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł 2) -wykaz przynajmniej dwóch –wykonanych całościowo dostaw (umów) lub umów bedących w trakcie realizacji materiałow medycznych jednorazowych (każda na kwotę brutto co najmniej 10 000,00 zł) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odpowiednio wypełniona tabela potwierdzająca spełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz próbki
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmian umowy dokonuje się formie pisemnej pod rygorem nieważności ,przy czym zgodnie z art. 144 ust 1, pkt 1 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji : a) zastąpienia wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; c) konieczności zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d) koniecznej zmiany w wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany: -stawki podatku od towarów i usług. Jeżeli po zawarciu umowy zostanie zmieniona stawka podatku VAT na przedmiot umowy, cena ulegnie odpowiedniej zmianie z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego wprowadzającego tą zmianę, bez konieczności składania przez Strony dodatkowych oświadczeń, przy czym cena netto pozostanie bez zmian e) Poniższe zmiany przedmiotu umowy nie wymagają zmiany niniejszej umowy, o ile zmienione wyroby będą nadal spełniać wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia : • zmiana nazwy własnej, • zmiana numeru katalogowego, • zmiana producenta (w ramach grupy kapitałowej, do której należy producent zaoferowanych wyrobów), • zmiana sposobu pakowania czy konfekcjonowania Dostawca powiadomi Zamawiającego na piśmie o zmianach wskazanych w poprzednim zdaniu z odpowiednim wyprzedzeniem.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - Nakłuwacze laboratoryjne, jednorazowe - 65 000 sztuk,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 30
Zalacznik krotki opis Część I - Nakłuwacze laboratoryjne, jednorazowe - 65 000 sztuk,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mikrokuwety do hemoglobinometru Hemo Control – 140 000 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część II: 1.Mikrokuwety do hemoglobinometru Hemo Control – 140 000 sztuk 2.Krew kontrolna do aparatu Hemo-Control w ilości 72 ml na rok
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - Środki opatrunkowe: 1. Poloplaster na tkaninie 5x2,5 – 16 000 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część III - Środki opatrunkowe: 1. Poloplaster na tkaninie 5x2,5 – 16 000 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV Kompresy jałowe – 210 000 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część IV Kompresy jałowe – 210 000 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V Zestawy iniekcyjne (Gaziki jałowe)– 140 000 zestawów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część V Zestawy iniekcyjne (Gaziki jałowe)– 140 000 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI Podkłady jałowe lub niejałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część VI Podkłady jałowe lub niejałowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII Plaster z opatrunkiem hemostatycznym– 210 000 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część VII Plaster z opatrunkiem hemostatycznym– 210 000 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII Wskażniki napromieniowania preparatów– 16 000 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część VIII Wskażniki napromieniowania preparatów– 16 000 sztuk
  

Criterion

Kryteria -20% zaoferowanie terminu dostaw do 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia – 2 punkty; do 8 dni – 1 punkt, do 10 dni - 0 punktów
Znaczenie 20,00
  
Kryteria -20% - termin przydatności przedmiotu zamówienia : do 12 miesięcy - 0 punktów (jednocześnie 12 miesięcy to minimalny termin przydatności ) Co najmniej 17 miesięcy – 1 punkt. Co najmniej 22 miesiące – 2 punkty
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)