GuidZP400 |
fcc8b457-9f96-4a6a-ac79-98f1493a14bc
|
Biuletyn |
631957-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole nr 23
|
Regon |
367772592
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zwycięska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-033
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 717986712, +48 717986712
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.p023@wroclawskaedukacja.pl, referentp23.wroc@gmail.com
|
Adres strony url |
https://przedszkole23.edu.wroclaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://przedszkole23.edu.wroclaw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://przedszkole23.edu.wroclaw.pl/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PRZEDSZKOLE NR 23 we Wrocławiu, ul. Zwycięska 8a, 53-033 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 23 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we Wrocławiu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek, wydanie, wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat,
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie – wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem
stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego – przy
czym Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów
żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której
Wykonawca składa ofertę). b) dysponuje odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego
będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania – na potrzeby
niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem
przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do
SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie
realizacji przedmiotu umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W
takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu
zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w ust.1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie
podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany podatku
VAT jeszcze nie wykonano. 2) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w
zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia
zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy.
Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy. 3)
Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt
nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie
określonej w ofercie Wykonawcy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej,
ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że
nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 5) Zmiany sposobu konfekcjonowania
towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta
z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego
wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 6) W przypadku wstrzymania
lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania
odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy
zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod
warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 - asortyment MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we
Wrocławiu. asortyment: WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we
Wrocławiu. asortyment: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we
Wrocławiu. asortyment: MROŻONKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we
Wrocławiu. asortyment: RYBY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we
Wrocławiu. asortyment: PIECZYWO
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PRZETWORY I SOKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15881000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we
Wrocławiu. asortyment: PRZETWORY I SOKI
|
| |