GuidZP400 |
13dc7fa3-deec-4c00-b092-b57db11cb815
|
Biuletyn |
631928-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Regon |
28864000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dębinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 491 248
|
Zamawiajacy fax |
58 3492074, 3461178
|
Zamawiajacy email |
ajarocka@uck.gda.pl
|
Adres strony url |
www.uck.gda.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Operator pocztowy, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 – parter, pokój 100
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla UCK
|
Numer referencyjny |
184/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4. Dostarczony sprzęt musi być :
a) fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń oraz nieobciążony prawami osób trzecich;
b) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta sprzętu (w razie konieczności dokonania naprawy gwarancyjnej sprzęt nie będzie musiał być przekazany w opakowaniach, w których został dostarczony do Zamawiającego);
c) wyposażony w dokumentację użytkownika w języku polskim;
d) oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
5. Licencje na dostarczone oprogramowanie Wykonawca wystawi na Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza udzielenie licencji bezpośrednio przez producenta.
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników dostarczonych urządzeń za pośrednictwem serwisu internetowego.
7. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
8. Serwis gwarancyjny świadczony będzie przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis producenta lub autoryzowanego partnera producenta sprzętu/generalnego dystrybutora w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe są wykonywane zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.
9. Wykonawca zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej, rozumianej jako przybycie serwisanta do siedziby Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
W przypadku konieczności wysłania niesprawnego sprzętu do producenta lub naprawy w siedzibie autoryzowanego serwisu koszty transportu ponosi Wykonawca.
10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
11. Dostawa sprzętu komputerowego będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy asortymentu: 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
12. Zapłata za dostarczony sprzęt realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, na podstawie faktur wystawianych za rzeczywiście dostarczony asortyment.
13. Sprzęt komputerowy wymieniony w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik 5 do SIWZ) musi spełniać parametry techniczne określone w Załączniku nr 6 do SIWZ.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
16. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP.
17. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania
i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
300000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż – kwoty :
Część 1 – 58.000,00 zł
Część 2 – 2.000,00 zł
W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość dostaw stanowi sumę dostaw brutto ustalonych dla poszczególnych części.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie wskazanym w ust. V pkt. 2) lit. c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze są produkowane zgodnie z normą ISO-9001 (część 1)
b. dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze są produkowane zgodnie z normą ISO-14001 (część 1)
c. Wpis komputera na stronie www.eu-energystar.org, potwierdzający spełnienie przez jednostkę centralną normy EnergyStar 6.1 (część 1)
d. EPEAT Gold dla części 1 dla stacji roboczych
e. EPEAT Silver dla części 1 dla monitorów oraz części 2
f. Certyfikat lub Deklaracja CE dla części 1,2
g. potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram
h. certyfikat Microsoft, w przypadku zaoferowania komputera z systemem Microsoft Windows – część 1
i. TCO 6.0 dla części 1
j. Norma EnergyStar 6.0 lub inne dokumenty wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone monitory odpowiadają wskazanym normą
k. ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta
l. Oświadczenie producenta sprzętu lub jego przedstawiciela na Polskę, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określone w załączniku nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|