GuidZP400 |
e304c51e-735f-4a8d-80de-ed9dc5384dda
|
Biuletyn |
630520-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
|
Regon |
000041683
|
Zamawiajacy adres ulica |
Park Kingi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieliczka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 2787111, 12 2787132
|
Zamawiajacy fax |
122 787 110
|
Zamawiajacy email |
marzena.siewruk@kopalnia.pl
|
Adres strony url |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna -Górnictwo
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe Dz. U. Poz. 1830 osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kopalnia soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz ochronnego”.
|
Numer referencyjny |
KSW/2017/EL/117
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części:
Część I zamówienia – „Dostawa koszul flanelowych ochronnych”
Część II zamówienia – „Dostawa odzieży ochronnej podstawowej”
Część III zamówienia –„Dostawa odzieży ochronnej ratowniczej”
Część IV zamówienia „Dostawa bielizny męskiej ochronnej”
Część V zamówienia „Dostawa skarpet przemysłowych”
Część VI zamówienia – „Dostawa odzieży ochronnej ocieplanej”
Część VII zamówienia – „Dostawa odzieży ochronnej specjalistycznej”
Część VIII zamówienia – „Dostawa odzieży i środków ochrony indywidualnej”
Część IX zamówienia – „Dostawa obuwia ochronnego – trzewiki i buty gumowe”
Część X zamówienia – „Dostawa rękawic ochronnych”
Część XI zamówienia – „Dostawa sprzętu ochrony osobistej – rękawice dielektryczne ”
Część XII zamówienia – „Dostawa środków ochrony indywidualnej”
Część XIII zamówienia – „Dostawa odzieży i obuwia roboczego”
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia od I do XIII.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia od I do XIII.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia od I do XIII.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, wybrany
Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia od I do XIII.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Warunki, które musi spełniać przedmiot zamówienia:
1) zapewnienie bezpiecznego stosowania środków ochrony indywidualnej w atmosferze zagrożonej wybuchem (dotyczy Wykonawców składających oferty na I ÷ XII część zamówienia z wyłączeniem części VIII)
2) udokumentowanie spełniania przez odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej, wymagań prawa polskiego i Unii Europejskiej (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia).
Ocena spełnienia przez przedmiot zamówienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów:
1) deklaracja zgodności WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz.U. z 2017 poz. 1226) oraz przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) - dotyczy części XIII.
2)certyfikat oceny typu WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz.U. z 2017 poz. 1226) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) - dotyczy części I-XII.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie, o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia
na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część I zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część II zamówienia – 2 500,00 zł
Część III zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część IV zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część V zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część VI zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część VII zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część VIII zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część IX zamówienia – 4 000,00 zł
Część X zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część XI zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część XII zamówienia – wadium nie ustanawia się
Część XIII zamówienia – wadium nie ustanawia się
1. Wadium w wysokości określonej powyżej dla danej części zamówienia należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna
Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/117 – należy określić część zamówienia
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII
pkt 2 niniejszej specyfikacji.
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa
w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60% ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu dostarczania zakupu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4, zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmiany wysokości opcji, do zakupu której zobowiązuje się Zamawiający,
2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, przewidzianej w umowie, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony,
3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 ust. 1,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi wystąpienia siły wyższej.
2. Zgodnie z brzmieniem art. 142 ust. 5 Ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy czym pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż z dniem 1 stycznia 2019 roku;
2) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Ustawy.
4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 3 nie powoduje powstania u żadnej
ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 3 każdej
ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy.
6. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa koszul flanelowych ochronnych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części I zamówienia nie ustanawia się wadium
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą koszul flanelowych ochronnych o gramaturze materiału 180 g/m2 zwanych dalej „koszulami”, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem.
2. Rodzaj i maksymalna ilość koszul objętych przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
L.p. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1. Koszula flanelowa ochronna antyelektrostatyczna, dopuszczona do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem
Gramatura materiału 180 g/m2 2 100 sztuk wzrost
od 160 cm
do 200 cm
rozm. kołnierza
od 38 cm
do 50 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu koszul wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość koszul, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży ochronnej podstawowej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części II zamówienia ustanowiono wadium w wysokości 2 500,00 zł - szczegóły zostały opisane w sekcji IV.1.2. ogłoszenia
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej podstawowej wyszczególnionej w poniższej tabeli zwanej dalej „odzieżą ochronną podstawową”.
2. Rodzaj i maksymalną ilość odzieży ochronnej podstawowej objętej przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
Lp. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1.
Ubranie ochronne antyelektrostatyczne z taśmami odblaskowymi , typ szwedzki
do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem
Na ubraniach ma znajdować się logo Zamawiającego (nadruk trwały koloru białego) wyśrodkowane na plecach na wysokości łopatek. Logo należy wyskalować proporcjonalnie do wysokości 25 cm, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 18 do SIWZ
Ubrania winny być dostarczane w kolorze granatowym obszyte taśmami odblaskowymi, gramatura materiału 280-300 g/m2 1 800 kpl
wzrost
od 160 cm
do 200 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu odzieży ochronnej podstawowej wymienionej powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość odzieży ochronnej podstawowej, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży ochronnej ratowniczej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla III części zamówienia wadium nie ustanawia się
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej ratowniczej wyszczególnionej w poniższej tabeli zwanej dalej „odzieżą ochronną ratowniczą”.
2. Rodzaj i maksymalną ilość odzieży ochronnej ratowniczej objętej przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
Lp. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1. Ubranie ochronne ratowniczo – górnicze antyelektrostatyczne, trudnopalne z taśmami odblaskowymi ,
Ubranie typu bluza i spodnie do pasa proste, z pasem ze szlufkami na pasek, przeznaczone do pracy w pomieszczeniach i wyrobiskach górniczych podczas prowadzenia akcji ratowniczych. Wzmocnione nakolanniki
Na ubraniach ma znajdować się:
a) na prawym rękawie bluzy Logo Zamawiającego w kolorze białym (nadruk trwały koloru białego) Logo należy wyskalować proporcjonalnie do wysokości 7 cm, na środku rękawa w odległości 8 cm od górnego szwu ramienia z zachowaniem pola ochronnego wokół znaku 3,5 cm , zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 18 do SIWZ na lewym rękawie bluzy napis: RATOWNIK GÓRNICZY o wys. 2 cm (nadruk trwały koloru białego), rozmieszczony na wysokości 8 cm od górnego szwu ramienia (zgodnie z logo na prawym rękawie)
b) na przedniej górnej lewej kieszeni bluzy znak ”Krzyża Maltańskiego” odpowiednio wyskalowany, o wys. 7 cm , wykonany techniką haftu, zgodny ze wzorem określonym w załączniku nr 19 do SIWZ.
Ubrania winny być dostarczane w kolorze ciemno-granatowym obszyte taśmami odblaskowymi, gramatura materiału 280-300 g/m2
20 kpl wzrost od 160cm do 200 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu odzieży ochronnej ratowniczej wymienionej powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość odzieży ochronnej ratowniczej, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części III zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa bielizny męskiej ochronnej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części IV zamówienia wadium nie ustanawia się
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą bielizny męskiej ochronnej wyszczególnionej w poniższej tabeli zwanej dalej „bielizną męską”.
2. Rodzaj i maksymalną ilość bielizny męskiej objętej przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
Lp. Rodzaj asortymentu Ilość Rozmiar
Bielizna męska ochronna antyelektrostatyczna: do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem o niżej wymienionym asortymencie
1 Kalesony męskie bawełniane ochronne (białe) 1 700 szt od 160
2 Podkoszulek męski ochronny – krótki rękaw 1 200 szt do 200 cm
3 Podkoszulek męski ochronny – długi rękaw 1 200 szt
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu bielizny męskiej wymienionej powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość bielizny męskiej o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części IV zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa skarpet przemysłowych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części V zamówienia wadium nie ustanawia się
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą skarpet przemysłowych w ilości wyszególnionej w poniższej tabeli zwanych dalej „skarpetami przemysłowymi”.
2. Rodzaj i maksymalną ilość bielizny męskiej objętej przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
Lp. Rodzaj asortymentu Ilość Rozmiar
1 Skarpety przemysłowe 1 500 par
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu skarpet przemysłowych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość skarpet przemysłowych o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części V zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży ochronnej ocieplanej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części VI zamówienia wadium nie ustanawia się
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej ocieplanej wyszczególnionej w poniższej tabeli zwanej dalej „odzieżą ocieplaną”
2. Rodzaj i maksymalną ilość odzieży ocieplanej objętej przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
Lp. Rodzaj asortymentu Ilość Rozmiar
1. Ubranie watowane ochronne (bluza + spodnie do pasa)
o gramaturze materiału 280-300g/m2, antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem
na bluzach ma znajdować się Logo Zamawiającego (nadruk trwały w kolorze białym). Logo należy wyskalować proporcjonalnie do wysokości 7 cm, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 18 do SIWZ. 180 kpl Wzrost od 160 cm
do 200 cm
2 Bluza watowana ochronna (kurtka ocieplana)
gramatura materiału 280-300g/m2, antyelektrostatyczna
do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem
na bluzach ma znajdować się Logo Zamawiającego (nadruk trwały w kolorze białym). Logo należy wyskalować proporcjonalnie do wysokości 7 cm, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 18 do SIWZ . 260 szt Wzrost od 160 cm
do 200 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu odzieży ocieplanej wymienionej powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość odzieży ocieplanej o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części VI zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży ochronnej specjalistycznej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części VII zamówienia wadium nie ustanawia się
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży i środków ochrony indywidualnej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części VIII zamówienia wadium nie ustanawia się
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży i środków ochrony indywidualnej wyszczególnionych w poniższej tabeli zwanej dalej „odzieżą i środkami ochrony indywidualnej”.
2. Rodzaj i maksymalną ilość odzieży i środków ochrony indywidualnej objętej przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
Lp. Rodzaj asortymentu Ilość Rozmiar
1 ubranie kwasoodporne kat.III
- 80% poliester , 20% bawełna
- gramatura 280 g/m2
- wykonane z tkaniny o nazwie TYTAN 150 z użyciem nici NOMEX
- bluza: zapinana na guziki zakryte patką, wykończona kołnierzykiem, otwory na plecach zakryte zakładkami, zapewniające wentylację
- spodnie do pasa: zapinane na guziki zakryte patką, dodatkowo gumka w pasie oraz szlufki na pasek, od wewnątrz kieszenie na wkładki nakolannikowe
chroniąca przed ciekłymi substancjami chemicznymi Typ 6 i Typ PB (6) odzieży (klasa 3 - 10% zasada sodowa, 30% kwas siarkowy)
4 kpl Wzrost od 160 cm
do 200 cm
2 fartuch kwasoługoodporny kat.III
- z wodo- i kwasoługoochronnej tkaniny - odpornej na działanie kwasów, zasad i wodorotlenków
5 szt Wzrost od 160 cm
do 200 cm
3 rękawice kwasoodporne kat.III
5 par Rozmiary od 9 do 11
4 buty gumowe kwasoodporne kat.III
podeszwa antypoślizgowa
5 par Rozmiary od 39 do 48
5 kwasoodporne - gogle przeźroczyste
oprawa gogli ochronnych z miękkiego pcv
szybki ochronne wykonane z octanu odpornego na rozcieńczone kwasy i zasady cylindryczna soczewka zapewniająca widzenie bez
zniekształceń w I klasie optycznej
system wentylacji pośredniej zapobiegająca przedostawaniu się cieczy, kurzu
octanowa szybka zapewniająca ochronę przed chemikaliami
szeroka taśma gogli nie powodująca ucisku
gogle ochronne wykonane zgodnie z normą
EN166:2001 1.FT3,4,N 50 szt
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu odzieży i środków ochrony indywidualnej wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość odzieży i środków ochrony indywidualnej o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części VIII zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa obuwia ochronnego – trzewiki i buty gumowe”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla IX części zamówienia ustanowiono wadium w wysokości 4 000,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą obuwia ochronnego - trzewiki i buty gumowe wyszczególnionych w poniższej tabeli zwanej dalej „obuwiem ochronnym”
2. Rodzaj i maksymalną ilość obuwia ochronnego objętego przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
L.p. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1. Trzewiki skórzane ochronne z podnoskiem kompozytowym, z antyprzebiciową podeszwą z elastycznego nie zawierającego metalu materiału, antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem
1 800 par
rozmiar od 38 do 50
2 Buty gumowe ochronne, antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem , materiał : guma / poliuretan
320 par rozmiar od 39 do 50
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu obuwia ochronnego wymienionego powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość obuwia ochronnego o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części IX zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
"Dostawa rękawic ochronnych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18141000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części X wadium nie ustanawia się
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą rękawic ochronnych wyszczególnionych w poniższej tabeli zwanej dalej „rękawicami ochronnymi”
2. Rodzaj i maksymalną ilość rękawic ochronnych objętych przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
L.p. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1 Rękawice ochronne 5-palcowe drelichowe wzmocnione skórą (cała dłoń) kat. II, antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem
spełniające normy: EN-420 ogólną, EN-388 (min poziom odporności 3222) 4 000 par
2
Rękawice ochronne, kat. II ( typu DRAGON RDR ) antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem
Rękawice powlekane gumą o porowatej strukturze
zachowującą dobrą przyczepność i elastyczność, spełniające normy: EN-420 ogólną, EN-388 (min poziom odporności 2121) 4 000 par rozmiar od 9 do 11
3 Rękawice spawalnicze kat. II
z wysokiej jakości skóry bydlęcej, dwoinowa
impregnowana ognioodporne
Strona grzbietowa wykonana z jednego kawałka dwoiny, strona dłoniowa chwytna składająca się z dwóch elementów: mankietu doszytego na linii nadgarstka.
Szwy rękawicy wykonane nićmi niepalnymi, szwy kryte, wyściółka termiczna całej rękawicy cało skórzane, czyli w całości wykonane ze skóry, włącznie z mankietem sięgającym do połowy przedramienia, chroniąc w ten sposób przed przemiękaniem oraz zabezpieczając nadgarstek przed urazami
do prac, w których występuje iskrzenie
spełniające wymagania : normy EN 420 ogólna EN 388 (min. poziom odporności: 4243) EN407 ( min. poziom odporności : 413X4X) A/B 60 par rozmiar od 9 do 11
4 Rękawice antywibracyjne kat.II antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem
Grzbiet perforowany dla lepszej wentylacji, w mankiecie gumka ściągająca
Chroniące dłoń przed niską temperaturą i wilgocią oraz drobnymi urazami mechanicznymi jak otarcie, zadrapanie
Współczynniki redukcji drgań rękawic: M (TRM) < 1, H (TRH) < 0,6.
Rękawiczki spełniające normy BHP: EN-420 ogólną, EN-10819 antywibracyjną, EN-388 (min poziom odporności 3131) 120 par rozmiar od 8 do 11
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa sprzętu ochrony osobistej – rękawice dielektryczne ”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18141000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części XI wadium nie ustanawia się
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu ochrony osobistej – rękawice dielektryczne wyszczególnionego w poniższej tabeli zwanej dalej „rękawicami dielektrycznymi”
2. Rodzaj i maksymalną ilość rękawic dielektrycznych objętych przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
L.p. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1
Rękawice dielektryczne kat.III
klasa 2
pięciopalcowe o anatomicznym kształcie, wykonane z wysokogatunkowego lateksu
elastyczne i ergonomiczne, umożliwiające swobodną pracę również z wkładkami przeciwpotnymi i skórzanymi rękawicami ochronnymi
napięcie probiercze przemienne, wartość skuteczna 20 kV
maksymalne przemienne napięcie pracy, wartość skuteczna 17 kV
rękawice posiadające kategorię RC
przeznaczone są do stosowania wyłącznie do celów elektrycznych jako podstawowy sprzęt ochrony osobistej do prac pod napięciem do 1 kV lub jako dodatkowy sprzęt ochronny przy napięciu wyższym od 1 kV
10 par
Rozmiar od 9 do 11
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu rękawic dielektrycznych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość rękawic dielektrycznych o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części XI zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków ochrony indywidualnej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części XII zamówienia wadium nie ustanawia się
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej –wyszczególnionych w poniższej tabeli zwanej dalej „środkami ochrony indywidualnej”
2. Rodzaj i maksymalną ilość środków ochrony indywidualnej objętych przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
L.p. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1
Półmaska przeciw pyłowa z zaworkiem
Sprzęt ochrony układu oddechowego. Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami stałymi, antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem.
Wymagania : badanie, znakowanie.
- półmaska w klasie ochronnej FFP1 6 000 szt
2 Tłumik hałasu – zatyczki do uszu
- jednorazowego użytku 5 000 szt
3 Ochronniki słuchu – nauszniki (typu PELTOR OPTIMA II)
na głowę,
50 szt
na hełm, 80 szt
na kark 50 szt
do pracy w środowiskach o bardzo dużym poziomie hałasu – górnictwo, antyelektrostatyczne, do użytku w strefach zagrożonych wybuchem,
tłumiące dźwięki o niskich częstotliwościach, poziom tłumienia min 20dB
dwie warstwy poduszek uszczelniających - jedna z pianki, druga płynna
równomierność rozłożenie nacisku - stabilność
możliwość wymiany poduszek w przypadku ich uszkodzenia
trwałość: do 9000 godzin
4 Okulary ochronne :
ochronne przeciw odpryskowe
antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem, klasa optyczna 1, bezbarwne soczewki odporne na zarysowania (K), elastyczne, wytrzymałe, możliwość regulacji długości ramion, ochrona przed małymi odpryskami ciał stałych, o prędkości uderzenia do 45 m/s (F) i rozbryzgami cieczy, ochrona boczna bez zakłócenia pola wizji, brak zniekształceń. 500 szt
ochronne przeciw odpryskowe nakładane na okulary korekcyjne
antyelektrostatyczne, do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem, klasa optyczna 1 wykonane z poliwęglanu posiadające szerokie ramiona stanowiące ochronę również z boku
przeznaczone do ochrony oczu przed odpryskami ciał stałych, występujących podczas ręcznej i maszynowej obróbki metali, drewna, tworzyw sztucznych, materiałów ceramicznych , dostosowane do pracy w okularach korekcyjnych oraz z maskami ochronnymi 40 szt
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków ochrony indywidualnej wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość rękawic dielektrycznych o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części XII zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży i obuwia roboczego”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia roboczego –wyszczególnionego w poniższej tabeli zwanej dalej „odzieżą i obuwiem roboczym”
2. Rodzaj i maksymalną ilość odzieży i obuwia roboczego objętych przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
L.p. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1
Buty gumowo-filcowe robocze
100 par Od 39 do 50
2 Buty skórzano – filcowe robocze
20 par Od 39 do 50
3 Fartuch drelichowy roboczy gramatura materiału 220-250 g/m2
20 szt Od S do XXXL
4 Skarpety męskie bawełniane 100% bawełna
1 600 par Od 38 do 50
5 Klapki męskie /pod prysznic/ 600 par Od 38 do 50
6 Rękawice robocze 5-palcowe drelichowe
spełniające wymagania: normy EN-420 ogólna, podstawowa odporność mechaniczna
1000 par Od 10 do 12
7 Rękawice ochronne, powlekane ( typu WAMPIRKI RUC )
mankiet zakończony ściągaczem, spełniające wymagania: normy EN-420 ogólna, podstawowa odporność mechaniczna 4 000 par Od 9 do 11
8 Rękawice ochronne kat. I, z dzianiny powlekane gumą zakończone ściągaczem / typu ŻABY RGS / od strony chwytnej powlekane szorstkowaną gumą (grip) w żółtym kolorze, zapewniające dobrą chwytność przy przenoszeniu przedmiotów
spełniające wymagania: normy EN-420 ogólna,
EN-388 (min poziom odporności 2121) 1 700 par Od 9 do 11
9 Czapka kominiarka
100 % bawełna 200 szt
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu odzieży o obuwia roboczego wymienionej powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość odzieży specjalistycznej o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części XIII zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 17 do specyfikacji.
|
| |