Sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w roku 2013

Data publikacji 2012-12-28
Data zakończenia 2013-01-07 10:00:00
Instytucja Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531810 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Artykuły biurowe:
Część 1 - PIGB Carpatia Oddział w Tarnowie (załącznik 1-a)
Część 2 - PIGB Carpatia -Kantyna -Oddział w Tarnowie (załącznik 1-b)
Część 3 - PIGB Carpatia - Kantyna - Oddział w Wadowicach (załącznik 1-c)
Tonery:
Część 4 - PIGB Carpatia Oddział w Tarnowie(załącznik 2-a)
Część 5 - PIGB Carpatia Oddział w Wadowicach (załącznik 2-b)
Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r.
Uwaga! Artykuły biurowe do Kantyny w Zakładzie Karnym w Wadowicach będą dostarczane w okresie od 01.08.2013 do 31.12.2013r.
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ilościach i rodzajach wskazanych w załącznikach do SIWZ.
Wszystkie oferowane tonery muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, nieużywane, wolne od wad, kompletne, nie regenerowane, najwyższej jakości, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za artykuły równoważne w przypadku tonerów należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu oraz w przypadku zabrudzenia sprzętu (poprzez rozsypanie się tonera lub wyciek tuszu) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania uszkodzonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego, zapewnienia naprawy lub konserwacji urządzenia i następnie zwrotu naprawionego sprzętu do siedzimy Zmawiającego. Wszystkie koszty związane z powyższymi czynnościami pokrywa Wykonawca.
Wykonawca w ramach niniejszej umowy dostarczy towary objęte przedmiotem umowy na własny koszt w następujący sposób:
1) materiały wskazane w załączniku nr 1a i 2a Wykonawca dostarczać będzie na adres: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, 33-100 Tarnów, ul. Konarskiego 2 b,
2) materiały wskazane w załączniku nr 1b Wykonawca dostarczać będzie na adres: Kantyna
w Zakładzie Karnym, 33-100 Tarnów, ul. Konarskiego 2 b
3) materiały wskazane w załączniku nr 1c Wykonawca dostarczać będzie na adres: Kantyna
w Zakładzie Karnym, 34-100 Wadowice, ul. Trybunalska 8
4) materiały wskazane w załączniku nr 2b Wykonawca dostarczać będzie na adres: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, 34-100 Wadowice, ul. Trybunalska 8
W przedstawionych tabelach wykazano materiały mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie innych (równoważnych) materiałów niż podane jako przykład pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Ulica ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
Nr domu 4
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-322
Województwo podkarpackie
Tel 17 85 35 247
Fax 17 85 07 864
Internet www.igbcarpatia.pl
Regon 18065160500000
E-mail zp@igbcarpatia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt.7 ustawy - do 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.igbcarpatia.pl
Adres uzyskania siwz Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA 35-322 Rzeszów ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
Data składania wniosków 07/01/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA 35-322 Rzeszów ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, Pokój nr 6
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)