GuidZP400 |
0467f31e-22d8-4e5a-a700-a7b06cf26494
|
Biuletyn |
633134-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Regon |
1226172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
Adres strony url |
https://zamowienia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.gov.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 106 do dnia 22.12.2017 r., do godziny 10:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę świeżych owoców i warzyw
|
Numer referencyjny |
211-KR-WŁ/2017/PNO/SM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw na potrzeby Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk w Stawiguda przez okres 12 miesięcy od dnia 02 stycznia 2018r. lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym -załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiącym integralną część Formularza oferty - załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym ilości określone w Formularzu, mają charakter wyłącznie szacunkowy.
3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 20% (tj. zrealizowany w 20%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
5. Jakość oferowanych przez Wykonawcę produktów winna być najwyższa, oferowane owoce, warzywa muszą być : całe, zdrowe, czyste, wolne od chorób i szkodników, o odpowiednim stopniu dojrzałości, klasy „Ekstra”. Dostawy każdorazowo będą sprawdzane pod kątem wyżej opisanej jakości. W przypadku zakwestionowania partii towaru, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zwrotu całej partii i zrealizowania dostawy zastępczej u innego Wykonawcy (na koszt wybranego Wykonawcy).
6. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty winny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności:
a. Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U. z 2017 r. poz. 149);
b. Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U.
z 2016 r. poz. 1604).
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1 – Owoce, warzywa i podobne produkty.
8. Miejsce realizacji dostaw: Kompleks Recepcyjno – Wypoczynkowy Łańsk, 11-034 Stawiguda.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Formularz oferty wraz z Formularzem asortymentowo - cenowym, stanowiącym integralną część Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ), w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę, zawierający informację na temat producenta, nazwy produktu, ceny jednostkowej netto, brutto, stawki VAT oraz wartości brutto oferty,
2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 1, stanowiące Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ –
w oryginale;
3) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany umowy określono w Istotnych Postanowieniach Umowy
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 106 do dnia 22.12.2017 r., do godziny 10:00. Opakowanie zawierające ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi oświadczeniami lub dokumentami winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02 – 903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych oraz opisane: Oferta na dostawa świeżych owoców i warzyw, nie otwierać przed dniem 22.12.2017 r. godz. 10.30.1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Powsińskiej 69/71, w Sali nr 4 – parter, w dniu 22.12. 2017 r., o godzinie 10:30.
|